In elk geval nog tien topicsquote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we lang wachten :d
quote:
Moet je eens snel een bus moeten halen, gekke nijmegenaarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is 't officieel klaar? Kom er 2x per week, op zich werkt dat tijdelijke station prima, weinig overlast.
Nijmegenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens snel een bus moeten halen, gekke nijmegenaar
Ow en 2011 ofzo?
Een Arnhem Noord-Zuid lijnquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
Beste binnenstad, beste evenementenstad, what's next? Beste vertraagdebouwprojectenstad?
We hebben in ieder geval een top 5 notering in de misdaadmeter van het AD in de wacht gesleept.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
Beste binnenstad, beste evenementenstad, what's next? Beste vertraagdebouwprojectenstad?
Dank je, daarvan moest ik ook al kokhalzenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Toffe header, eindelijk dat oude arnhemse lijk weg
zou jij ze geven?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Mirel het volgende:
Ik heb ivm met stage een beetje meegeholpen met die modeshow. Ik was daar een korte tijd binnen. Dacht zo van yessssssss, heb in totaal maar 1 mooi meisje gezien.Allemaal rare kleding, heel mager, of heel veel makeup.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Mirel het volgende:
Ik heb ivm met stage een beetje meegeholpen met die modeshow. Ik was daar een korte tijd binnen. Dacht zo van yessssssss, heb in totaal maar 1 mooi meisje gezien.Allemaal rare kleding, heel mager, of heel veel makeup.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Aanstaande vrijdag n8 van de mode in Klarendal.
klik op het kaartje staat de molen op de verkeerde plek.
Ik kan me nog niet echt iets voorstellen bij Naaldhakken Truckpulling..
Hé jarige, heb jij ook een uitnodiging van Volkshuisvesting gekregen om met 50% korting naar de modeshows te gaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:26 schreef remlof het volgende:
Ik denk niet dat ik er voor in Arnhem blijf
Nee, ik ook niet. Volgens mij ligt mijn uitnodiging ook al bij het oud papierquote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hé jarige, heb jij ook een uitnodiging van Volkshuisvesting gekregen om met 50% korting naar de modeshows te gaan?
Kan me niet voorstellen dat dat de Klarendallers over de streep trekt...
Hé een didgeridoo-dief. Een didgeridief.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hé een didgeridoo-dief. Een didgeridief.
Jij zette me ertoe aanquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hé een didgeridoo-dief. Een didgeridief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef muay-toy het volgende:
morgen een mooiboy meet, we beginnen 12uur voor de plus musiskwartier.Je moet voor de KFC zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:36 schreef remlof het volgende:
Nee, ik had inderdaad binnen drie werkdagen antwoord, en dat antwoord was dat die tafel met banken nog geplaatst zou worden
Ze hebben het alleen nog niet gedaan
Sorry, ik heb alle foto bewijs verwijdertquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Gisteren zag ik ze opeens.![]()
Twee stuks; naast elkaar en zonder tafel.
Kan iemand mij het verhaal van didzjeriedoes uitleggen?
Of een linkje geven naar het topic waar het verhaal staat?
Dan snap ik waar jullie het over hebben.
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Zie deze post: [RLS SC #218] PukkePietje zoekt PukkeMientje voor Meet !quote:Kan iemand mij het verhaal van didzjeriedoes uitleggen?
Of een linkje geven naar het topic waar het verhaal staat?
Dan snap ik waar jullie het over hebben.
Hoi Arnhemmerquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Sander het volgende:
Deze SC moet ik eigenlijk ook gewoon volgen. Luie donder dat ik ben.
Kan me best voorstellen dat je er weinig tijd voor hebt naast al je modwerkzaamhedenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Sander het volgende:
Deze SC moet ik eigenlijk ook gewoon volgen. Luie donder dat ik ben.
*proest*quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je er weinig tijd voor hebt naast al je modwerkzaamheden
Oh ik ben zo drukquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je er weinig tijd voor hebt naast al je modwerkzaamheden
Stelletje criminelen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Zie deze post: [RLS SC #218] PukkePietje zoekt PukkeMientje voor Meet !
Oh, dat is stoer!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Sander het volgende:
Overigens, ik mag foto's maken op het Arnhem Business Park, tegen Oosterbeek daar. Moest er speciaal toestemming voor vragen, omdat de kema daar ook zit. Ken je dat oude gebouw langs het spoor, met al die hoogspanningsmeuk? Daar
Geen idee, ik ga er zodirect heen, met een print van het mailtje en idd, wie weet zo'n pasje. Ik heb in Nijmegen gestudeerd, maar ik heb al die tijd in Arnhem gewoond, net als nu dus. Ik ga binnenkort afstuderen, dus dan kom ik echt niet meer in Nijmegen, of iig weinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is stoer!
Krijg je dan ook een pasje waarop je toestemming staat zodat je de suppoosten kunt overrulen als ze je met harde hand van het terrein willen verwijderen?
En ben je Arnhemmer?
Ik dacht dat jij nimwegenaar was?
Jullie hebben dus gewoon heel die auto leeggesjouwd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Zie deze post: [RLS SC #218] PukkePietje zoekt PukkeMientje voor Meet !
Beter laat dan nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef Sander het volgende:
eigenlijk had ik sinds deel 1 al mee moeten posten
En toen ik en Liesje naar huis liep kwam er nog 2 jongens langs die vroeg waar we ze had gevonden! Misschien had ze de laast 5 of 6 ook maar mee genomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jullie hebben dus gewoon heel die auto leeggesjouwd?
Niet dat ik gemerkt hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Vork het volgende:
He, hadden jullie vandaag ook al te kampen met een lage waterdruk en komt er ook bruin water uit de kranen nu?
Hmm, hier in Presikhaaf niks van meegekregenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Vork het volgende:
Het zal dan vast wel iets hiermee te maken hebben.
Ik zal eens kijken als ik straks thuis benquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Vork het volgende:
He, hadden jullie vandaag ook al te kampen met een lage waterdruk en komt er ook bruin water uit de kranen nu?
Wel een lage waterdruk, vanmorgen. Maar lag dat niet aan dat gedoe bij Sonsbeek?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Vork het volgende:
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Wel een lage waterdruk, vanmorgen. Maar lag dat niet aan dat gedoe bij Sonsbeek?
Ja ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het altijd zo'n pauperige aanblik hebben als je met de trein de stad binnenkomt, gevolgd door het afbraakstationHet kan eigenlijk alleen nog maar beter worden dan de eerste indruk
Ik liep er net langs op weg naar huis, drie stuks zelfs, maar geen tafel idd. Nou ja, de moeders hebben iig weer een plek om te keuvelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Ik had tot na 22:00 schoon water maar het word steeds zwarter!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik had ook vanmorgen lage waterdruk en bruin water. Nu is alles weer normaal
Denk vooral in Noord of richting Noord..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:04 schreef Omniej het volgende:
Geen last van het water hier... Alleen in bepaalde wijken of zo?
Ik woon op de Rosendaalsest!quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:23 schreef ImTheBase het volgende:
Hier aan de rand van Klarendal dus (rosendaalsestr.).
Hoi! Waar in deze kilometerlange straat woon je?quote:
Welke? Star?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoi! Waar in deze kilometerlange straat woon je?Ik woon tegenover de pas overvallen friettent.
Nee, een friettent verderop. Die brommer inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:06 schreef the_witch het volgende:
[..]
Welke? Star?
Is die rare oranje brommer van jou?!![]()
Ik woon ongeveer 50m van Café Star. In de richting A.H
De friet tent met de gigantische soft ijs ding buiten de deur?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:08 schreef ImTheBase het volgende:
Best rare gedachte dat je nu 300 meter verderop tegen mij zit te posten op een forum.
Jep, die ene net om de hoek bij die flats.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef the_witch het volgende:
[..]
De friet tent met de gigantische soft ijs ding buiten de deur?
Ja erg grappig *zwaait*
Ik had gisteravond alleen bruin water in de wc, maar niet uit de andere kranen of de douche.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:08 schreef remlof het volgende:
Ow ja kut, hier in Klarendal nu ook bruin water uit de kraan
Gelukkig heb ik nog anderhalve liter water in een fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |