In je nieuwe huisjequote:
Ik had toen ik op stage was een superlieve huisbazin, die mij bakjes soep en stukken cake gafquote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg net een kommetje soep van mijn buurmeisje!
Ik ga nu de aardappeltjes bakken en opeten van het meisje van de panquote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had toen ik op stage was een superlieve huisbazin, die mij bakjes soep en stukken cake gafLief is dat!
Mooi lijstje Goodbyeeeequote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa!Hoe voelt het?
![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
O: boterham achterham, boterham jam
T: boterham achterham
L: bruin pistoletje rosbief
T: halve komkommer
T: opkikker
T: boterham gelderse rookworst (net op, want we eten laat)
D: Soep en een salade, of ik er brood bij neem weet ik nog niet na bovenstaand lijstje
In de kaas misschien?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zitten er eigenlijk eiwitten in een halve krentenbol en een witte boterham met kaas?
Nee het was m'n T/D voor de pilatesquote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de kaas misschien?Was dat je lunch? Ik hou zo van krentenbollen he
Senk joe, i iz proud!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi lijstje Goodbyeeee![]()
En het voelt....! DozigOp dit moment
We kunnen onze kont nog niet keren
Maar boodschappen doen was erg gaaf
*Martha Steward* en ik ga zo voor het eerst hier koken
Woehoeee
Not much, maar een volle buik voor Pilates is ook niet echt lekker (spreek ik uit ervaringquote:
Een benedenappartementje, 2 kamers + een berging, samen met vriendje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door P.F op 08-06-2009 18:20:44 ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Een heel schattig meisje van mijn basisschool heeft opeens een bayEn ze is zelf echt zoooo erg veranderd
Ik schrok mij dood van die foto die ik tegen kwam
Ze is opeens helemaal "straat".
Ik dacht echt "Wat is in vredesnaam een bay?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry! Baby!!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt "Wat is in vredesnaam een bay?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |