Links als je voor het huis staat staan villa huizen is er nog geen 20 seconden lopend vanaf vandaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Net ff op google maps gekeken, lijkt me geen villawijk maar 2 onder 1 kap geschakelde woningen.
't is een ajax fan.. verklaart een hoop!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef iBenny het volgende:
Zie hier het profiel![]()
(hij schijnt trouwens nog 2 kinderen te hebben (bij een andere vrouw waarschijnlijk))
Peter....![]()
![]()
![]()
Zoals? Wat een kortzichtige en vooral nutteloze opmerking.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is een ajax fan.. verklaart een hoop!
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is een ajax fan.. verklaart een hoop!
die is ook niet echt snel... (23:16 uur)quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Maanvis het volgende:
was ff een placeholder voor mijn hyves research
[ afbeelding ]
Klopt maar je hebt wel wat anders aan je hoofd als je broer dood is, zo lijkt mij.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
die is ook niet echt snel... (23:16 uur)
ja, oke. en misschien hoorde ze ook wel later dat het om haar broer ging. :xquote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt wel wat anders aan je hoofd als je broer dood is, zo lijkt mij.
Geen idee.. heb ze ff achter een link gezet..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Cyan het volgende:
Mag je die profielen wel zomaar met een printscreen hier laten zien?
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Linken naar iets dat vrij toegankelijk staat op internet mag altijd.
Als men die weghaalt mag je er evengoed nog naar linken, maar dan krijg je niets te zien natuurlijk.
Wat niet mag: materiaal van die site downloaden, en dat elders uploaden en distribueren. Mag nu niet, en uiteraard ook niet als het origineel al is weggehaald.
Weg met jouw usericoontje danquote:
Verrek... daar heb je weer een punt!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weg met jouw usericoontje dan.
(en voor de duidelijkheid: Die van mij mag wel!)
Heb de hyve gevonden. Wat je dan niet allemaal aan de weet komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Maanvis het volgende:
En nog wat, ter meerhoer.
http://i41.tinypic.com/10yp4l2.jpg
http://i39.tinypic.com/aws36v.jpg
Orakel dan eens een oplossing, ipv die quasi stoere onelinersquote:Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk je lijstje nog eens? Het gebeurt te vaak, gewoonweg te vaak.
Die hebben we al....:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb de hyve gevonden. Wat je dan niet allemaal aan de weet komt.
Hij heeft dus ook 2 oudere dochters. Je weet zo wie zijn eerste ex is. Die moeder van die oudere dochters plaatste zondag een oproepje op de hyve van één van die dochters om zo snel mogelijk contact met haar op te nemen, met de mededeling: Dit is geen grapje!
Dat doe je toch niet via hyves!!! Ooit gehoord van sms'je?
Op de site van de andere dochter staat ook een filmpje en foto's van één van de vermoorde kindjes.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef iBenny het volgende:
Zie hier het profiel![]()
(hij schijnt trouwens nog 2 kinderen te hebben (bij een andere vrouw waarschijnlijk))
Peter....![]()
![]()
![]()
De tweede...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:42 schreef Chadi het volgende:
Dit soort dingen blijven treurig. Hoeveelste is het al dit jaar?
Wanneer je een beetje weet hoe het tegenwoordig gaat, is dat echt niet het geval. Daar wordt tegenwoordig meer rekening mee gehouden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
De moorden zijn niet goed te praten, NOOIT goed te praten, maar POLITIEK DEN HAAG mag zich wel eens afvragen waarom het zo vaak gebeurt...
Iets teveel benadeling van het mannelijke geslacht misschien na een scheiding?
Welterusten.
Ik weet niet waar deze posting op slaat maar de oudste dochter zat in Almere op school volgens de krantenberichten, moeder woonde in Lelystad, vader in Almere.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef Waterwereld het volgende:
Wanneer je een beetje weet hoe het tegenwoordig gaat
Wat mij vooral opvalt is toch wel de luiheid van de vaders. Niet willen betalen voor hun kinderen, en alleen de weekeinden (wanneer het uitkomt) de kinderen ophalen (het liefst nog laten brengen)
Het kind moet niet moeten kiezen en de ouders moeten eens beseffen dat een kind geen eigendom is.
Vaders vinden het (in veel gevallen) heel normaal om te verlangen dat de moeders de kinderen opvoeden, het huishouden doen en parttime werken, maar wanneer ze dan scheiden vinden ze het vaak ook heel normaal dat de moeder gewoon de kinderen op blijft voeden en zich blijft richten naar de vrije uurtjes van de man. En dan ook het liefst alle kosten op zich nemen.
Doorgaans (en van oudsher) is het nu eenmaal zo dat de vader fulltime werkt en de moeder partime of helemaal niet dus was het vanzelfsprekend dat het grootste gedeelte van de opvoeding op moeders dak terecht kwam.quote:Dat is wat ik zie in mijn omgeving, op een enkele uitzondering na. Die vaders die wel verantwoording blijven nemen voor de kinderen vind ik dan ook echt super! Maar daar zijn er veel minder van dan ik had verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |