Inderdaad, dagdag lijkt je bizar hoog ingeschat te hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of sta ik nog wel redelijk geplaatst![]()
Hoog inschatten doe hij idd, jij staat immers op 1quote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dagdag lijkt je bizar hoog ingeschat te hebben.
Daar snap ik ook niks van.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of sta ik nog wel redelijk geplaatst![]()
quote:
Helemaal niet waar, faalanus.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoog inschatten doe hij idd, jij staat immers op 1
Ik snap het ook nietquote:
Als dagdag punten negatief waren wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietIk had de absolute nummer 1 moeten zijn.
Ook met die opmerking laat je zien dat jij die 630 punten niet waardig bent.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook met die opmerking laat je zien dat jij die 630 punten niet waardig bent.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietIk had de absolute nummer 1 moeten zijn.
En wat als je met je lul haar kut streelt?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In Belgie is het legaal om een 14jarige te neuken, zolang je niet streelt of zoent.
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Jajong het volgende:
Als Emimich 2e staat in de ranglijst, betekent dat dat je een bosjosti moet zijn om punten te krijgen?
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Jajong het volgende:
Als Emimich 2e staat in de ranglijst, betekent dat dat je een bosjosti moet zijn om punten te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |