In elk geval nog tien topicsquote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we lang wachten :d
quote:
Moet je eens snel een bus moeten halen, gekke nijmegenaarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is 't officieel klaar? Kom er 2x per week, op zich werkt dat tijdelijke station prima, weinig overlast.
Nijmegenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens snel een bus moeten halen, gekke nijmegenaar
Ow en 2011 ofzo?
Een Arnhem Noord-Zuid lijnquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
Beste binnenstad, beste evenementenstad, what's next? Beste vertraagdebouwprojectenstad?
We hebben in ieder geval een top 5 notering in de misdaadmeter van het AD in de wacht gesleept.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
Beste binnenstad, beste evenementenstad, what's next? Beste vertraagdebouwprojectenstad?
Dank je, daarvan moest ik ook al kokhalzenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Toffe header, eindelijk dat oude arnhemse lijk weg
zou jij ze geven?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Mirel het volgende:
Ik heb ivm met stage een beetje meegeholpen met die modeshow. Ik was daar een korte tijd binnen. Dacht zo van yessssssss, heb in totaal maar 1 mooi meisje gezien.Allemaal rare kleding, heel mager, of heel veel makeup.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Mirel het volgende:
Ik heb ivm met stage een beetje meegeholpen met die modeshow. Ik was daar een korte tijd binnen. Dacht zo van yessssssss, heb in totaal maar 1 mooi meisje gezien.Allemaal rare kleding, heel mager, of heel veel makeup.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Aanstaande vrijdag n8 van de mode in Klarendal.
klik op het kaartje staat de molen op de verkeerde plek.
Ik kan me nog niet echt iets voorstellen bij Naaldhakken Truckpulling..
Hé jarige, heb jij ook een uitnodiging van Volkshuisvesting gekregen om met 50% korting naar de modeshows te gaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:26 schreef remlof het volgende:
Ik denk niet dat ik er voor in Arnhem blijf
Nee, ik ook niet. Volgens mij ligt mijn uitnodiging ook al bij het oud papierquote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hé jarige, heb jij ook een uitnodiging van Volkshuisvesting gekregen om met 50% korting naar de modeshows te gaan?
Kan me niet voorstellen dat dat de Klarendallers over de streep trekt...
Hé een didgeridoo-dief. Een didgeridief.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hé een didgeridoo-dief. Een didgeridief.
Jij zette me ertoe aanquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hé een didgeridoo-dief. Een didgeridief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef muay-toy het volgende:
morgen een mooiboy meet, we beginnen 12uur voor de plus musiskwartier.Je moet voor de KFC zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:36 schreef remlof het volgende:
Nee, ik had inderdaad binnen drie werkdagen antwoord, en dat antwoord was dat die tafel met banken nog geplaatst zou worden
Ze hebben het alleen nog niet gedaan
Sorry, ik heb alle foto bewijs verwijdertquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Gisteren zag ik ze opeens.![]()
Twee stuks; naast elkaar en zonder tafel.
Kan iemand mij het verhaal van didzjeriedoes uitleggen?
Of een linkje geven naar het topic waar het verhaal staat?
Dan snap ik waar jullie het over hebben.
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Zie deze post: [RLS SC #218] PukkePietje zoekt PukkeMientje voor Meet !quote:Kan iemand mij het verhaal van didzjeriedoes uitleggen?
Of een linkje geven naar het topic waar het verhaal staat?
Dan snap ik waar jullie het over hebben.
Hoi Arnhemmerquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Sander het volgende:
Deze SC moet ik eigenlijk ook gewoon volgen. Luie donder dat ik ben.
Kan me best voorstellen dat je er weinig tijd voor hebt naast al je modwerkzaamhedenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Sander het volgende:
Deze SC moet ik eigenlijk ook gewoon volgen. Luie donder dat ik ben.
*proest*quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je er weinig tijd voor hebt naast al je modwerkzaamheden
Oh ik ben zo drukquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je er weinig tijd voor hebt naast al je modwerkzaamheden
Stelletje criminelen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Zie deze post: [RLS SC #218] PukkePietje zoekt PukkeMientje voor Meet !
Oh, dat is stoer!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Sander het volgende:
Overigens, ik mag foto's maken op het Arnhem Business Park, tegen Oosterbeek daar. Moest er speciaal toestemming voor vragen, omdat de kema daar ook zit. Ken je dat oude gebouw langs het spoor, met al die hoogspanningsmeuk? Daar
Geen idee, ik ga er zodirect heen, met een print van het mailtje en idd, wie weet zo'n pasje. Ik heb in Nijmegen gestudeerd, maar ik heb al die tijd in Arnhem gewoond, net als nu dus. Ik ga binnenkort afstuderen, dus dan kom ik echt niet meer in Nijmegen, of iig weinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is stoer!
Krijg je dan ook een pasje waarop je toestemming staat zodat je de suppoosten kunt overrulen als ze je met harde hand van het terrein willen verwijderen?
En ben je Arnhemmer?
Ik dacht dat jij nimwegenaar was?
Jullie hebben dus gewoon heel die auto leeggesjouwd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Zie deze post: [RLS SC #218] PukkePietje zoekt PukkeMientje voor Meet !
Beter laat dan nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef Sander het volgende:
eigenlijk had ik sinds deel 1 al mee moeten posten
En toen ik en Liesje naar huis liep kwam er nog 2 jongens langs die vroeg waar we ze had gevonden! Misschien had ze de laast 5 of 6 ook maar mee genomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jullie hebben dus gewoon heel die auto leeggesjouwd?
Niet dat ik gemerkt hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Vork het volgende:
He, hadden jullie vandaag ook al te kampen met een lage waterdruk en komt er ook bruin water uit de kranen nu?
Hmm, hier in Presikhaaf niks van meegekregenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Vork het volgende:
Het zal dan vast wel iets hiermee te maken hebben.
Ik zal eens kijken als ik straks thuis benquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Vork het volgende:
He, hadden jullie vandaag ook al te kampen met een lage waterdruk en komt er ook bruin water uit de kranen nu?
Wel een lage waterdruk, vanmorgen. Maar lag dat niet aan dat gedoe bij Sonsbeek?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Vork het volgende:
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Wel een lage waterdruk, vanmorgen. Maar lag dat niet aan dat gedoe bij Sonsbeek?
Ja ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het altijd zo'n pauperige aanblik hebben als je met de trein de stad binnenkomt, gevolgd door het afbraakstationHet kan eigenlijk alleen nog maar beter worden dan de eerste indruk
Ik liep er net langs op weg naar huis, drie stuks zelfs, maar geen tafel idd. Nou ja, de moeders hebben iig weer een plek om te keuvelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Ik had tot na 22:00 schoon water maar het word steeds zwarter!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik had ook vanmorgen lage waterdruk en bruin water. Nu is alles weer normaal
Denk vooral in Noord of richting Noord..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:04 schreef Omniej het volgende:
Geen last van het water hier... Alleen in bepaalde wijken of zo?
Ik woon op de Rosendaalsest!quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:23 schreef ImTheBase het volgende:
Hier aan de rand van Klarendal dus (rosendaalsestr.).
Hoi! Waar in deze kilometerlange straat woon je?quote:
Welke? Star?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoi! Waar in deze kilometerlange straat woon je?Ik woon tegenover de pas overvallen friettent.
Nee, een friettent verderop. Die brommer inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:06 schreef the_witch het volgende:
[..]
Welke? Star?
Is die rare oranje brommer van jou?!![]()
Ik woon ongeveer 50m van Café Star. In de richting A.H
De friet tent met de gigantische soft ijs ding buiten de deur?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:08 schreef ImTheBase het volgende:
Best rare gedachte dat je nu 300 meter verderop tegen mij zit te posten op een forum.
Jep, die ene net om de hoek bij die flats.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef the_witch het volgende:
[..]
De friet tent met de gigantische soft ijs ding buiten de deur?
Ja erg grappig *zwaait*
Ik had gisteravond alleen bruin water in de wc, maar niet uit de andere kranen of de douche.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:08 schreef remlof het volgende:
Ow ja kut, hier in Klarendal nu ook bruin water uit de kraan
Gelukkig heb ik nog anderhalve liter water in een fles
Waar woon precies? :-)quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:10 schreef Sander het volgende:
Drie keer raden wie er ook op de Rosendaalsestraat woont. Also, mogguh
Wie dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Vork het volgende:
Ik ben ook al omsingeld door Fokkers. Het is een plaag. Of alle betere Fokkers wonen in de betere buurten.
Bij die studentenflats, ter hoogte van dat kleine parkeerplaatsje aan de kant van de velperweg. Bij het doorsteekje langs het wijnmuseum.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef the_witch het volgende:
[..]
Waar woon precies? :-)
Grappig man, we zijn buren van alkaar
ik had pas bruin water net nadat ik mn bek had staan schrobben....quote:
Welkom Marionquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik had pas bruin water net nadat ik mn bek had staan schrobben....
iig, dat ik wat ik mezelf voor hou, ik heb niet staan poetsen met dat ranzige bruine water
oh, hoi btw!
Mooie straat eh?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ik wil ook in de Rosendaalsestraat wonen![]()
of wonen er ook Fok!ers op de Hommelseweg ?
welke de Rosendaalsestraat, of de Hommelseweg?quote:
In een zijstraat van, aan de Klarendalse kantquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef MartijnIV2008 het volgende:
of wonen er ook Fok!ers op de Hommelseweg ?
De rosendaalsestraat natuurlijk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
welke de Rosendaalsestraat, of de Hommelseweg?
Rosendaalsestraat .... voor zover ik me kan herinneren wel joa, maar daar wonen in ieder geval Fok!ers
Hommelseweg... mwaoo niet echt de geweldigste straat. Maar ik ben wel zo in het centrum (berg af)
Iedereen behalve ik dus? Telt St. Marten ineens niet meer mee ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:27 schreef the_witch het volgende:
Welterusten aan iedereen op de Rosendaalsestraat, Hommelseweg en zijstraaten aan de Kalrendalse kant!
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik dus? Telt St. Marten ineens niet meer mee ofzo?
Awww sorry schatje! :-) Natuurlijk tel jij mee. Ik wil graag in St Matren wonen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik dus? Telt St. Marten ineens niet meer mee ofzo?
Was zeker geen bier?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef donroyco het volgende:
Kom je na een lange tijd weer eens in 't Moortgat, geen remlof te bekennen
Nou, ik heb me toch kunnen vermaken met bierquote:
dan RIP Remlofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, ik heb me toch kunnen vermaken met bier
En nu al terug?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef donroyco het volgende:
Kom je na een lange tijd weer eens in 't Moortgat, geen remlof te bekennen
it wasn't me.. .pampadampadampa it wasn't mequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:17 schreef the_witch het volgende:
Wie was de jongen de eerder vanavond "hoi" zei tegen mij op de Rosendaalsestraat (bijna bij de Velperpoort) en toen ook nog lang achter na kijken?
Was het een van jullie!?! Het was wel raar....!
Weersverwachting: 's nachts is het donker in het noorden, oosten, zuiden en westen van Nederlandquote:
en dus niet gevonden neem ik aan? of is de hond nu al terecht?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:08 schreef Sander het volgende:
Wasn't me. Ik liep in Sonsbeek te zoeken naar de hond van de moeder van een vriendin van me. Die was vanochtend weggelopen en wij werden opgetrommeld om het beest te gaan zoeken. Heb uiteindelijk van 8 tot 11 rondjes gefietst in het park, totdat het écht te donker werd.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:17 schreef the_witch het volgende:
Wie was de jongen de eerder vanavond "hoi" zei tegen mij op de Rosendaalsestraat (bijna bij de Velperpoort) en toen ook nog lang achter na kijken?
Was het een van jullie!?! Het was wel raar....!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:07 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Weersverwachting: 's nachts is het donker in het noorden, oosten, zuiden en westen van Nederland
Damn it , wel langsgelopen maar niet naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu al terug?
Ik zit nu in Den Haag trouwens en gisteravond zat ik voor de verandering in The Move ipv in 't Gat.
Awww gelukkig!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef Sander het volgende:
Inmiddels is de hond al terug! Gistermiddag kreeg ik een smsje dat-ie terecht was.. volgens mij waren alle relevante instanties wel ingelicht.
mooiquote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef Sander het volgende:
Inmiddels is de hond al terug! Gistermiddag kreeg ik een smsje dat-ie terecht was.. volgens mij waren alle relevante instanties wel ingelicht.
jah het was echt waardeloos weer vanmiddag zeg. k ben dr ook niet geweest.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef ImTheBase het volgende:
Arnhem is toffff. Alleen jammer van 't weer vanmiddag, anders was ik even naar Sonsbeek gegaan.
Hehe same here.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef ImTheBase het volgende:
Arnhem is toffff. Alleen jammer van 't weer vanmiddag, anders was ik even naar Sonsbeek gegaan.
Ik ook dus.....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef ImTheBase het volgende:
sorry, maar is absoluut niet mn muziek smaak. Dus die damage van 5 euries is te veel.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef funnyhappyviper het volgende:
Ik woon op de Rosendaalsestraat, nu even aandacht voor het volgende:
Plan Nederland voert op dit moment actie om meiden in derde wereldlanden een goede toekomst te bieden.
Om op een leuke manier bij te dragen aan dit nobele doel wordt er op 15 juni in Arnhem een benefiet avond gehouden:
Datum: 25-06-2009
Aanvang: 22:00 tot 04:00
Damage: tot 0.30 u ¤ 5,00 na 0.30 u ¤ 7,50
Leeftijd: vanaf 18
Lineup:
DJ Lube (De Plak)
Off track (Purple)
William Köster
&
Back2Back the DJ/producers
Darko Esser (Wolfskuil records, Extrema Music) &
Pitto (Mood Elevator, Extrema Music)
Powered by: Arentheem Collega Arnhem, MaxBrothers Arnhem, Planon BV Nijmegen en alle DJ’s.
en lang, en toch maar diehard door de regen fietsen.quote:
Ben je nou blij dat wij je niet leuk vinden?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef the_witch het volgende:
[..]
Awww gelukkig!
Dus het was geen van jullie?YAy een jongen vond mij leuk
Ik snap niks van die zin van derquote:Op maandag 15 juni 2009 17:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Ben je nou blij dat wij je niet leuk vinden?
het mijne ook niet.. bah... wel kaartjes voor Rammstein gescoord dit weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 17:22 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
sorry, maar is absoluut niet mn muziek smaak. Dus die damage van 5 euries is te veel.
wij kwamen terug uit Giethoorn en reden precies in de bui Arnhem in. lekkere thuiskomerquote:en lang, en toch maar diehard door de regen fietsen.
In mn driekwartsbroek, want minder broek wordt ook minder nat
Ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
het mijne ook niet.. bah... wel kaartjes voor Rammstein gescoord dit weekend
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
het mijne ook niet.. bah... wel kaartjes voor Rammstein gescoord dit weekend
hmmmm ik zal mijn ava binnenkort maar eens veranderen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Bekende ava, onbekende naam.
En nu weet ik niet van wie je een kloon bent.
Ik heb ze al 2x gezien en vond het alsof je naar een cd staat te kijken, eigenlijk...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef Sander het volgende:
Ik niet!
Maar wacht, dat hoeft ook niet echt
?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef GimmeGore het volgende:
hmmmm ik zal mijn ava binnenkort maar eens veranderen...
ik ben geen kloon, ik ben muhzelluf!
Haha ja dat zal je zien. Het beste concert allertijden van Rammstein, in Arnhem, en wij missen het weerquote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ze al 2x gezien en vond het alsof je naar een cd staat te kijken, eigenlijk...
Maar die kritiek krijgen ze vaker, dus hopelijk doen ze er wat mee en wordt het wél een leuk concert deze keer.
Amsterdamquote:Op maandag 15 juni 2009 23:01 schreef donroyco het volgende:
Ik ben dan in een andere stad beginnend met een A
Nee, Adelaidequote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
Amsterdam
Apeldoorn
...
Laat maar, hij staat hier vast tussen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_plaatsen
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
aah, nee ken ik niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelaide
Bronquote:Arnhem blij met besluit museum
Uitgegeven: 15 juni 2009 21:50
Laatst gewijzigd: 15 juni 2009 21:50
ARNHEM - De gemeente Arnhem is blij dat minister Ronald Plasterk van Cultuur ervoor kiest het Nationaal Historisch Museum in Arnhem te houden. De minister heeft die keuze maandag nog eens expliciet benadrukt, stelt de gemeente.
Plasterk liet maandagavond weten voorstander te zijn van vestiging van het museum naast de John Frostbrug in Arnhem. Hij vindt de locatie van het eerste uur, die bij het Openluchtmuseum aan de rand van de Gelderse hoofdstad, echter ook uitstekend geschikt. Arnhem was tot 2007 samen met Amsterdam en Den Haag in de race als vestigingsplaats van het museum.
Oorspronkelijk zou het nieuwe rijksmuseum verrijzen naast het Nederlands Openluchtmuseum in het noorden van de stad. De directie van het nieuwe museum ziet echter meer heil in vestiging in het Arnhemse centrum, vlakbij de Rijn.Vraagtekens
De Tweede Kamer heeft daar grote vraagtekens bij, zo bleek al eerder. Er is immers mede voor Arnhem gekozen vanwege de toen voorgestelde fysieke combinatie met het Openluchtmuseum.
De belangrijkste reden voor het standpunt van de minister is dat het centrum volgens hem 'gewoon de mooiste plek is': ''Aan het water, waar de laatste slag om Nederland geleverd is en met een mooi gezicht op het historische centrum van Arnhem.''
Overtuigen
Daarbij tekende hij aan de de directie en de Raad van Toezicht van het Nationaal Historisch Museum helemaal voor het centrum zijn en zij zijn de mensen die de klus uiteindelijk moeten klaren. Plasterk heeft zich door deze mensen laten overtuigen.
De politiek moet volgens hem nu 'van goeden huize komen' om hier tegen in te gaan. Hij erkende maandag wel dat hij de Kamer eerder had moeten inlichten over de plannen om het museum elders dan bij het Openluchtmuseum te laten verrijzen.
''Voor Arnhem is de inzet altijd geweest dat het museum behouden blijft voor de stad'', aldus de Arnhemse burgemeester Pauline Krikke.
Idem ditoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
wat een onweer vannachtik werd er gewoon wakker van!
Dat museum hoort ook aan de Rijn in hartje stad, daar hebben we al zo weinig. Alle grote attracties van Arnhem liggen nu om de stad heen, een leuke publiekstrekker als het NHM mag wel aan de Rijn, dat zal de Rijnkade ook een goeie impuls geven.quote:
Niet normaal zeg, k heb er alleen niks van gezien. Ik was te lui om mn bed uit te komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
wat een onweer vannachtik werd er gewoon wakker van!
Dan mogen ze die kade eerst wel eens verstevigen, anders ligt ie zo drie meter lagerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat museum hoort ook aan de Rijn in hartje stad, daar hebben we al zo weinig. Alle grote attracties van Arnhem liggen nu om de stad heen, een leuke publiekstrekker als het NHM mag wel aan de Rijn, dat zal de Rijnkade ook een goeie impuls geven.
Ik heb om 3 am heerlijk de terrasdeuren opengegooid en heb lekker zitten kijken naar al het geweldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
Niet normaal zeg, k heb er alleen niks van gezien. Ik was te lui om mn bed uit te komen
Ik heb niet eens gordijnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef Sander het volgende:
Ik wel, ik moest wel. Mijn gordijnen zijn korter dan mijn ramen (ja) dus ik heb nog wel even een paar minuten naar buiten zien kijken. Geen enkele bliksemschigt gezien, maar de knallen en de flitsen logen er niet om!
Hier ging het er wel een minuut of 10, 15 hard op. En constant knallen en flitsen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Omniej het volgende:
Zo heel extreem hard was het toch ook weer niet? Heb denk ik maar twee harde knallen gehoord, en was toch echt van begin tot eind nog wakker.
Ik heb nog wat foto's geprobeerd te maken, maar ze zijn niet echt gelukt geloof ik.
Hoe dat zo jonge dame?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef the_witch het volgende:
De flisten waren idd heel erg. Mijn hondjes waren echt super bang aww!!
Gelukkig leid ik aan insomnia dus ik was toch al wakker....
En ze hebben wel een punt ook nogquote:
quote:
het probleem bij de "swine flu" (H1N1) komt alleen als het net een andere vorm aan neemt waar we niet zo immuun voor zijn.quote:
"Een op de drie" ruimt dan wel lekker op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
het probleem bij de "swine flu" (H1N1) komt alleen als het net een andere vorm aan neemt waar we niet zo immuun voor zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep
dat is dan weer wel mooiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
"Een op de drie" ruimt dan wel lekker op.
En jij valt onder die groep?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen die voor 1957 zijn geboren over het algemeen imuun zijn voor de mexicaanse griep, omat er tot voor dat jaar een griepvariant rond ging die heel erg leek op H1N1.
Oh, dan, ik maar 42quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas 25 jaar na de oorlog geboren
Nee, ze zitten nog te bakkeleienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef remlof het volgende:
Maar waar komt het NHM nou, is dat al bekend?
Hier nog iemand!quote:
Het is gewoon een veel betere impuls voor de binnenstad dan die Rijnboog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hier nog iemand!
Eigenlijk is dat eigen belang, want dat is voor mij gewoon lekker in de buurt.
Hoewel ik een angstig vermoeden heb dat ik al afgestudeerd ben tegen de tijd dat ze eindelijk een beslissing over de locatie heb genomen...
Dat kan, maar toch ben ik voor de locatie aan de John Frostbrug.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn in de minderheid volgens De Gelderlander.
bronquote:Ik ben op 10 november 2008 door het NHM op de hoogte gesteld van het feit dat
een onderzoek naar een eventuele andere locatie gaande was. Ik heb het NHM
daarbij gewezen op het feit dat met het eventueel kiezen voor een andere locatie,
geen afbreuk mag worden gedaan aan de argumentatie die ten grondslag heeft
gelegen voor de keuze van Arnhem als vestigingsplaats voor het museum.
Terugkijkend op het verloop van de discussie over de locatie van het NHM, ben ik
van mening dat het beter was geweest als ik op dat moment, dus voordat het
NHM daadwerkelijk alternatieve locaties gevonden had, de Kamer over deze
oriëntatie had bericht.
Genoemd onderzoek heeft ertoe geleid dat de locatie aan de John Frost brug naar
inzicht van de directie van het NHM de meest geschikte plek is voor dit museum.
De nieuwe locatie heeft volgens de door het NHM en de gemeente Arnhem
aangevoerde gegevens minder risico’s op vertraging en kostenoverschrijding en
scoort beter op het punt van bereikbaarheid. Tenslotte maakt volgens het NHM
ook de nieuwe locatie, zij het fysiek op een grotere afstand van het NOM, op
velerlei gebied een goede samenwerking met dat museum mogelijk. Dat laatste is
belangrijk voor welke locatie van het NHM in het Arnhemse dan ook, omdat de
nabijheid van het NOM en de samenwerking die dit mogelijk maakt tussen beide
musea, een belangrijk element vormde in de onderbouwing van mijn keuze voor
Arnhem als vestigingsplaats van het NHM.
Ja straks met de trekschuit van de Westerbouwing via de jachthaven naar het NHM en dan van het NHM met de paardentram via Klarendal naar het Openluchtmuseumquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
Met die nog te bouwen jachthaven kun je straks met de boot naar het museum
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja straks met de trekschuit van de Westerbouwing via de jachthaven naar het NHM en dan van het NHM met de paardentram via Klarendal naar het Openluchtmuseum
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Ja straks met de trekschuit van de Westerbouwing via de jachthaven naar het NHM en dan van het NHM met de paardentram via Klarendal naar het Openluchtmuseum
Ik was niet in town, anders was ik zeker even gaan kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ben ik trouwens de enige die naar de n8vandemode is geweest?
Vond het best leuk, maar heb helaas het "naaldhakken truckpulling" gemist.
Dit weekend niets volgens mij, maar volgende week zaterdag hebben we wijkdag (pdf).quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was niet in town, anders was ik zeker even gaan kijken
Wat is er aanstaand weekend in onze hippe wijk te beleven?
Ow ja, ik zag zoiets. Daar ga ik wel effe kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dit weekend niets volgens mij, maar volgende week zaterdag hebben we wijkdag (pdf).
Met klarenmarkt op de Akkerstraat.
Wat moet je dermeequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zag zoiets. Daar ga ik wel effe kijken.
We hebben nu trouwens naast www.klarendal.nl ook www.klarendal.eu
Ik was niet geweest omdat ik in de Cavern zat cocktails te drinken! :-) Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik het gemist heeft. Was het leuk? En 100 UFO balloons?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ben ik trouwens de enige die naar de n8vandemode is geweest?
Vond het best leuk, maar heb helaas het "naaldhakken truckpulling" gemist.
Het is allebei erg droevig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen sites van een projectontwikkelaar zoals www.schuytgraaf.nl
Ah, ze zijn nu aan het dimdammen, zie www.politiek24.nl... Van der Vlies is veel aan het woordquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Adelante het volgende:
Heeft Plasterk de Christenen al overtuigd van de plek van het NHM?
Stiekem hou ik daar best wel van en ze hebben nog gelijk ook. Kom, laten we ruzie maken waar het museum komt te staan binnen een gebied van van 5km²quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
PVV: "wat een drama, wat een klucht, wat een dramatische hoorzitting. nou zet hem hier maar neer, graag een kwartslag draaien en kan hij ook in het blauw"
Wat hebben onderwijs leermiddelen ermee te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Adelante het volgende:
Dat stemmen ging over heel wat anders
Nu een zure CDA-trut die maar door ratelt over de initiele plannen en dat scheiding van het OLM echt niet kan.
Ook die VVD-er naast haar doet er nog een schepje bovenop...
Gaat hem niet worden denk ik, die nieuwe locatie
en..... ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Adelante het volgende:
Dat stemmen ging over heel wat anders
Nu een zure CDA-trut die maar door ratelt over de initiele plannen en dat scheiding van het OLM echt niet kan.
Ook die VVD-er naast haar doet er nog een schepje bovenop...
Gaat hem niet worden denk ik, die nieuwe locatie
En?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
Oh, de VVD en PVV vinden de brug locatie ook acceptabel.
http://www.nu.nl/algemeen(...)et-uitgestreden.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het wordt dus toch niet bij de brug?
Het is een principe kwestie. Bij de brug heeft de voorkeur van de museumdirectie en van de arnhemse gemeenteraad en het is goedkoper en dan zal de Tweede Kamer daar tegenin gaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef Vrok het volgende:
Nou, wat een gedoe. Plemp dat ding toch gewoon naast dat andere ding en zeur er verder niet meer over.
Vooral de tweede kamer zou zich dat moeten aantrekken in deze tijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een principe kwestie. Bij de brug heeft de voorkeur van de museumdirectie en van de arnhemse gemeenteraad en het is goedkoper en dan zal de Tweede Kamer daar tegenin gaan?
Maar ik heb vertrouwen in de overredingskracht van Plasterk
Zo'n museum hoort in het centrum, wat hebben we daar verder voor een publiekstrekkers behalve de Korenmarkt en de "beste binnenstad" van Nederland...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer dat het niet bij de brug komt. Die plek kon wel wat leuks gebruiken (of is het nou nog niet zeker?)
Dat duurder uitvallen kan nog wel eens ee probleem worden, gezien Plasterk als absolute max 50 miljoen heeft aangegeven. Nu de gemeente het museum per se in Arnhem wilde, kan zij waarschijnlijk voor extra kosten gaan opdraaien en die gaan er komen bij dit soort projecten...quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:38 schreef Vrok het volgende:
Een knoop doorhakken en uitvoeren is hier ook nooit mogelijk. Geen wonder dat alles vertraagt en duurder uitvalt.
Het zou de goedkoopste oplossing zijn en voor die andere lokatie was dacht ik 40 miljoen begroot. Je zou bijna nog gaan denken dat dat dus moet lukken. Maargoed, ik vraag me wel af in hoeverre ze goed onderzoek hebben gedaan naar de centrum optie. Waar gaat men bijvoorbeeld parkeren? Ik vrees ook dat het plan bij de brug nog wel eens op nare financiële verrassingen kan gaan stuiten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat duurder uitvallen kan nog wel eens ee probleem worden, gezien Plasterk als absolute max 50 miljoen heeft aangegeven. Nu de gemeente het museum per se in Arnhem wilde, kan zij waarschijnlijk voor extra kosten gaan opdraaien en die gaan er komen bij dit soort projecten...
Post eens een foto met je uitzicht over de stad?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:50 schreef Zith het volgende:
TVP, werk en woon in arnhem atm, werk op de hoogste etage van het arcadis gebouw bij CS![]()
Mooi uitzicht hiero
![]()
morgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Post eens een foto met je uitzicht over de stad?
quote:
quote:ARNHEM - Alle ongeveer 5000 werknemers van energiebedrijf Essent krijgen een eenmalige bonus van 5000 euro zodra de overname door het Duitse RWE rond is.
Essent, met het hoofdkantoor in Arnhem, zegt het personeel te willen bedanken voor de getoonde inzet.
Quanta costa?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Sander het volgende:
De prijzen van de iPhone zijn bekend, shiny!
Ja, zijn er nog vacatures bij Essent?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:48 schreef -skippybal- het volgende:
Jammer trouwens dat je niet in de Essent toren werkt
[..]
Waarschijnlijk hebben ze bij de onderhandelingen al wat meegekregen over ontslagen.quote:
Het was gistere al mooi Sonsbeekweer hoor..quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:55 schreef remlof het volgende:
Moet het eerst weer mooi terras-/Sonsbeekweer zijn
Ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ben ook benieuwd naar het uitzicht.
http://www.t-mobile.nl/ip(...)T.ac=sc_iphone2_abboquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Quanta costa?
Ben ook benieuwd naar het uitzicht..
Thanks, maar eens aanschaffen als ik terug ben van stage en weer in Nederland benquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Sander het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/ip(...)T.ac=sc_iphone2_abbo
Als ik een kantoor bovenin een van die gebouwen zou hebben, had ik dat wel gedaan ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
Zou wel grappig zijn om iedere paar dagen een foto te maken van het stationsterrein van die hoogte om de vorderingen (of juist het gebrek daaraan) te zien in een gifje ofzo.
Na alle pauperwijken hebben we nu ook 'preventiewijken'. Wat een gangsterstad hebben we ookquote:VVD maakt zich zorgen over veiligheid in Elderveld
donderdag 18 juni 2009 | 17:58 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 18 juni 2009 | 21:05
Tekstgrootte
Op de voorgrond: Elderveld. foto Hans Broekhuizen/De Gelderlander
ARNHEM - De Arnhemse VVD-fractie maakt zich zorgen over de manier waarop de Zuid-Arnhemse wijk Elderveld zich ontwikkelt. De liberalen merken dat bewoners zich onveilig voelen en constateren dat het 'minder gaat in de wijk'.
Dat schrijft VVD-fractieleider Margreet van Gastel in schriftelijke vragen aan het Arnhemse college van burgemeester en wethouders. Van Gastel wil weten of de wijk weer een wijkagent kan krijgen en zo niet, of er wijksurveillanten benoemd kunnen worden.
De VVD vroeg al eerder om wijksurveillanten. Van Gastel merkt in de wijk, die dateert uit de jaren zeventig en tachtig, een groeiende behoefte aan een vast aanspreekpunt voor veiligheidskwesties. Er is onder meer overlast van een groep hangjongeren.
De VVD constateert in Arnhem veel aandacht voor Vogelaarwijken Presikhaaf, Arnhemse Broek, Klarendal en Malburgen. Het wordt tijd om ook te kijken naar andere wijken, zoals Elderveld, die dreigen af te glijden, zegt Van Gastel.
Overigens is voor dat risico binnen de gemeente Arnhem al wel aandacht. Elderveld is een van de zogenoemde 'preventiewijken' waarvoor extra geld is vrijgemaakt.
Dat soort buurten klimmen op naar patserwijken, dan naar patjepeejerwijken, om te eindigen als prinsengrachtwijken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Na alle pauperwijken hebben we nu ook 'preventiewijken'. Wat een gangsterstad hebben we ook
Moet ik nog zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat soort buurten klimmen op naar patserwijken, dan naar patjepeejerwijken, om te eindigen als prinsengrachtwijken?
Of jij kunt met een telelens fijn vanuit jouw appartement kijken hoe Zith aan het werk is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef Bob-B het volgende:
Zith kan met een telelens in mijn appartement kijken
jah die heb ik ook aangeboden gekregen, en dat ga ik dus niet doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Moeilijk he? Echt superweinig te vinden.
Laast gingen ze me bellen dat ik In Ede () wel iedere dag van 9 tot 5 boeken kon gaan sorteren
Dikke later.
quote:MediaMarkt ontruimd na kortsluiting
vrijdag 19 juni 2009 | 13:25 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 19 juni 2009 | 14:47
ARNHEM - Het Arnhemse filiaal van de MediaMarkt aan het Velperplein is vrijdagmiddag ontruimd na een brandmelding. Vermoedelijk was een storing in de airconditioning de oorzaak van het tumult.
Om kwart over twaalf kwam bij de brandweer een melding binnen van een binnenbrand. ,,We roken een brandlucht, alsof er elektronica smeulde. En er hing wat lichte rook'', zei een medewerker van de MediaMarkt op straat voor het ontruimde pand. ,,Binnen enkele minuten waren alle klanten buiten. De brandweer was er heel snel.''
De officier van dienst van de brandweer beaamt dat er mogelijk sprake is van een storing in de airco. ,,Al hebben we de precieze oorzaak nog niet in beeld.''
De brandweer rukte met groot materieel uit. Met een ladderwagen werd de airco-installatie op het dak gecontroleerd.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Spanning
Er is echt weinig te vinden inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:30 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
jah die heb ik ook aangeboden gekregen, en dat ga ik dus niet doen
Nee, ik was in Den Haagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef donroyco het volgende:
Gisteren in de 3arron, de Dollar$, The Move en 't Moortgat geweest, samen met ImTheBase.. Maar geen remlof te vinden
Leuk om mee te tekenen in Photoshop, maar om mee te werken in Firefox?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:59 schreef Sander het volgende:
Fuck, ik heb nu zo'n Wacom tabletje, en die zijn echt supergaaf. En veeel fijner dan dat gemuis.
Bier !!.... ja lekkerquote:
gaat goed jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:02 schreef remlof het volgende:
Omg, dit topic is 7 juni geopend en nu al bijna vol, het wordt nog wel eens wat met de ernem slosjet
Scrollen gaat irritant, de rest is superquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk om mee te tekenen in Photoshop, maar om mee te werken in Firefox?
Ik doe alles met m'n Wacom, kan niet meer zonder.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Scrollen gaat irritant, de rest is super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |