Het moet uit jezelf komenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef IJsblock het volgende:
WTF, waarom sta ik er niet bij?!?!?!
Ik heb niet voor niets het advies van Juup gekregen om vooral in [KLB] te blijven....
En doe je inbox eens ff legen....
Ik heb liever dat ze een pic van haar tieten geeft, heeft heel klb wat aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoewel een tubgirl wel wat dagdag punten geeft.
nou, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef dagdag het volgende:
voor de gasten die er niet in staan, komt een update
Hey nerd dat is een photoshop, rot op.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG JOUWW UI WAT DAT IS SCHOKKEND HOE KAN JE DAT ALS UI NEMEN IK HEB JE GERAPPORTEERD SADIST
Nee ik geloof jouw niet je bent gewoon een sadist jij racist omg hoe durf je misschien komen er wel kleine jhongetjes op deze forum die er een trauma aan overhouden!!!!11quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey nerd dat is een photoshop, rot op.
Thx for the info.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ik geloof jouw niet je bent gewoon een sadist jij racist omg hoe durf je misschien komen er wel kleine jhongetjes op deze forum die er een trauma aan overhouden!!!!11
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Thx for the info.
Ik ben gewoon Ichi the killer, snap dat dan godverdomme.
Hihi.
en dat het open blijftquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
En toch weer een nieuw topic in KLB openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |