Waar zie jij dat hij wielen heeft ?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gozer![]()
Hij zegt dat hij 55 spaken heeft maar aangezien hij 2 wielen heeft moet het een even getal zijn. Oftewel hij mist 1 of meer spaken
Hij stopt die staaf gewoon in zijn aars:quote:
quote:
Economische crisis he.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
en de fiets-ketting dan....![]()
het is te merken dat die fiets niet veel gekost heeft
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Japsnars het volgende:
Ik ook niet
Moet ik nu bij DagDag klagen of bij Emimich?
Ze is 14quote:Op zondag 7 juni 2009 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
pics van je zusje plaatsen, dat levert punten op
Mooie leeftijd.quote:
quote:
En jij denkt dat ik echt een pica van mijn zusje zou uploaden zodat jullie er allemaal op gaan geilen?quote:
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik echt een pica van mijn zusje zou uploaden zodat jullie er allemaal op gaan geilen?
Nou énquote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik echt een pica van mijn zusje zou uploaden zodat jullie er allemaal op gaan geilen?
In Belgie is het legaal om een 14jarige te neuken, zolang je niet streelt of zoent.quote:
Inderdaad, dagdag lijkt je bizar hoog ingeschat te hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of sta ik nog wel redelijk geplaatst![]()
Hoog inschatten doe hij idd, jij staat immers op 1quote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dagdag lijkt je bizar hoog ingeschat te hebben.
Daar snap ik ook niks van.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of sta ik nog wel redelijk geplaatst![]()
quote:
Helemaal niet waar, faalanus.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoog inschatten doe hij idd, jij staat immers op 1
Ik snap het ook nietquote:
Als dagdag punten negatief waren wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietIk had de absolute nummer 1 moeten zijn.
Ook met die opmerking laat je zien dat jij die 630 punten niet waardig bent.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook met die opmerking laat je zien dat jij die 630 punten niet waardig bent.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietIk had de absolute nummer 1 moeten zijn.
En wat als je met je lul haar kut streelt?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In Belgie is het legaal om een 14jarige te neuken, zolang je niet streelt of zoent.
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Jajong het volgende:
Als Emimich 2e staat in de ranglijst, betekent dat dat je een bosjosti moet zijn om punten te krijgen?
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Jajong het volgende:
Als Emimich 2e staat in de ranglijst, betekent dat dat je een bosjosti moet zijn om punten te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |