alle reacties met kanker zijn zomaar ineens weg, dichtgooien heeft geen zin blijkbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd en dit topic nog niet dicht?
Waarom de reacties met kanker wel en de reacties met tering niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
alle reacties met kanker zijn zomaar ineens weg, dichtgooien heeft geen zin blijkbaar
Dat heerst niet in de familiequote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waarom de reacties met kanker wel en de reacties met tering niet?
Ik voorspel een rap slotje, de_bw is weer alert.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd en dit topic nog niet dicht?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
aids
lepra
polio
ebola
treacher collins syndrome
harlequin type ichthyosis
de zwarte dood
tering
tiefes
verkoudenheid
koorts
[ Bericht 100% gewijzigd door swarmahoer op 07-06-2009 19:30 ]quote:
Dat is best wel kanker.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is een conspiracy zie je? Mijn post blijft staan terwijl alle posts met kanker erin zijn verwijdert!
Deze zal ook wel weer verwijdert worden...
Faalquote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door swarmahoer op 07-06-2009 19:30 ]
Zat er net aan te denken. Ineens zie je allemaal users die hier nooit komen en dan nog het lef hebben om je te pm'en of een bericht te plaatsen hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef dagdag het volgende:
gasten die uit onz komen en niet bekend zijn hoeven niet te pm'en
heb nou al 11 berichten gehad van users die nog nooit een bijdrage aan klb hebben gedaan
alles gebeurd in overleg met kaste manquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken. Ineens zie je allemaal users die hier nooit komen en dan nog het lef hebben om je te pm'en of een bericht te plaatsen hier.
de kaste is een ander topic, de jaloeziequote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Siniti het volgende:
Mensen die pmen om in een of andere pauperkaste van een pauperige kutuser te komen
nou zeg. wat een onbeschaamdheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken. Ineens zie je allemaal users die hier nooit komen en dan nog het lef hebben om je te pm'en of een bericht te plaatsen hier.
gaat op volgorde van punten, zal even door sturen naar dagdag prquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Nikmans het volgende:
Skylark heeft minder punten dan mij maar staat boven me
Hoe kan ik nu verder met mijn leven?
Ga je je ranglijst nog eens updaten?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
gaat op volgorde van punten, zal even door sturen naar dagdag pr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |