In nog geen 3 maanden 0,4% omlaag gegaan.quote:Rentewijziging basisrente
De basisrente van uw rekening is per 01-06-2009 gewijzigd.
Over het gehele saldo wordt een basisrente vergoed van 1,900%.
Rentewijziging basisrente
De basisrente van uw rekening is per 12-03-2009 gewijzigd.
Over het gehele saldo wordt een basisrente vergoed van 2,300%.
TYquote:
Ik ken mijn pappenheimers.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef 3lmo het volgende:
Emimich, muzikaal gezien ben je behoorlijk mainstream.
Ik vind metal wel bij je passen. Om specifiek te zijn, deathmetal. Van die satanistische/pessimistische uitspraken.quote:
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef 3lmo het volgende:
Ik vind metal wel bij je passen. Om specifiek te zijn, deathmetal. Van die satanistische/pessimistische uitspraken.
Emimich houdt van Kempi. Dat zegt wel genoeg denk ik zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik vind metal wel bij je passen. Om specifiek te zijn, deathmetal. Van die satanistische/pessimistische uitspraken.
Sommige ratten komen nog goed terecht, in dat opzicht zou ik niet de enige liefhebber moeten zijn in dit topic.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
Emimich houdt van Kempi. Dat zegt wel genoeg denk ik zo.
Biopsychopathology en psychopharmaclogy, is dat niet geneeskunde met een psychische afstudeerrichting? Ik ben even te lui om te Googlen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
3lmo ik zit nu even de vakken van de universitaire studie Psychologie door te nemen, en da's best tof
O.a. Bio- en Neuropsychologie, Sociale en Organisatiepsychologie, Biopsychopathology and Psychopharmacology, Klinische Neuropsychologie, Psychopathologie.Ik hoop dat ik naast mijn studie nog een aantal van die vakken kan volgen, maar dat zal waarschijnlijk alleen Inleiding in de Psychologie worden.
Je alle vakken en beschrijvingen van de Bachelorfase hier bekijken: http://studiegids.leidenu(...)sychologie/2008-2009quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Biopsychopathology en psychopharmaclogy, is dat niet geneeskunde met een psychische afstudeerrichting? Ik ben even te lui om te Googlen.Als je zou kunnen kiezen, waar zou je voor kiezen?
Oja, ik zie het. Neuropsychologie zou ook mijn keuze zijn, hoewel klinisch... Ach, ik heb nog minimaal 3 jaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je alle vakken en beschrijvingen van de Bachelorfase hier bekijken: http://studiegids.leidenu(...)sychologie/2008-2009
Als ik tussen die vakken zou moeten kiezen zou ik voor Neuropsychologie of Psychopathologie gaan.
Een aankomend huisgenootje van me doet rechten en psychologie naast elkaar. Ik ga even informeren of dat een beetje te doen is. Lijkt me echt een toffe combi.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Neuropsychologie zou ook mijn keuze zijn, hoewel klinisch... Ach, ik heb nog minimaal 3 jaar.
Hoor halverwege juni of ik door de loting ben van de UU.
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een aankomend huisgenootje van me doet rechten en psychologie naast elkaar. Ik ga even informeren of dat een beetje te doen is. Lijkt me echt een toffe combi.
Succesquote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!
Ik ga nu mijn scherm uitzetten en mijn aandacht richten op het lezen. Morgen tentamen van sociale psychologie.
Tiswah.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
die dingen zijn best lekker zeg
ik kan er niks aan doen dat je je hier zo debiel gedraagt, anders ben ik heul lief voor jequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind dat Emmich gelijk heeft, en dat jammer genoeg de hele klaagbaak veremmichiseert.
Zodra iemand het over een meisje/vrouw heeft is het PICS roepen om het hardst, de TS afzeiken om (kleine) spelfoudjes en meer van dit soort "klb" gedrag.
Dit houd mij dus ook tegen om uberhaupt maar een topic te openen, omdat er toch meteen offtopic gezeik is door kerel(tjes) die graag willen bewijzen tegenover andere stoere internethelden.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, dan is in dezen dit topic een mooie graadmeter.
quote:
Wat is dat dan voor een lilluke waggel.quote:
Jouw verbale diarree ontstijgt het niveau van je smiley's niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
jeses, moeten jullie nou in elk topic over spellingsfouten gaan miepen![]()
aaah, wat lief.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jouw verbale diarre ontstijgt het niveau van je smiley's niet.
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een lilluke waggel.
Ninja edit!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor paupers die geen station kunnen betalen?
Oh wacht, BMW is per definitie voor paupers. [ [url= afbeelding]http://i42.tinypic.com/2qx7xue.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Maar jij kan tenminste niet met linkjes omgaanquote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wacht, BMW is per definitie voor paupers. [ afbeelding ]
Mensen met een stationquote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wacht, BMW is per definitie voor paupers. [ afbeelding ]
Ja okee, dat is inderdaad wel erg, heel heel heel erg, droevig, maar station rijders staan dan op de 2e plek.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, dat is inderdaad wel erg, heel heel heel erg, droevig, maar station rijders staan dan op de 2e plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |