Ik zie heul geen kut in dit topicquote:
haiquote:
Oh jij weet het nog niet. Fok is overgenomen door dagdag.. Hij gaat zichzelf natuurlijk niet bannenquote:
dat komt omdat onz kwaliteit tekort komt, helaas is het verstand daar ook ver zoek en sluiten ze hemquote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
schande dat ze hem net naar ONZ hadden gedaan
Als je tieten hebt.quote:
je mag 20 dagdagpunten van mij krijgenquote:
Hij zal je vast wel wat punten gevenquote:
Het moet uit jezelf komenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef IJsblock het volgende:
WTF, waarom sta ik er niet bij?!?!?!
Ik heb niet voor niets het advies van Juup gekregen om vooral in [KLB] te blijven....
En doe je inbox eens ff legen....
Ik heb liever dat ze een pic van haar tieten geeft, heeft heel klb wat aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoewel een tubgirl wel wat dagdag punten geeft.
nou, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef dagdag het volgende:
voor de gasten die er niet in staan, komt een update
Hey nerd dat is een photoshop, rot op.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG JOUWW UI WAT DAT IS SCHOKKEND HOE KAN JE DAT ALS UI NEMEN IK HEB JE GERAPPORTEERD SADIST
Nee ik geloof jouw niet je bent gewoon een sadist jij racist omg hoe durf je misschien komen er wel kleine jhongetjes op deze forum die er een trauma aan overhouden!!!!11quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey nerd dat is een photoshop, rot op.
Thx for the info.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ik geloof jouw niet je bent gewoon een sadist jij racist omg hoe durf je misschien komen er wel kleine jhongetjes op deze forum die er een trauma aan overhouden!!!!11
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Thx for the info.
Ik ben gewoon Ichi the killer, snap dat dan godverdomme.
Hihi.
en dat het open blijftquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
En toch weer een nieuw topic in KLB openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
alle reacties met kanker zijn zomaar ineens weg, dichtgooien heeft geen zin blijkbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd en dit topic nog niet dicht?
Waarom de reacties met kanker wel en de reacties met tering niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
alle reacties met kanker zijn zomaar ineens weg, dichtgooien heeft geen zin blijkbaar
Dat heerst niet in de familiequote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waarom de reacties met kanker wel en de reacties met tering niet?
Ik voorspel een rap slotje, de_bw is weer alert.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd en dit topic nog niet dicht?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
aids
lepra
polio
ebola
treacher collins syndrome
harlequin type ichthyosis
de zwarte dood
tering
tiefes
verkoudenheid
koorts
[ Bericht 100% gewijzigd door swarmahoer op 07-06-2009 19:30 ]quote:
Dat is best wel kanker.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is een conspiracy zie je? Mijn post blijft staan terwijl alle posts met kanker erin zijn verwijdert!
Deze zal ook wel weer verwijdert worden...
Faalquote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door swarmahoer op 07-06-2009 19:30 ]
Zat er net aan te denken. Ineens zie je allemaal users die hier nooit komen en dan nog het lef hebben om je te pm'en of een bericht te plaatsen hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef dagdag het volgende:
gasten die uit onz komen en niet bekend zijn hoeven niet te pm'en
heb nou al 11 berichten gehad van users die nog nooit een bijdrage aan klb hebben gedaan
alles gebeurd in overleg met kaste manquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken. Ineens zie je allemaal users die hier nooit komen en dan nog het lef hebben om je te pm'en of een bericht te plaatsen hier.
de kaste is een ander topic, de jaloeziequote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Siniti het volgende:
Mensen die pmen om in een of andere pauperkaste van een pauperige kutuser te komen
nou zeg. wat een onbeschaamdheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken. Ineens zie je allemaal users die hier nooit komen en dan nog het lef hebben om je te pm'en of een bericht te plaatsen hier.
gaat op volgorde van punten, zal even door sturen naar dagdag prquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Nikmans het volgende:
Skylark heeft minder punten dan mij maar staat boven me
Hoe kan ik nu verder met mijn leven?
Ga je je ranglijst nog eens updaten?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
gaat op volgorde van punten, zal even door sturen naar dagdag pr
ja, maar wie ben jij?quote:
Algemene baggeraar, aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja, maar wie ben jij?
aanvraag voor in de lijst moet je kaste man doen
maar je heb nog geen punten zag ik netquote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Algemene baggeraar, aangenaam kennis te maken.
quote:
weinig, laatst een fiets ervan gehaaldquote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dagdag, hoeveel punten heb je nou zelf eigenlijk ?
Thanx!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Nikmans het volgende:
Ik geef ijsblock iig een +1, hij is een toffe user
Bevalt die fiets een beetje?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
weinig, laatst een fiets ervan gehaald
dagdagpunten vervangen airmiles.
ja hoor is goed modelletjequote:
Jij kan toch wel genoeg dagdagpunten bijdrukken voor een auto?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
Geen frame?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja hoor is goed modelletje
21 versnellingen
3 remmen
2 banden
55 spaken
achterlicht
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
Voorlicht was te duur??quote:Op zondag 7 juni 2009 20:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
21 versnellingen
3 remmen
2 banden
55 spaken
achterlicht
Mensen die weten hoeveel spaken een fiets heefTquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen frame?
en blijkbaar mis je een spaak
Open er een KLB-topic over.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die weten hoeveel spaken een fiets heefT
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
21 versnellingen
3 remmen
2 banden
55 spaken
achterlicht
Open er een klb-topic overquote:Op zondag 7 juni 2009 20:54 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Open er een KLB-topic over.![]()
Yes, gerechtigheid, ik sta erin!
Zadel?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
21 versnellingen
3 remmen
2 banden
55 spaken
achterlicht
Gozerquote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die weten hoeveel spaken een fiets heefT
2 bandenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gozer![]()
Hij zegt dat hij 55 spaken heeft maar aangezien hij 2 wielen heeft moet het een even getal zijn. Oftewel hij mist 1 of meer spaken
Waar zie jij dat hij wielen heeft ?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gozer![]()
Hij zegt dat hij 55 spaken heeft maar aangezien hij 2 wielen heeft moet het een even getal zijn. Oftewel hij mist 1 of meer spaken
Hij stopt die staaf gewoon in zijn aars:quote:
quote:
Economische crisis he.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
en de fiets-ketting dan....![]()
het is te merken dat die fiets niet veel gekost heeft
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Japsnars het volgende:
Ik ook niet
Moet ik nu bij DagDag klagen of bij Emimich?
Ze is 14quote:Op zondag 7 juni 2009 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
pics van je zusje plaatsen, dat levert punten op
Mooie leeftijd.quote:
quote:
En jij denkt dat ik echt een pica van mijn zusje zou uploaden zodat jullie er allemaal op gaan geilen?quote:
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik echt een pica van mijn zusje zou uploaden zodat jullie er allemaal op gaan geilen?
Nou énquote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik echt een pica van mijn zusje zou uploaden zodat jullie er allemaal op gaan geilen?
In Belgie is het legaal om een 14jarige te neuken, zolang je niet streelt of zoent.quote:
Inderdaad, dagdag lijkt je bizar hoog ingeschat te hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of sta ik nog wel redelijk geplaatst![]()
Hoog inschatten doe hij idd, jij staat immers op 1quote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dagdag lijkt je bizar hoog ingeschat te hebben.
Daar snap ik ook niks van.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of sta ik nog wel redelijk geplaatst![]()
quote:
Helemaal niet waar, faalanus.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoog inschatten doe hij idd, jij staat immers op 1
Ik snap het ook nietquote:
Als dagdag punten negatief waren wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietIk had de absolute nummer 1 moeten zijn.
Ook met die opmerking laat je zien dat jij die 630 punten niet waardig bent.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook met die opmerking laat je zien dat jij die 630 punten niet waardig bent.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietIk had de absolute nummer 1 moeten zijn.
En wat als je met je lul haar kut streelt?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In Belgie is het legaal om een 14jarige te neuken, zolang je niet streelt of zoent.
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Jajong het volgende:
Als Emimich 2e staat in de ranglijst, betekent dat dat je een bosjosti moet zijn om punten te krijgen?
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Jajong het volgende:
Als Emimich 2e staat in de ranglijst, betekent dat dat je een bosjosti moet zijn om punten te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |