Lekker! Wat voor vis?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet vanavond vis. En as we speak toastjes met krabsalade!
Heeeel subtiel maar, vandaar dat ik er een volgende keer meer amaretto in doe (ik was een beetje bang om teveel te gebruiken, in de meeste recepten gebruikten ze maar 1 eetlepelquote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred![]()
Dat klinkt erg goed, hebben ze echt zo'n lekker amaretto-smaakje?
Koolvis, toch? En wat doe je ermee?quote:
In de oven gooien met een kruidenmix erop!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koolvis, toch? En wat doe je ermee?
Oeh, kikkererwtencurry.Dat hebben wij eergisteren nog op maar ik zou het zo weer lusten!
Viscuisine is hartstikke lekker.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In de oven gooien met een kruidenmix erop!
Ik eet viscuisinehet was dat of diepvriespizza.
Oh, dus je hebt toch nog aardig wat af?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef kwakveense het volgende:
zo. ik ben trots: ik ben op 2/3e van het hoofdstuk - het waren dan wel allerlei teksten die ik al geschreven/gepubliceerd heb, maar ik geloof dat ik nu eindelijk bijna snap hoe ze samen in elkaa rgaan passen en het eerste (nou ja, het derde, maar het eerste dat af is) hoofdstuk van mn proefschrift gaan worden... ongeveer 70 pagina's op double spacingpfoeh! maar dan heb ik wel mn methodologie...
en de psych heeft teruggebeld, er is 3/4 weken wachttijd, morgen word ik besproken en dan bellen ze me voor een afspraak voor de intake tests enzo. moet toch nog een verwijzing bij de huisarts regelen, maar daar heb ik nog eventjes voor.opgelucht aan alle kanten
hm toen ik dat eerste postte had ik 300 woorden. en twee losse artikelen. en toen zag ik eht licht en ging ik knippen en plakken (t is immers mijn eigen materiaal, gepubliceerd en wel, en t is de bedoeling dat t in mn proefschrift terechtkomt) en toen had ik 70 pagina's methodologie. ben halverwege met editen, en er moet nog wat achteraan en ws wat tussenuit als er een ander hoofdstuk klaar is, en nog een breder theoretisch/beter uitgewerkt theoretisch kader... maar: ja, het voelt goed!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt toch nog aardig wat af?
Is de dag toch nog gered.
Whehe, zeg dat dan meteen...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH gelukkig! Vind ik ook namelijk, maar ik wist niet of het jullie goedkeuring kon wegdragen
Ik heb het nog nooit gehad, maar het ziet er idd wel interessant uit als ik zo Google.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH gelukkig! Vind ik ook namelijk, maar ik wist niet of het jullie goedkeuring kon wegdragen
Poe dat is vroeg zingen, redt iedereen dat dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef kwakveense het volgende:
oh ik vind methodologie ook heel lastig, en dit hoofdstuk gaat nog minstens tien keer herschreven worden, er komt nog vanalles bij. maar ik heb mezelf juist nu een harde beperking gegeven (das nodig) door t aan elkaar plakken van mn papers - anders blijf ik maar dubben en wahcten op een geniale ingeving - ik wil teveel, ik wil álles erbij betrekken, maar ik realiseerde me ineens dat ik gewoon keuzes moet maken, en dat deze twee papers goed ontvangen zijn dus dat het misshcien wel genoeg is zo
oh crap. het is te laat om thuis te gaan eten... dus ik eet mensa-voer vanavond (zit nog @ office, en koor begint om 18.15...)
jup... t is kamerkoor... we doen t omdat we gek zijn ;-) selectie uit t grootkoor dus die zingen elke maandag van 18.15 tot 19.45 en dan van 20.10 tot 22.30 je mag niet alleen kamerkoor doen namelijk, omdat kamerkoor de "ruggegraat" van het koor is. merk wel dat het soms zwaar is, zo vroeg al op maandag er zijn!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef karoltje het volgende:
[..]
Poe dat is vroeg zingen, red iedereen dat dan?
In je nieuwe huisjequote:
Ik had toen ik op stage was een superlieve huisbazin, die mij bakjes soep en stukken cake gafquote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg net een kommetje soep van mijn buurmeisje!
Ik ga nu de aardappeltjes bakken en opeten van het meisje van de panquote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had toen ik op stage was een superlieve huisbazin, die mij bakjes soep en stukken cake gafLief is dat!
Mooi lijstje Goodbyeeeequote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa!Hoe voelt het?
![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
O: boterham achterham, boterham jam
T: boterham achterham
L: bruin pistoletje rosbief
T: halve komkommer
T: opkikker
T: boterham gelderse rookworst (net op, want we eten laat)
D: Soep en een salade, of ik er brood bij neem weet ik nog niet na bovenstaand lijstje
In de kaas misschien?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zitten er eigenlijk eiwitten in een halve krentenbol en een witte boterham met kaas?
Nee het was m'n T/D voor de pilatesquote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de kaas misschien?Was dat je lunch? Ik hou zo van krentenbollen he
Senk joe, i iz proud!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi lijstje Goodbyeeee![]()
En het voelt....! DozigOp dit moment
We kunnen onze kont nog niet keren
Maar boodschappen doen was erg gaaf
*Martha Steward* en ik ga zo voor het eerst hier koken
Woehoeee
Not much, maar een volle buik voor Pilates is ook niet echt lekker (spreek ik uit ervaringquote:
Een benedenappartementje, 2 kamers + een berging, samen met vriendje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door P.F op 08-06-2009 18:20:44 ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Een heel schattig meisje van mijn basisschool heeft opeens een bayEn ze is zelf echt zoooo erg veranderd
Ik schrok mij dood van die foto die ik tegen kwam
Ze is opeens helemaal "straat".
Ik dacht echt "Wat is in vredesnaam een bay?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry! Baby!!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt "Wat is in vredesnaam een bay?"
Klinkt tofquote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een benedenappartementje, 2 kamers + een berging, samen met vriendje!![]()
En goed voor jezelf zorgen he, jij! Anders kom ik bij je spoken![]()
Eet eens een soepje oids erbij voor auntie Maria
Oh my, daar is zo te zien niks van overquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Een heel schattig meisje van mijn basisschool heeft opeens een bayEn ze is zelf echt zoooo erg veranderd
Ik schrok mij dood van die foto die ik tegen kwam
Ze is opeens helemaal "straat".
Hoe oud is die vent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Zou je daar misschien ook ff eierkoek, witbrood en krentebollen aan toe willen voegen? En intussen aub je tanden zetten in een flinke portie boontjes (die verkopen ze kant en klaar, zakje openscheuren, in kokend water mikken en ff laten staan jeweetz) en een goed stuk kip of vis.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klinkt tof
En jij mag altijd komen spoken heur.
Oja, zolang ik nog tanden heb, eet ik geen soep.
Morgen ofzo pas denk ik.quote:[b]Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef
Effe kijken op de site of er een "uitzending gemist' of zoiets is.
Ja heb je gelijk in, ik haal hem weg!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zou het niet zo kunnen waarderen als iemand een foto van mij ongevraagd zou plaatsen, eigenlijk...
Waar ik gek op ben in combinatie met witte vis is zeeaster (ook wel bekend als lamsoren). Je maakt het klaar als spinazie, even in een pan laten slinken en het is klaar. Rauw smaakt het trouwens ook lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
Boontjes met vis![]()
Wie postte er nou laatst iets over vispakketjes uit de oven? Wat voor groente kun je daar het beste voor gebruiken? Wil ik namelijk ook wel maken als mijn ouders op vakantie zijn
Zelf vind ik dungesneden prei, tomaat, citroen, lente ui lekker, vis ingesmeerd met zout, peper en grove mosterd.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
Boontjes met vis![]()
Wie postte er nou laatst iets over vispakketjes uit de oven? Wat voor groente kun je daar het beste voor gebruiken? Wil ik namelijk ook wel maken als mijn ouders op vakantie zijn
Oh dat heb ik echt nog nooit gegeten, lijkt het qua 'uiterlijk' ook op spinazie of dat niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar ik gek op ben in combinatie met witte vis is zeeaster (ook wel bekend als lamsoren). Je maakt het klaar als spinazie, even in een pan laten slinken en het is klaar. Rauw smaakt het trouwens ook lekker!
Vanavond staat het toevallig op mijn menu, met rijst en een goed glas rose erbij.
Nomnom! *ook onthoudt* Maar dan wel zonder mosterdquote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zelf vind ik dungesneden prei, tomaat, citroen, lente ui lekker, vis ingesmeerd met zout, peper en grove mosterd.
Het zijn smalle blaadjes, een stuk steviger dan spinazie. Het smaakt zoutig, omdat het aan zee groeit. Je hoeft er eigenlijk niets aan toe te voegen, misschien wat kruiden voor de vis. Het is lekkerrrrr!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nog nooit gegeten, lijkt het qua 'uiterlijk' ook op spinazie of dat niet?
tis maar goed dat ik bijlees!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nynke!
Mr.MoBlo heeft voor juli mega-goedkope tickets naar Stockholm gevonden
Ben je dan 'beschikbaar'?Andere maand mag ook, maar vanaf Weeze kun je al voor 0 euro
(zonder toeslag)
Klinkt goed!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Het zijn smalle blaadjes, een stuk steviger dan spinazie. Het smaakt zoutig, omdat het aan zee groeit. Je hoeft er eigenlijk niets aan toe te voegen, misschien wat kruiden voor de vis. Het is lekkerrrrr!
[ afbeelding ]
Vind je alle vis goor? En is het de zeesmaak of de textuur? Als het de zeesmaak is, koop dat zoetwatervis. Wilde zalm is gezond, tilapia is goedkoop en mager, makreel is goed voor je (kun je gerookt of gestoomd kopen, als je die smaak wel lust), tonijn is ook erg gezond, er zitten meer vissen in de zee dan alleen vissticks.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog tips hoe je vis kunt leren eten? Ik vind het echt zo goor, eet het soms omdat ik weet dat het gezond en mager is, maar het is niet van harte zeg maar.
Dank je!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:24 schreef kwakveense het volgende:
oh, nog even een linkje (speciaal voor ewelina)
een van mn beste vriendjes speelde in januari solo copland klarinetconcertik ben heel trots... (oh en McEx speelt cello ergens in de cellogroep)
deel 1:
deel 2:
Jeejquote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi lijstje Goodbyeeee![]()
En het voelt....! DozigOp dit moment
We kunnen onze kont nog niet keren
Maar boodschappen doen was erg gaaf
*Martha Steward* en ik ga zo voor het eerst hier koken
Woehoeee
Intrigerend! Is dat soep die je koud eet ofzo? Probeer me er iets bij voor te stellen maar het lukt nietquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Tinkepink het volgende:
Kan het zijn dat mijn "vol-gevoel-receptoren" in de war zijn? Pas ruim een half uur na de laatste hap krijg ik het sein "vol" door en nu zit ik met een plofbuik
Mijn dag:
o. brinta
t. salade
t. smoothie van melk + banaan + nectarine (ongeveer beker vol)
l. gevulde paprika
t. appel
t. augurk
d. 500 ml sinaasappel-tomaten-appelsoep + een bord snijbonen + paar plakjes kipfilet + 100 ml kwark
En nu ineens,flop,vol
Beginnen met vis eten die niet zo vissig smaakt! Pangafilet ftw!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog tips hoe je vis kunt leren eten? Ik vind het echt zo goor, eet het soms omdat ik weet dat het gezond en mager is, maar het is niet van harte zeg maar.
Woei, goedzoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, iedereen enthousiast hiero![]()
Operatie 'eerste keer thuis koken' geslaagdKip met ketjapspul
en potatoe wedges en sperzies
![]()
Oh enneh, Goodbye, ik moest lachen om je vriendje-irriteren suggestie en toen keek ie mee en voorspelde hij al dat hij dat zou winnen"Ik heb voor het eerst sinds we hier wonen een bruine trui gebreid
" en dat soort dingen
My knight in shining armour.
[..]
Intrigerend! Is dat soep die je koud eet ofzo? Probeer me er iets bij voor te stellen maar het lukt niet
Bij mij hangt dat er vanaf wat ik eet! De ene keer eet ik gewoon en zit ik vol, andere keer blijf ik kanen met lekkere trek e.d. en dan ineens denk ik oei... dat was beter van niet
Ik denk dat je je alleen nog maar kutter gaat voelen als je nu gaat spinnen, dus doe maar nietquote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
Boink, ik heb hoofdpijnGeen spinningles voor mij, vanavond of ben ik dan een mietje?
Ik vind veel vissorten lekker in een pakketje met tomaat, courgette, basilicumen wat olijven of kappertjes. Ook lekker: witte wijn, citroen en dille
Jeejquote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Joy to the world, ik heb een tentamen gehaald! Met een 6.5. Wil alleen een hoger cijfer voor dat vak dus ik ga fijn herkansen, maar het is wel een geruststellend feit dat ik hem in elk geval gehaald heb
Ik zou dan ook niet gaan spinnen neequote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
Boink, ik heb hoofdpijnGeen spinningles voor mij, vanavond of ben ik dan een mietje?
Ik vind veel vissorten lekker in een pakketje met tomaat, courgette, basilicumen wat olijven of kappertjes. Ook lekker: witte wijn, citroen en dille
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef loveli het volgende:
Vanavond staat het toevallig op mijn menu, met rijst en een goed glas rose erbij.
neen, geen mietjequote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, wat doe je erin?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Muis006 het volgende:
En nu ga ik een smoothie maken want van vitamientjes word ik weer een Mighty Mouse
Herkansen of niet,quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Joy to the world, ik heb een tentamen gehaald! Met een 6.5. Wil alleen een hoger cijfer voor dat vak dus ik ga fijn herkansen, maar het is wel een geruststellend feit dat ik hem in elk geval gehaald heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |