abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69805439
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als die vader echt zoveel met de scheiding zat dan had ie die vrouw ook wel vermoord, denk je niet?
[..]

Als ik zulke reacties lees dan denk ik idd dat er in NL langzamerhand een cultuur aan het ontstaan is waarbij vaders consequent hun recht op het zien van hun kinderen onthouden wordt.
Ik denk nu echt dat je het fout hebt. Heeeel erg fout
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 7 juni 2009 @ 20:24:13 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69805491
Maar hallo jongens, waarom gaat iedereen gelijk uit van het feit dat de vader of iemand anders de kinderen om het leven heeft gebracht vanwege familiedrama omstandigheden... Kan het niet gewoon een brute roofoverval geweest zijn? Het is wel gebeurd in een rijke straat vol villa's.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 20:25:23 #53
18653 crew  D.
pi_69805535
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Maanvis het volgende:
Maar hallo jongens, waarom gaat iedereen gelijk uit van het feit dat de vader of iemand anders de kinderen om het leven heeft gebracht vanwege familiedrama omstandigheden... Kan het niet gewoon een brute roofoverval geweest zijn? Het is wel gebeurd in een rijke straat vol villa's.
Dan heet het geen familiedrama maar een brute roofoverval
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 20:25:32 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69805543
quote:
Tuuk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 7 juni 2009 @ 20:27:24 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69805605
Blijkbaar gebeurt in die buurt wel meer..
http://www.trouw.nl/krant(...)j_dubbele_moord.html
http://www.misdaadkaart.n(...)tij-in-Almere_106752
Johannes vermeerstraat is een straat verderop.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 7 juni 2009 @ 20:29:44 #56
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69805678
quote:
Dan zou de politie dat wel gemerkt hebben he?
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 20:30:30 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69805700
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Blijkbaar gebeurt in die buurt wel meer..
http://www.trouw.nl/krant(...)j_dubbele_moord.html
http://www.misdaadkaart.n(...)tij-in-Almere_106752
Johannes vermeerstraat is een straat verderop.
Blijkbaar gebeuren en jaarlijks meer kindermoorden door "wanhopige" ouders, ga maar zoeken.
Al jaren aan de gang.
Je bent goedkoper je kinderen af te slachten dan jaren alimentatie te betalen nietwaar.. ( zie ook de post van Gia.

"Ik niet, dan zij ook niet"
Al jaren.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_69805918
Het is inderdaad niet de eerste keer dat er een reeks van dit soort drama's in korte tijd plaats vindt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 7 juni 2009 @ 20:42:19 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69806022
Net ff op google maps gekeken, lijkt me geen villawijk maar 2 onder 1 kap geschakelde woningen .
Een gedicht over Maanvis
  zondag 7 juni 2009 @ 20:42:37 #60
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69806036
.
  zondag 7 juni 2009 @ 20:43:07 #61
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69806052
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Net ff op google maps gekeken, lijkt me geen villawijk maar 2 onder 1 kap geschakelde woningen .
.

pi_69806089
'Gezinsdrama in Almere' = 'Psychopaat moordt eigen gezin uit en pleegt daarna zelfmoord in Almere'
  zondag 7 juni 2009 @ 20:46:32 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69806180
Wat meer info nu:
quote:
Gezinsdrama in Almere ALMERE - Aan het Jeroen Boschplantsoen in Almere heeft zich een gezinsdrama afgespeeld.
Het gaat om een 46-jarige man en zijn twee dochtertjes Chelsea van zeven jaar en Bridget van drie jaar oud.

De moeder meldde zich rond vijf uur vanmiddag bij de politie omdat de gordijnen van de woning waar de vader woont dicht waren en er niemand reageerde.

Toen zij terugkeerde met de politie deed zij de gruwelijke ontdekking.

Er is geen wapen in het huis gevonden. De politie doet geen mededelingen over hoe de slachtoffers aan hun einde zijn gekomen.
Wel vreemd dat de vrouw de ontdekking deed... je stuurt zo'n vrouw toch niet naar binnen als er weet ik wat gebeurd kan zijn?
Een gedicht over Maanvis
pi_69806225
46 jaar en een dochter van 3... dat kan ook nooit goed gaan
  zondag 7 juni 2009 @ 20:53:19 #65
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69806419
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Wat meer info nu:
[..]

Wel vreemd dat de vrouw de ontdekking deed... je stuurt zo'n vrouw toch niet naar binnen als er weet ik wat gebeurd kan zijn?
Zij deed de ontdekking dat er een drama gebeurd is , er staat niet letterlijk dat de moeder als eerste naar binnen is gegaan
  zondag 7 juni 2009 @ 20:55:30 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69806507
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef N.icka het volgende:

[..]

Zij deed de ontdekking dat er een drama gebeurd is , er staat niet letterlijk dat de moeder als eerste naar binnen is gegaan
Nee dat klopt, maar toch, je gaat toch als politie eerst naar binnen ipv de veiligheid van die vrouw te grabbel te gooien door haar mee te nemen naar binnenN?
Een gedicht over Maanvis
  zondag 7 juni 2009 @ 20:57:43 #67
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69806626
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar toch, je gaat toch als politie eerst naar binnen ipv de veiligheid van die vrouw te grabbel te gooien door haar mee te nemen naar binnenN?
Er staat toch nergens dat zij mee naar binnen is genomen?
pi_69806639
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef Sturmvogel het volgende:
Hoe kun je zo fucking stupide zijn om je eigen dochters van kant te maken Om wat voor reden dan ook en dit geval lijkt nog wel de kroon te spannen qua triestheid.

Die vrouw heeft iig geen leven meer
Dat laatste is dan meestal ook de bedoeling.
pi_69806732
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef Feejx het volgende:

[..]

Heb het bij het bericht op de Frontpage gezet.. Echt als er nu naar buiten komt dat er ergens anders nog een vrouw is vermoord, is het echt een kopie
hoezo kopie, de moeder leeft nog
  zondag 7 juni 2009 @ 21:07:25 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69807025
Wat erg..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:08:33 #71
245965 Feejx
Glaasje champie?
pi_69807073
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef janimie het volgende:

[..]

hoezo kopie, de moeder leeft nog
Bijna kopie dan
Rotsje&Koekje
pi_69810021
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:01 schreef michaeld het volgende:
Ook de hond werd levenloos aangetroffen
Volgens het betrouwbare Hart van Nederland leeft de hond gewoon. http://www.hartvannederla(...)ezinsdrama_in_Almere
Zulke dingen gebeurden altijd al, niet dat het daardoor minder erg is, maar er is niks aan te doen. Je kan moeilijk de ouders dwingen om voortaan onder begeleiding de kinderen te delen.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:44:21 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69810927
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef N.icka het volgende:

[..]

Er staat toch nergens dat zij mee naar binnen is genomen?
Er staat dat zij het ontdekte!
Een gedicht over Maanvis
pi_69811464
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Niet dat het verder uitmaakt voor het verhaal, maar in een klein gedeelte van de straat staan villa's. / vrijstaande huizen. Verder zijn het 'gewone' rijtjeshuizen. Ook geen 2 onder 1 kap.
Ik woon 20 huizen verder in dezelfde straat...
pi_69811500
Nope, het liep iets anders... Zij belde aan, etc. er deed niemand open, belde de politie. Die heeft de deur opengemaakt, is naar binnen gegaan en daarna is de vrouw pas ingelicht...

Het is hier trouwens een stuk drukker in de straat, al die mensen die om moeten rijden...
  zondag 7 juni 2009 @ 23:02:33 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_69811571
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Blijkbaar gebeuren en jaarlijks meer kindermoorden door "wanhopige" ouders, ga maar zoeken.
Al jaren aan de gang.
Je bent goedkoper je kinderen af te slachten dan jaren alimentatie te betalen nietwaar.. ( zie ook de post van Gia.

"Ik niet, dan zij ook niet"
Al jaren.
Ik denk dat het meer is, dat vaders bij een scheiding meestal zwaar de lul zijn qua bezoekregeling / omgang met de kinderen, hoewel ze er wel voor mogen betalen. 9 van de 10 keer worden die aan de moeder toegewezen en als je pech hebt als vader doet je ex ook nog even valse aangifte van misbruik of mishandeling tegen je. Het praat het zeker niet goed, verre van, maar er is niet voor niks een Stichting Dwaze Vaders in dit land.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 23:03:02 #77
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69811591
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al jaren aan de gang.
quote:
Opnieuw familiedrama in Nederland

Een paar keer per jaar heeft in Nederland een familiedrama plaats. Tussen 2000 en 2006 lag het totaalaantal op 25. De laatste drie jaar bleef het aantal per jaar ongeveer gelijk. Hieronder volgt een selectie.

2009 - juni: In een woning in Almere vindt de politie een dode 46-jarige vader en zijn twee dochters van 3 en 7.
2009 - mei: in Zwijndrecht en Bavel worden twee dode tieners en drie volwassenen gevonden. De dode man blijkt de vader van de twee kinderen te zijn. De identiteit van de vrouwen is nog niet bevestigd.
2009 - februari: een 39-jarige vader in Den Haag berooft zijn 5-jarige zoon en zichzelf van het leven.
2008 - februari: In Roosendaal worden de lichamen gevonden van een meisje van zes en een jongen van vier. De vermoedelijke dader, de vader, wordt later dood in een kanaal gevonden.
2007 - maart: In Haarlem brengt een 32-jarige man zijn schoonmoeder om het leven, waarna hij zichzelf en zijn twee zoontjes (4 en 6 jaar) voor een trein werpt.
2007 - maart: In het Gelderse Hengelo vindt de politie de ontzielde lichamen van een moeder en haar twee kinderen. De vader van het gezin is zwaargewond. Hij zou samen met zijn vrouw het plan hebben opgevat om eerst hun kinderen en daarna zichzelf van het leven te beroven. Het motief zou schulden zijn.
2006 - december: Een 5-jarig jongetje wordt dood gevonden in een woning in Apeldoorn. De 27-jarige moeder van het kind meldt zich zelf bij de politie en zegt dat zij de dader is.
2006 - februari: In een woning in Huissen (Gelderland) worden vier leden van een gezin dood aangetroffen. Het gaat om een man, een vrouw, een 7-jarig meisje en een 5-jarig jongetje.
2005 - december: Een man doodt zijn twee dochters (3 en 4,5 jaar) en zichzelf in zijn huis in Middelburg. De moeder is ten tijde van het drama niet aanwezig.
2005 - november: Twee Haagse kinderen worden samen met hun vader dood in een brandende auto in Holten gevonden. De twee (10 en 8 jaar) blijken eerst te zijn doodgestoken. De politie vindt de 38-jarige moeder van de kinderen, de ex-echtgenote van de man, doodgestoken in een woning in Den Haag.
2005 - oktober: Een man gooit zijn vriendin en haar 8-jarige zoon van de vijfde etage van een flat in Leidschendam en springt daarna zelf. Ze zijn alle drie dood.
2005 - augustus: In een woning in het Groningse Tolbert treft de politie twee dode kinderen aan. De agenten reageerden op een telefoontje van de moeder die vertelde dat een ex-vriend haar kinderen ernstig had mishandeld.
2005 - april: Een vrouw en haar twee kinderen uit Zoetermeer worden gedood. De man en vader bekent de drie te hebben omgebracht.
2005 - april: Een familiedrama in Hilversum eist vijf levens. In een woning worden vijf lichamen aangetroffen op de bovenverdieping. Volgens de politie heeft de man zijn vrouw en drie kinderen gedood en daarna zelfmoord gepleegd.
2005 - januari: De politie treft twee kinderen van 3 en 6 jaar dood aan in een woning in Zoetermeer. De 38-jarige moeder heeft uren eerder zelfmoord gepleegd door zich voor de trein te gooien.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 23:05:10 #78
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69811665
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer is, dat vaders bij een scheiding meestal zwaar de lul zijn qua bezoekregeling / omgang met de kinderen, hoewel ze er wel voor mogen betalen. 9 van de 10 keer worden die aan de moeder toegewezen en als je pech hebt als vader doet je ex ook nog even valse aangifte van misbruik of mishandeling tegen je. Het praat het zeker niet goed, verre van, maar er is niet voor niks een Stichting Dwaze Vaders in dit land.
De kinderen waren gewoon bij de vader, er was dus gewoon een bezoekregeling.

Pa heeft de scheiding waarschijnlijk niet kunnen verwerken.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:05:25 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69811678
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:00 schreef iBenny het volgende:
Nope, het liep iets anders... Zij belde aan, etc. er deed niemand open, belde de politie. Die heeft de deur opengemaakt, is naar binnen gegaan en daarna is de vrouw pas ingelicht...
THanks.. vond het al een vreemd verhaal bij de telegraaf..
Een gedicht over Maanvis
pi_69811736
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De kinderen waren bij de vader, er was dus een omgangsregeling met de kinderen op een of andere manier.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:08:37 #81
66444 Lord_Vetinari
pi_69811786
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Dirkh het volgende:

[..]

De kinderen waren bij de vader, er was dus een omgangsregeling met de kinderen op een of andere manier.
Volgens de OP waren ze nog niet gescheiden:
quote:
De moeder, die naar verluidt in scheiding ligt met de man, zou haar kindjes vandaag ophalen toen ze de afschuwelijke ontdekking deed.
De man kan dus best hebben voorzien dat dit niet goed ging aflopen voor hem.
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:10:00 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69811846
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

"Ik niet, dus jij ook niet"

...

pi_69811911
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

"Ik niet, dus jij ook niet"

...
Was 50% van de aangiftes wegens seksueel misbruik niet vals?
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:14:35 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812005
En in veel van dit soort gevallen hebben de moeders van te voren gewaarschuwd en aangegeven te vrezen voor geweld.
Laten we niet alle scheidingen over een kam etc.
Er zijn wel degelijk zwaar gestoorde idioten, en een scheiding is dan de enige uitweg en waar door de Rechterlijke macht een bezoekregeling afgedwongen wordt, ook al geeft iedereen aan dat de man gevaarlijk is en dat men vreest voor geweld.
Ook dat komt vaker voor..
Te vaak.
Als je dit gaat gooien op de oh zo zielige vaders dan zit er een steekje bij je los, deze mannen zijn niet zielig, deze mannen zijn gestoord.

Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:15:08 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812026
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Was 50% van de aangiftes wegens seksueel misbruik niet vals?
Dus dan vermoord je je kinderen

Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:15:48 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812042
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Pa heeft de scheiding waarschijnlijk niet kunnen verwerken.
Dus vermoord je je kinderen

† In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 23:16:01 #87
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69812052
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]
...
De kinderen wáren bij hem dus er wás een bezoekregeling.
quote:
Ja zoals je zelf al zag ligt het gezin in een scheiding en waarschijnlijk had moederlief genoeg van hem/een andere man/vrouw en had hij idd wel door dat het voor hem niet goed zou gaan aflopen omdat zij de scheiding ging doorzetten .
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 23:16:41 #88
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69812071
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus vermoord je je kinderen
Tjah, niet de meest voor de hand liggende handeling maar het gebeurt helaas wel.
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:18:23 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812129
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

...
[..]

Ja zoals je zelf al zag ligt het gezin in een scheiding en waarschijnlijk had moederlief genoeg van hem/een andere man/vrouw en had hij idd wel door dat het voor hem niet goed zou gaan aflopen omdat zij de scheiding ging doorzetten .
Wat is dat voor rare speculatie?

Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:18:59 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812143
quote:

[..]

Tjah, niet de meest voor de hand liggende handeling maar het gebeurt helaas wel.
Kijk je lijstje nog eens? Het gebeurt te vaak, gewoonweg te vaak.

zondag 7 juni 2009 @ 23:20:16 #91
66444 Lord_Vetinari
pi_69812176
quote:

[..]

...
Oh ja? En als mama nou gewoon weggelopen was en bij haar moeder was gaan wonen tot ze een eigen woning had? Of bij haar nieuwe vriend ingetrokken en geen ruimte voor de kids?
quote:
[..]

Of mama had al geroepen dat ze ervoor zou zorgen dat hij de kinderen nooit meer zou zien. Of dat ze ze mee zou nemen naar Oegieboegieland om bij haar nieuwe liefde te gaan wonen?

Assumption is the mother of all fuck-ups.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 23:22:20 #92
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69812220
Volgens het AD was hij ook nog eens net ontslagen.
Ik hou het er gewoon op dat meneer al deze tegenslagen niet kon verwerken en helaas doen mensen dan de meest bizarre dingen die je amper kunt bevatten.
pi_69812233
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
En in veel van dit soort gevallen hebben de moeders van te voren gewaarschuwd en aangegeven te vrezen voor geweld.
ho ho, het gebeurt ook net ff te vaak dat de moeder meldt dat de vader in staat is om geweld te gebruiken, terwijl daar niet perse gegronde reden voor is, maar dat het beter is om dat te melden om een de kinderen toegewezen te krijgen. De man hoeft in het verleden maar een keer betrokken te zijn geweest bij een vechtpartij en een advocaat maakt de man gehakt van 'm en laat de kinderen toewijzen aan zijn/haar cliente. Ik vind jouw aanname minimaal zo slecht als de mijne zoals hierboven.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 23:23:45 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69812270
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat is dat voor rare speculatie?
Hoezo raar? In dit soort topics heb ik wel vreemdere speculaties voorbij zien komen.
pi_69812280
quote:
50% van de aangiftes is vals, daar stap je wel heel makkelijk overheen namelijk.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:25:56 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69812342
quote:
Laten we niet alle scheidingen over een kam etc.
Er zijn wel degelijk zwaar gestoorde idioten, en een scheiding is dan de enige uitweg en waar door de Rechterlijke macht een bezoekregeling afgedwongen wordt, ook al geeft iedereen aan dat de man gevaarlijk is en dat men vreest voor geweld.
Ook dat komt vaker voor..
Te vaak.
Als je dit gaat gooien op de oh zo zielige vaders dan zit er een steekje bij je los, deze mannen zijn niet zielig, deze mannen zijn gestoord.
Niet om het een of het ander, maar ben je het niet met me eens dat je als je op een normale manier van elkaar scheidt dat dat de kans dat je kinderen vermoord worden danig vermindert?
Een gedicht over Maanvis
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:25:59 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812344
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

50% van de aangiftes is vals, daar stap je wel heel makkelijk overheen namelijk.
En jij klaarblijkelijk dat je dan dus maar je kids ombrengt.

pi_69812368
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk je lijstje nog eens? Het gebeurt te vaak, gewoonweg te vaak.
Het gebeurt ook iets te vaak dat de moeders valse aangiftes doen om maar de voogdij te krijgen of weigeren te trouwen met de nieuwe vriend omdat ze dan de alimentatie kwijtraken en nog veel meer van dit soort geintjes. Dit soort zaken spelen in oneindig veel meer zaken dan de paar incidenten die zich per jaar voor doen, hoe vreselijk ook.
  Admin zondag 7 juni 2009 @ 23:27:20 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69812379
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:23 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoezo raar? In dit soort topics heb ik wel vreemdere speculaties voorbij zien komen.
Weet ik en het begint me tegen te staan.

zondag 7 juni 2009 @ 23:29:47 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69812449
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Weet ik en het begint me tegen te staan.
Ga voor de flauwekul eens op R&P en WGR kijken wat voor vreselijke speculaties vrouwen daar doen over hun ex-partners... Echt te belachelijk voor woorden..
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')