quote:Gezinsdrama in Almere
Aan het Jeroen Boschplantsoen in Almere heeft zich een gezinsdrama afgespeeld.
Een woordvoerster van de politie, die dit meedeelde, kon verder nog geen bijzonderheden geven. Ook over het aantal slachtoffers kon ze niks zeggen.
LATER MEER.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ama_in_Almere__.htmlquote:Over het aantal slachtoffers laat de politie nog niets los. Volgens de eerste geruchten zou het gaan om een vader en zijn twee dochtertjes zijn. De moeder, die naar verluidt in scheiding ligt met de man, zou haar kindjes vandaag ophalen toen ze de afschuwelijke ontdekking deed.
In combinatie met de laatste zin van het bericht misschien wat onhandig.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Anne het volgende:
Wat een nieuwsbericht. Vooral dat "LATER MEER".
Na de reclame héquote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Anne het volgende:
Ja, ik zat al te kijken of ik meer kon vinden maar nu.nl zegt precies hetzelfde.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Anne het volgende:
Ja he, gebeurt hier helaas vakerquote:
Heel zielig..quote:
Niet denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef N.icka het volgende:
Hoe kom je daar als moeder zijnde ooit overheen?
Denk ook niet dat je hier overheen zal komen. Ik hoop wel dat ze uitvinden wat er precies is gebeurd.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef yvonne het volgende:
tvp
Bedankt voor het stukje humor... (no sarcasm)quote:
En de goudvis lag naast de komquote:
Ga er maar van uit van welquote:Op zondag 7 juni 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
Euh, staat het al vast dat die vader z'n kinderen heeft vermoord? Volgens mij is dat nog nergens vastgesteld?
De moeder is ook verdacht in mijn ogen.quote:
Natuurlijk. Ze gunde het vader niet dat hij zijn dochters mocht zien, dus vermoorde ze niet alleen vader, maar ook haar dochters.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De moeder is ook verdacht in mijn ogen.
Dan zal jij het wel gedaan hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom uit Almere.
Volgens de telegraaf wel http://www.telegraaf.nl/b(...)ama_in_Almere__.htmlquote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef Feejx het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het zowat een kopie van Zwijndrecht
Heb het bij het bericht op de Frontpage gezet.. Echt als er nu naar buiten komt dat er ergens anders nog een vrouw is vermoord, is het echt een kopiequote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef michaeld het volgende:
[..]
Volgens de telegraaf wel http://www.telegraaf.nl/b(...)ama_in_Almere__.html
Als die vader echt zoveel met de scheiding zat dan had ie die vrouw ook wel vermoord, denk je niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze gunde het vader niet dat hij zijn dochters mocht zien, dus vermoorde ze niet alleen vader, maar ook haar dochters.
Sure.
Als ik zulke reacties lees dan denk ik idd dat er in NL langzamerhand een cultuur aan het ontstaan is waarbij vaders consequent hun recht op het zien van hun kinderen onthouden wordt.quote:Lijkt me duidelijk dat dit weer eens zo'n reden is voor moeders om de kinderen zo min mogelijk met vader mee te laten gaan.
Zou kunnen. Ik weet het niet. Gok op de vader, maar ik zou niet weten waarom ik daar niet op zou mogen gokken. We zitten hier op FOK! en hebben geen rechterlijke macht (goden zei dank)quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De moeder is ook verdacht in mijn ogen.
Ik denk nu echt dat je het fout hebt. Heeeel erg foutquote:Op zondag 7 juni 2009 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als die vader echt zoveel met de scheiding zat dan had ie die vrouw ook wel vermoord, denk je niet?
[..]
Als ik zulke reacties lees dan denk ik idd dat er in NL langzamerhand een cultuur aan het ontstaan is waarbij vaders consequent hun recht op het zien van hun kinderen onthouden wordt.
Dan heet het geen familiedrama maar een brute roofovervalquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Maanvis het volgende:
Maar hallo jongens, waarom gaat iedereen gelijk uit van het feit dat de vader of iemand anders de kinderen om het leven heeft gebracht vanwege familiedrama omstandigheden... Kan het niet gewoon een brute roofoverval geweest zijn? Het is wel gebeurd in een rijke straat vol villa's.
Tuukquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Maanvis het volgende:
Maar hallo jongens, waarom gaat iedereen gelijk uit van het feit dat de vader of iemand anders de kinderen om het leven heeft gebracht vanwege familiedrama omstandigheden... Kan het niet gewoon een brute roofoverval geweest zijn? Het is wel gebeurd in een rijke straat vol villa's.
Dan zou de politie dat wel gemerkt hebben he?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Maanvis het volgende:
Blijkbaar gebeuren en jaarlijks meer kindermoorden door "wanhopige" ouders, ga maar zoeken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Blijkbaar gebeurt in die buurt wel meer..
http://www.trouw.nl/krant(...)j_dubbele_moord.html
http://www.misdaadkaart.n(...)tij-in-Almere_106752
Johannes vermeerstraat is een straat verderop.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Net ff op google maps gekeken, lijkt me geen villawijk maar 2 onder 1 kap geschakelde woningen.
Wel vreemd dat de vrouw de ontdekking deed... je stuurt zo'n vrouw toch niet naar binnen als er weet ik wat gebeurd kan zijn?quote:Gezinsdrama in Almere ALMERE - Aan het Jeroen Boschplantsoen in Almere heeft zich een gezinsdrama afgespeeld.
Het gaat om een 46-jarige man en zijn twee dochtertjes Chelsea van zeven jaar en Bridget van drie jaar oud.
De moeder meldde zich rond vijf uur vanmiddag bij de politie omdat de gordijnen van de woning waar de vader woont dicht waren en er niemand reageerde.
Toen zij terugkeerde met de politie deed zij de gruwelijke ontdekking.
Er is geen wapen in het huis gevonden. De politie doet geen mededelingen over hoe de slachtoffers aan hun einde zijn gekomen.
Zij deed de ontdekking dat er een drama gebeurd is , er staat niet letterlijk dat de moeder als eerste naar binnen is gegaanquote:Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Wat meer info nu:
[..]
Wel vreemd dat de vrouw de ontdekking deed... je stuurt zo'n vrouw toch niet naar binnen als er weet ik wat gebeurd kan zijn?
Nee dat klopt, maar toch, je gaat toch als politie eerst naar binnen ipv de veiligheid van die vrouw te grabbel te gooien door haar mee te nemen naar binnenN?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zij deed de ontdekking dat er een drama gebeurd is , er staat niet letterlijk dat de moeder als eerste naar binnen is gegaan
Er staat toch nergens dat zij mee naar binnen is genomen?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar toch, je gaat toch als politie eerst naar binnen ipv de veiligheid van die vrouw te grabbel te gooien door haar mee te nemen naar binnenN?
Dat laatste is dan meestal ook de bedoeling.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef Sturmvogel het volgende:
Hoe kun je zo fucking stupide zijn om je eigen dochters van kant te makenOm wat voor reden dan ook en dit geval lijkt nog wel de kroon te spannen qua triestheid.
Die vrouw heeft iig geen leven meer
hoezo kopie, de moeder leeft nogquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef Feejx het volgende:
[..]
Heb het bij het bericht op de Frontpage gezet.. Echt als er nu naar buiten komt dat er ergens anders nog een vrouw is vermoord, is het echt een kopie
Volgens het betrouwbare Hart van Nederland leeft de hond gewoon. http://www.hartvannederla(...)ezinsdrama_in_Almerequote:
Er staat dat zij het ontdekte!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat zij mee naar binnen is genomen?
Niet dat het verder uitmaakt voor het verhaal, maar in een klein gedeelte van de straat staan villa's. / vrijstaande huizen. Verder zijn het 'gewone' rijtjeshuizen. Ook geen 2 onder 1 kap.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Net ff op google maps gekeken, lijkt me geen villawijk maar 2 onder 1 kap geschakelde woningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |