abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69815046
weer 2 onschuldige kinderen dood..
pi_69815277
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:20 schreef lidewyz het volgende:
weer 2 onschuldige kinderen dood..
Inderdaad.

WTF denken ouders wel niet wat ze zijn om kinderen als meubelstuk weg te gooien uit dit leven. En dan boeit het me werkelijk geen ene zak of het de moeder of de vader is die deze beslissing neemt. Je mag er voor zorgen en naar je inzichten opvoeden. Niets meer en niets minder.

En ja, dan nog weer van die malloten die hier hun gal spuien...ja, het zijn lekker autochtonen...knieschijven kapotschieten stelletje frusties. Wanneer de dader nog leefde zou ik hem met liefde een voorbehoedsmiddel voor het leven schoppen. Niemand die hier loopt te bagatelliseren over de afkomst van de dader omdat het een witte is.

Ga die discussie dus maar in topics aan waar dat wel aan de gang is.

Over de rug van de kinderen elkaar het leven kapot maken, met de kinderen erbij. Hoe zou je dat nu op kunnen lossen.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_69815388
Wel frappant dat ook weer die viervoeter werd vermoord.
pi_69815399
-edit- Bagger

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 08-06-2009 01:55:10 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 06:47:15 #130
3542 Gia
User under construction
pi_69816172
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Courage77 het volgende:

Een opeenstapeling van factoren zal meestal een rol spelen. Verlies van partner, huwelijk, huis, baan, en dan ook nog eens de onzekerheid over de relatie met de kinderen, financiele zorgen, misschien wel ziekte en overlijden in de familie etc. en dan nog eens mogelijk hatelijkheden van de ex-partner en omgeving etc.

Ja, ik kan me voorstellen dat je het dan allemaal niet meer ziet zitten, maar WAAROM dan ook je kinderen vermoorden? Dat is de meest egoïstische daad die je maar kan plegen!

Zelfmoord plegen na eerst je kinderen het leven ook niet meer te gunnen.
  maandag 8 juni 2009 @ 07:20:59 #131
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69816304
telegraaf meldt dat de man zijn ex onlangs het ziekenhuis heeft ingeslagen , baan kwijt was , grote financiele problemen.
  maandag 8 juni 2009 @ 07:24:37 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69816319
quote:
Op maandag 8 juni 2009 07:20 schreef N.icka het volgende:
telegraaf meldt dat de man zijn ex onlangs het ziekenhuis heeft ingeslagen , baan kwijt was , grote financiele problemen.
Buren stellen dat de vermoedelijke moordenaar de vader van zijn ex onlangs in het ziekenhuis heeft geslagen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 8 juni 2009 @ 07:27:12 #133
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69816333
Excuus , niet goed gelezen
  maandag 8 juni 2009 @ 07:29:19 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69816341
Er zit dan wel een raar luchtje aan de zaak.. kerel is in therapie, slaat schoonvader in elkaar en toch brengt mevrouwtje netjes de kinderen voor het weekend..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 8 juni 2009 @ 07:30:55 #135
2222 crew  iteejer
pi_69816348

Het huis waar het zich afgespeeld heeft.

De persvoorlichter van de politie.

Onderzoeksteam voor het huis.

Raam waardoor men naar binnen gekomen is.

Het onderzoek ging de nacht door.

Foto's: Ronald de Best a.k.a. Fok!fotograaf DigiPire
  maandag 8 juni 2009 @ 07:31:25 #136
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_69816353
quote:
Op maandag 8 juni 2009 06:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, ik kan me voorstellen dat je het dan allemaal niet meer ziet zitten, maar WAAROM dan ook je kinderen vermoorden? Dat is de meest egoïstische daad die je maar kan plegen!

Zelfmoord plegen na eerst je kinderen het leven ook niet meer te gunnen.
Ergens kan ik mij voorstellen dat die mensen zo zwaar in een depressie terecht zijn gekomen dat ze dood willen en daarbij hun kinderen mee willen nemen, omdat ze hen niet alleen en ouderloos in deze nare, wrede wereld achter willen laten. Dat hierbij de gedachte speelt dat men dit doet om de kinderen te beschermen tegen allerlei ellende die het leven nog gaat brengen.
Dit is niet om het goed te praten, maar veel mensen kennen het hebben van een depressie waarschijnlijk wel, waarin alles zo uitzichtloos lijkt en waarbij de dood de enige uitweg lijkt. De meeste mensen zoeken hiervoor hulp, maar er zijn zat mensen die zo rond blijven lopen en uiteindelijk dus wel tot die gruwelijke daad over gaan.
  maandag 8 juni 2009 @ 07:33:57 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69816368
quote:
Op maandag 8 juni 2009 07:31 schreef charleen het volgende:

[..]

Ergens kan ik mij voorstellen dat die mensen zo zwaar in een depressie terecht zijn gekomen dat ze dood willen en daarbij hun kinderen mee willen nemen, omdat ze hen niet alleen en ouderloos in deze nare, wrede wereld achter willen laten. Dat hierbij de gedachte speelt dat men dit doet om de kinderen te beschermen tegen allerlei ellende die het leven nog gaat brengen.
Dit is niet om het goed te praten, maar veel mensen kennen het hebben van een depressie waarschijnlijk wel, waarin alles zo uitzichtloos lijkt en waarbij de dood de enige uitweg lijkt. De meeste mensen zoeken hiervoor hulp, maar er zijn zat mensen die zo rond blijven lopen en uiteindelijk dus wel tot die gruwelijke daad over gaan.
Dat was idd wel de motivatie van de moordenaar in zwijndrecht/bavel.
Een gedicht over Maanvis
pi_69816458
quote:

[..]

Eindelijk iemand die het begrijpt en het goed weet te verwoorden. Dit soort daden hebben niet veel met haat te maken, tenzij er een ander in het spel is, maar meer met wanhoop.

Wanneer je depressief bent projecteer je je eigen gevoelens op een ander.
  maandag 8 juni 2009 @ 07:55:08 #139
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69816497
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap het niet!
Het kan toch niet dat die vader in een keer niet meer van zn kinderen hield ? Hoe kun je, als vader zijnde je eigen kinderen vermoorden..
Wanhoop.
dat heeft echt niet te maken met niet houden van. Geen uitweg meer zien en je kinderen de ellende willen besparen van je dood en alles er omheen.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_69816600
quote:
Op maandag 8 juni 2009 07:29 schreef Maanvis het volgende:
Er zit dan wel een raar luchtje aan de zaak.. kerel is in therapie, slaat schoonvader in elkaar en toch brengt mevrouwtje netjes de kinderen voor het weekend..
Mja, als je dat niet doet, heb je daar weer problemen mee. De vader-kind band wordt als iets zo belangrijks gezien, dat kun je niet zomaar op eigen houtje opschorten.

(Daarbij, ik ken iemand waarbij het zo is gegaan: Moeder hield telkens de kinderen weg, deed zeer irritant, moeders' nieuwe vriend ging lopen provoceren. Vader slaat nieuwe vriend, zíjn voormalig beste vriend ook nog trouwens, totdat ie met zijn vrouw in bed dook. >> Moeder belt pliesie, dagdag bezoekrecht. Scheidingen zijn nasty spelletjes.)
pi_69817648
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Misschien dat er wat mensen wakker worden en eens gaan kijken waarom het misgaat en wat er misgaat en hoe er iets aan gedaan kan worden? Zijn de cijfers in de ons omringende landen ook zo hoog of scoren alleen wij zo, etc etc etc.
Iets zit er toch niet goed lijkt me.
Komt het in Nederland idd onevenredig vaak voor tov omringende landen? Wat zeggen de deskundigen hiervan dan?
I´m back.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:05:45 #142
3542 Gia
User under construction
pi_69818510
quote:
Op maandag 8 juni 2009 07:29 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, het is de schuld van de moeder!!
  maandag 8 juni 2009 @ 10:08:21 #143
3542 Gia
User under construction
pi_69818576
quote:

[..]

Ergens kan ik mij voorstellen dat die mensen zo zwaar in een depressie terecht zijn gekomen dat ze dood willen en daarbij hun kinderen mee willen nemen, omdat ze hen niet alleen en ouderloos in deze nare, wrede wereld achter willen laten.
Ze zouden niet alleen achter blijven. De kinderen hadden ook nog een moeder.
quote:
Dat hierbij de gedachte speelt dat men dit doet om de kinderen te beschermen tegen allerlei ellende die het leven nog gaat brengen.
Dit is niet om het goed te praten, maar veel mensen kennen het hebben van een depressie waarschijnlijk wel, waarin alles zo uitzichtloos lijkt en waarbij de dood de enige uitweg lijkt.
Prima, moet je lekker zelf weten, maar anderen vermoorden is niet goed te praten, nooit!!
quote:
De meeste mensen zoeken hiervoor hulp, maar er zijn zat mensen die zo rond blijven lopen en uiteindelijk dus wel tot die gruwelijke daad over gaan.
Deze man had schijnbaar hulp.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:10:46 #144
3542 Gia
User under construction
pi_69818641
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:06 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Mja, als je dat niet doet, heb je daar weer problemen mee. De vader-kind band wordt als iets zo belangrijks gezien, dat kun je niet zomaar op eigen houtje opschorten.

(Daarbij, ik ken iemand waarbij het zo is gegaan: Moeder hield telkens de kinderen weg, deed zeer irritant, moeders' nieuwe vriend ging lopen provoceren. Vader slaat nieuwe vriend, zíjn voormalig beste vriend ook nog trouwens, totdat ie met zijn vrouw in bed dook. >> Moeder belt pliesie, dagdag bezoekrecht. Scheidingen zijn nasty spelletjes.)
Ik heb pas geleden een verhaal gehoord dat een moeder een boete kreeg, omdat haar dochtertje niet met papa mee wilde. Kind verzette zich zo hevig dat moeder besloot haar dan maar niet mee te geven.
Aangezien ze die boete niet kon betalen, is ze moeten gaan zitten.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:28:19 #145
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69819079
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zouden niet alleen achter blijven. De kinderen hadden ook nog een moeder.
[..]

Prima, moet je lekker zelf weten, maar anderen vermoorden is niet goed te praten, nooit!!
[..]

Deze man had schijnbaar hulp.
Natuurlijk is dat niet goed te praten. Maar wanhoop doet gekke dingen.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_69826108
mag je hier eigenlijk de hyve van de vader posten?
(of foto's van de kinderen?)

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 08-06-2009 14:51:43 ]
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 15:25:18 #147
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69827242
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef iBenny het volgende:
Kinderen van 3 en 7 hebben doorgaans geen hyves hoor.
pi_69827722
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kinderen van 3 en 7 hebben doorgaans geen hyves hoor.
dat klopt... Hun ook niet... maar er staan wel foto's op de hyve van de vader...
  Admin maandag 8 juni 2009 @ 16:00:22 #149
2222 crew  iteejer
pi_69828398
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef iBenny het volgende:
Linken naar iets dat vrij toegankelijk staat op internet mag altijd.
Als men die weghaalt mag je er evengoed nog naar linken, maar dan krijg je niets te zien natuurlijk.
Wat niet mag: materiaal van die site downloaden, en dat elders uploaden en distribueren. Mag nu niet, en uiteraard ook niet als het origineel al is weggehaald.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:12:41 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69830879
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef iteejer het volgende:

[..]

Linken naar iets dat vrij toegankelijk staat op internet mag altijd.
Als men die weghaalt mag je er evengoed nog naar linken, maar dan krijg je niets te zien natuurlijk.
Wat niet mag: materiaal van die site downloaden, en dat elders uploaden en distribueren. Mag nu niet, en uiteraard ook niet als het origineel al is weggehaald.
Dat ligt vwb 'gelinkte fotoos in een img tag' iets genuanceerder, maargoed de rechters zijn het daar ook nog niet over eens
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')