abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69832302
Waar blijven de Verkapt....... posts
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
  maandag 8 juni 2009 @ 18:03:33 #152
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_69832641
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Net ff op google maps gekeken, lijkt me geen villawijk maar 2 onder 1 kap geschakelde woningen .
Links als je voor het huis staat staan villa huizen is er nog geen 20 seconden lopend vanaf vandaan.
Dit zijn gewoon rijtjes huizen

Woon er zelf namelijk

Maar ja daar gaat niet om
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_69837970
Zie hier het profiel

(hij schijnt trouwens nog 2 kinderen te hebben (bij een andere vrouw waarschijnlijk))

Peter....
  maandag 8 juni 2009 @ 21:09:17 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69840233
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef iBenny het volgende:
Zie hier het profiel

(hij schijnt trouwens nog 2 kinderen te hebben (bij een andere vrouw waarschijnlijk))

Peter....
't is een ajax fan.. verklaart een hoop!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69840300
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zoals? Wat een kortzichtige en vooral nutteloze opmerking.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_69840383
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan kan je ook zeggen:
" 't speelt Pong en Donkey Kong.. verklaart een hoop! "
is namelijk net zo onzinnig...
  maandag 8 juni 2009 @ 21:16:33 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69840604
was ff een placeholder voor mijn hyves research
http://i41.tinypic.com/25ja6ag.jpg

[ Bericht 16% gewijzigd door Maanvis op 08-06-2009 21:29:28 ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69840664
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Maanvis het volgende:
was ff een placeholder voor mijn hyves research
[ afbeelding ]
die is ook niet echt snel... (23:16 uur)

Edit: een foto van dat 3-jarige kind, staat op de 2de pagina van zijn krabbels...
  maandag 8 juni 2009 @ 21:19:32 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69840761
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef iBenny het volgende:

[..]

die is ook niet echt snel... (23:16 uur)
Klopt maar je hebt wel wat anders aan je hoofd als je broer dood is, zo lijkt mij.
Een gedicht over Maanvis
pi_69840820
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt maar je hebt wel wat anders aan je hoofd als je broer dood is, zo lijkt mij.
ja, oke. en misschien hoorde ze ook wel later dat het om haar broer ging. :x
i'm sorry..
  maandag 8 juni 2009 @ 21:23:00 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69840929
En nog wat, ter meerhoer.

http://i41.tinypic.com/10yp4l2.jpg
http://i39.tinypic.com/aws36v.jpg

[ Bericht 34% gewijzigd door Maanvis op 08-06-2009 21:28:31 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_69841144
Mag je die profielen wel zomaar met een printscreen hier laten zien?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 8 juni 2009 @ 21:29:13 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69841242
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Cyan het volgende:
Mag je die profielen wel zomaar met een printscreen hier laten zien?
Geen idee.. heb ze ff achter een link gezet..
Een gedicht over Maanvis
pi_69841550
nee...
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef iteejer het volgende:

[..]

Linken naar iets dat vrij toegankelijk staat op internet mag altijd.
Als men die weghaalt mag je er evengoed nog naar linken, maar dan krijg je niets te zien natuurlijk.
Wat niet mag: materiaal van die site downloaden, en dat elders uploaden en distribueren. Mag nu niet, en uiteraard ook niet als het origineel al is weggehaald.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:39:50 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69841761
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef iBenny het volgende:
nee...
[..]
Weg met jouw usericoontje dan .
(en voor de duidelijkheid: Die van mij mag wel! )
Een gedicht over Maanvis
  maandag 8 juni 2009 @ 21:47:12 #166
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69842115
De moorden zijn niet goed te praten, NOOIT goed te praten, maar POLITIEK DEN HAAG mag zich wel eens afvragen waarom het zo vaak gebeurt...

Iets teveel benadeling van het mannelijke geslacht misschien na een scheiding?

Welterusten.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 8 juni 2009 @ 22:07:15 #167
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_69843051
Waarom zitten die volwassen kerels op hyves? Dat is toch iets voor zwakzinnige pubers? Dan weet je ook meteen dat ze niet helemaal in orde zijn.
pi_69843665
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weg met jouw usericoontje dan .
(en voor de duidelijkheid: Die van mij mag wel! )
Verrek... daar heb je weer een punt! Maar zoek voor dat plaatje maar een de orginele link van

Hyves voor pubers...? Alles zit tegenwoordig op hyves... van opa's en oma's tot honden..

En waarom het tegenwoordig zoveel voorkomt? ik denk dat de financiele crisis er ook een beetje aan meehelpt. Als je wordt ontslagen zorgt dat natuurlijk voor veel stress... maar dat is natuurlijk geen reden om te gaan moorden...(ik heb zo een idee dat er voor dit jaar een gezinsdrama-record wordt verbroken... )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:09:16 #169
3542 Gia
User under construction
pi_69850969
quote:
Heb de hyve gevonden. Wat je dan niet allemaal aan de weet komt.

Hij heeft dus ook 2 oudere dochters. Je weet zo wie zijn eerste ex is. Die moeder van die oudere dochters plaatste zondag een oproepje op de hyve van één van die dochters om zo snel mogelijk contact met haar op te nemen, met de mededeling: Dit is geen grapje!

Dat doe je toch niet via hyves!!! Ooit gehoord van sms'je?

Op de site van de andere dochter staat ook een filmpje en foto's van één van de vermoorde kindjes.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:38:30 #170
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69851691
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk je lijstje nog eens? Het gebeurt te vaak, gewoonweg te vaak.
Orakel dan eens een oplossing, ipv die quasi stoere oneliners
Intelligent, but fucked up.
pi_69851717
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 07:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb de hyve gevonden. Wat je dan niet allemaal aan de weet komt.

Hij heeft dus ook 2 oudere dochters. Je weet zo wie zijn eerste ex is. Die moeder van die oudere dochters plaatste zondag een oproepje op de hyve van één van die dochters om zo snel mogelijk contact met haar op te nemen, met de mededeling: Dit is geen grapje!

Dat doe je toch niet via hyves!!! Ooit gehoord van sms'je?

Op de site van de andere dochter staat ook een filmpje en foto's van één van de vermoorde kindjes.
Die hebben we al....:
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef iBenny het volgende:
Zie hier het profiel

Peter....
pi_69851760
Dit soort dingen blijven treurig. Hoeveelste is het al dit jaar?
pi_69852980
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:42 schreef Chadi het volgende:
Dit soort dingen blijven treurig. Hoeveelste is het al dit jaar?
De tweede...
Zie hier de geschiedenis
pi_69853827
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
De moorden zijn niet goed te praten, NOOIT goed te praten, maar POLITIEK DEN HAAG mag zich wel eens afvragen waarom het zo vaak gebeurt...

Iets teveel benadeling van het mannelijke geslacht misschien na een scheiding?

Welterusten.
Wanneer je een beetje weet hoe het tegenwoordig gaat, is dat echt niet het geval. Daar wordt tegenwoordig meer rekening mee gehouden.

Wat mij vooral opvalt is toch wel de luiheid van de vaders. Niet willen betalen voor hun kinderen, en alleen de weekeinden (wanneer het uitkomt) de kinderen ophalen (het liefst nog laten brengen)

Ik zou juist graag willen dat meer vaders en moeders zich over hun eigen kinderen ontfermen en niet gaan janken over hun eigen behoeften, maar denken aan wat goed is voor je kind. En dan bedoel ik ook de schoolbezoeken.

Het kind moet niet moeten kiezen en de ouders moeten eens beseffen dat een kind geen eigendom is.

En er zou een ongeschreven wet moeten zijn dat de vader en moeder hun waffel eens hielden over de onhebbelijkheden van hun ex wanneer ze gaan scheiden (waar de kinderen bij zijn dan). Dat is nog steeds wat mij het meeste opvalt.

Oké, wanneer een vader of een moeder gedragsgestoord is, en jij je kinderen daartegen wil beschermen zou dat moeten onderzocht worden met meer dan één gesprekje.

Vaders vinden het (in veel gevallen) heel normaal om te verlangen dat de moeders de kinderen opvoeden, het huishouden doen en parttime werken, maar wanneer ze dan scheiden vinden ze het vaak ook heel normaal dat de moeder gewoon de kinderen op blijft voeden en zich blijft richten naar de vrije uurtjes van de man. En dan ook het liefst alle kosten op zich nemen.

Dat is wat ik zie in mijn omgeving, op een enkele uitzondering na. Die vaders die wel verantwoording blijven nemen voor de kinderen vind ik dan ook echt super! Maar daar zijn er veel minder van dan ik had verwacht.

En ja, zo heb je ook vrouwen die denken dat hun baas zijn over kinderen die ze baren, en de lak hebben aan de wensen van de kinderen, maar die zie ik gewoon minder.

En ja, ken redelijk wat gescheiden mensen (horen dus ook de voormalig samenwonenden onder met kinderen).

Lijkt tegenwoordig wel een modegril , dat beslissen over het leven van kinderen
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 10:42:40 #175
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69854374
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef Waterwereld het volgende:

Wanneer je een beetje weet hoe het tegenwoordig gaat
Wat mij vooral opvalt is toch wel de luiheid van de vaders. Niet willen betalen voor hun kinderen, en alleen de weekeinden (wanneer het uitkomt) de kinderen ophalen (het liefst nog laten brengen)

Het kind moet niet moeten kiezen en de ouders moeten eens beseffen dat een kind geen eigendom is.

Vaders vinden het (in veel gevallen) heel normaal om te verlangen dat de moeders de kinderen opvoeden, het huishouden doen en parttime werken, maar wanneer ze dan scheiden vinden ze het vaak ook heel normaal dat de moeder gewoon de kinderen op blijft voeden en zich blijft richten naar de vrije uurtjes van de man. En dan ook het liefst alle kosten op zich nemen.
Ik weet niet waar deze posting op slaat maar de oudste dochter zat in Almere op school volgens de krantenberichten, moeder woonde in Lelystad, vader in Almere.

Bla bla het kind moet kiezen, de vader is lui, geen idee wat dat met het gebeuren in Almere te maken heeft.
quote:
Dat is wat ik zie in mijn omgeving, op een enkele uitzondering na. Die vaders die wel verantwoording blijven nemen voor de kinderen vind ik dan ook echt super! Maar daar zijn er veel minder van dan ik had verwacht.
Doorgaans (en van oudsher) is het nu eenmaal zo dat de vader fulltime werkt en de moeder partime of helemaal niet dus was het vanzelfsprekend dat het grootste gedeelte van de opvoeding op moeders dak terecht kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')