SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2009 21:24:06 ]
Nou, ik zal je vertellen dat ik best onzeker was toen ik daar aankwam! Ik wist natuurlijk niet wie de competitie wasquote:
Je bent in het echt vast zo'n typje dat heel zelfverzekerd overkomt, of niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik zal je vertellen dat ik best onzeker was toen ik daar aankwam! Ik wist natuurlijk niet wie de competitie was. Maar, dat was snel voorbij. Ik gooide mijn charmes in de strijd en ik was binnen!
Mij belden ze ook nog om half 12 's avonds, dus ik zou het nog even afwachtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ja lijkt me ook wel hoor, maar vind het wel raar dat het nog niet is gebeurd, aangezien ze zeiden dat ze het vandaag zouden doen. Ze hebben ook gezegd dat ze iedereen terug zouden bellen, ook de mensen die het niet geworden zijn, dus wat dat betreft zou het wel goed moeten komen.
Nee, niet meer gereageerd. De site doet nu ook een beetje vreemd.
Zo kan ik wel overkomen, maar dat ben ik zeker niet altijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent in het echt vast zo'n typje dat heel zelfverzekerd overkomt, of niet?![]()
Waarom gaat altijd alles vast zitten als ik een nieuw topic wil openen.![]()
Naamtopic.
beterschapskusjequote:
Klinkt een beetje als een superheld of niet danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent in het echt vast zo'n typje dat heel zelfverzekerd overkomt, of niet?![]()
Waarom gaat altijd alles vast zitten als ik een nieuw topic wil openen.![]()
Naamtopic.
I'M A SUPERWOMANNNNN YES I AMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een superheld of niet danFalerFas!
nee ik vond dat homo's mochten branden in de helquote:
En dan mij een virtueel kusje geven!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik vond dat homo's mochten branden in de hel
Gers?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een verknipt wereldvreemd persoon ben je dan, als je dat anno 2009 nog steeds vindt.
STAAT IN DEN BIJBELquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een verknipt wereldvreemd persoon ben je dan, als je dat anno 2009 nog steeds vindt.
QFT!~~!quote:Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
In de bijbel staat ook dat er een god is.quote:
Daarom is hij dus nog maagd!quote:
quote:
Volgens mijn geloof moeten alle christelijke mensen DOOD.quote:
Flikker toch op, alsof je alles moet doen wat er in de bijbel staat. Dat je graag sprookjes leest oke, maar dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:03 schreef gers het volgende:
mensen mensen mensen ik kan er niks aan doen maar in de bijbel staat het gewoon zwart op wit dat homo's dood moeten
eeuhm ja of je wilt in de hel brandenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Flikker toch op, alsof je alles moet doen wat er in de bijbel staat. Dat je graag sprookjes leest oke, maar dit slaat nergens op.
Natuurlijk. Oke, stel dat god bestaat, evenals ID. Dan zou god toch ook verantwoordelijk zijn voor alle fouten? Als god zo almachtig is zou hij fouten als ziektes dus makkelijk kunnen voorkomen. God is dus verantwoordelijk voor onze ziektes en onze seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm ja of je wilt in de hel branden
je moet je juist je juist tegen deze ziekte verzetten
Ha-ha! Of is dit jouw manier om er makkelijk onderuit te komen?quote:
mijn manier van de verveling te bestrijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha! Of is dit jouw manier om er makkelijk onderuit te komen?
Ah.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, zelfs Fok heeft een leven op de zaterdagavond. Nouja, dan ga ik maar eens slapen![]()
!
Nee, nogal weinig geslapen.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, nogal weinig geslapen.
En misselijk.
quote:
Maar dan moet ik m'n bed uit en daar heb ik echt geen zin in.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een lekkere douche ofzo. Daar knap je van op
Teringquote:Op zondag 7 juni 2009 10:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan moet ik m'n bed uit en daar heb ik echt geen zin in.
Ik wacht eigenlijk meer op een smsje.quote:
Goed idee, ben ook even douchenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk meer op een smsje.
Maar ik ga zo wel douchen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
Ziekjes.
Dat tijdstip...quote:
quote:
succesquote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Morgen tentamen spelling, kijken of ik nog weet wat de verleden tijd is
Alles wat al geweest is.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Morgen tentamen spelling, kijken of ik nog weet wat de verleden tijd is
Thxquote:
Jouw jeugd?quote:
Ik heb den eeuwige jeugd.quote:
En je begint nou al inhammen in je haar te krijgenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:04 schreef dagdag het volgende:
hier
De ranglijst der dagdag punten (mei 2009)
Die heb ik al sinds m'n 12 oid.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En je begint nou al inhammen in je haar te krijgen
Ja, wat! Ik was net thuis.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat tijdstip...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik praat niet meer met jou zo lang ik er niet in sta. Ik had 700 dagdagpunten van je gekregen, rekel!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:04 schreef dagdag het volgende:
hier
De ranglijst der dagdag punten (mei 2009)
Goed tijdstip, ik sliep toenquote:
Ja man, met m`n hand gisterenavond.quote:
Ja, de rechter. I CAME BUCKETS.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja man, met m`n hand gisterenavond.
Jij dan?
Altijd leuk, in het weekend het plafond witten.quote:
Doordeweeks kan ik er ook van genieten.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Altijd leuk, in het weekend het plafond witten.
Dan laat ik het meestal doen, jwt moe dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Doordeweeks kan ik er ook van genieten.
Door je vader?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan laat ik het meestal doen, jwt moe dan.
Moeders.quote:
Dat is echt al 10 jaar geleden.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef 3lmo het volgende:
Wat zag ik nou gisteravond in the clubbbb, 27 juni Vengaboys.
Ow, dat is wel echt klotequote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die gladiolen hebben nog steeds niet gebeld he.Ze stikken er maar in.
Waar? Ik wil heen!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef 3lmo het volgende:
Wat zag ik nou gisteravond in the clubbbb, 27 juni Vengaboys.
Ja in HMH.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
trouwens, 14 november naar muse ( als ik kaartjes kan krijgen, maar dat gaat wel lukken) en 22 november naar Franz Ferdinand
Ja hij doet het weer inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, dat is wel echt klote!
Nouja, ik heb net kamernet gechecked en hij doet het alweer. Moet ik ff met je mee zoeken
?
Ik koop binnenkort een huis in Nijmegen, je kan wel bij mij wonen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die gladiolen hebben nog steeds niet gebeld he.Ze stikken er maar in.
PLEUN I GOT YOUR BACK in dat moslimtopic.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja hij doet het weer inderdaad.Ik heb nu al op een andere kamer gereageerd, Heidebloemstraat geloof ik.
Ik had Franz Ferdinand 4 weken terug al in Paradiso gezien en vorig weekend ook nog eens op Pinkpop. Ik hoef nu ook niet nog eens in de HMHquote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
trouwens, 14 november naar muse ( als ik kaartjes kan krijgen, maar dat gaat wel lukken) en 22 november naar Franz Ferdinand
Vind je vriendin dat goed?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik koop binnenkort een huis in Nijmegen, je kan wel bij mij wonen.
Whihi.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
PLEUN I GOT YOUR BACK in dat moslimtopic.
Bohh, dankje.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik koop binnenkort een huis in Nijmegen, je kan wel bij mij wonen.
Die kamer is ook echt grooootquote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja hij doet het weer inderdaad.Ik heb nu al op een andere kamer gereageerd, Heidebloemstraat geloof ik.
Hoe waren ze in Paradiso?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had Franz Ferdinand 4 weken terug al in Paradiso gezien en vorig weekend ook nog eens op Pinkpop. Ik hoef nu ook niet nog eens in de HMH
Ja gaaf is dat he, een tuin!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die diva attitude heb ik inmiddels al laten vallen. Maar ik heb wel m'n eigen tuin
.
Zo tofquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha! Waarom denk je dat ik misselijk ben!quote:
Nouja, m'n huisgenoten mogen er ook in chillen natuurlijk. Maar de deur naar de tuin zit op mijn kamerquote:
wikwakka is een baas hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi.Die TS stoer doen dat wat ik zeg nergens op slaat, maar die argumenten van hem slaan al helemáál nergens op.
Het is dat die mod nog zinnige dingen zegt..
Tof hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo tof
Veel leuker in een kleinere zaal. Ze lieten zelfs het hele publiek op het podium![]()
Deze foto`s had ik ervan gemaakt: http://www.jimmyalter.nl/(...)o_Amsterdam_11052009
Tof tof. Maar wel irritant dat ze er door jouw kamer doorheen moeten.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, m'n huisgenoten mogen er ook in chillen natuurlijk. Maar de deur naar de tuin zit op mijn kamer. 'T is nu nog een schroothoop maar ze hebben beloofd dat ze het zouden opruimen
. Anders bitch slap ik ze
.
Vast, maar in dat topic niet. Van mij zeggen dat ik een faalhaas ben, maar zelf ook niet echt met goede argumenten komen.quote:
Eensch, was er vorige week voor The Killers, maar dat was echt na een dikke 9 maanden er niet geweest te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof hoor.Ik was te laat voor kaartjes in Paradiso, maar HMH zie ik niet zo zitten. Te massaal.
Kloptquote:Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vast, maar in dat topic niet. Van mij zeggen dat ik een faalhaas ben, maar zelf ook niet echt met goede argumenten komen.
Door 't raam klimmen? Ik laat ze gewoon betalen om in de tuin te komenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof tof. Maar wel irritant dat ze er door jouw kamer doorheen moeten.Is er geen andere manier?
quote:
Haha.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door 't raam klimmen? Ik laat ze gewoon betalen om in de tuin te komen! Ik maak er wel een leuk terrasje van
.
Waarom dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging er maar even vanuit dat je die had.
Ja, wel een oud huis. Maar de andere huizen waar ik ben geweest waren uit 1920quote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha.Maar lijkt me wel mooi. Wij hebben ook openslaande deuren in huis. Maar is het een oud huis dan? Hoeveel m2 was het nou ook alweer?
Geen idee, ik probeer je uit te lokken.quote:
Bwhehe ja ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wel een oud huis. Maar de andere huizen waar ik ben geweest waren uit 1920! Echt idioot oud, en totaal niet onderhouden.
15 m2, met een hoog plafond. Dus lijkt ook weer wat groter.
Wil niemand nog ff met me mee rellen in dat ochtend ritueel topic?
Well, you failed, too bad.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ik probeer je uit te lokken.
Wat erg.quote:
Ja, ik ben er ook echt blij mee. Ehm, als het goed is krijg ik vandaag m'n contract toegestuurd en de afmetingen van de kamer, dus dan kan ik het een beetje gaan indelen. Per 1/7. Maar ik ga er pas in Augustus in.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehe ja ik.
15 m2 is ook best een mooie ruimte toch. Weet je al een beetje hoe je het in gaat delen? En vanaf wanneer kun je erin?
Kamertje wordt goeie shitquote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef Zotheid het volgende:
lisette:D Kamertje wordt goeie shit(H):P zegt: (13:57:15)
wat ben jij walgelijk je hoeft me niet te verbeteren tis maar msn
Ohhh das lekker. Fijn dat je het contract thuisgestuurd krijgt, kun je het op je gemak nalezen. En ook erg lekker dat je er pas per 01-08 ingaat. Het hoeft dus niet per se 1 juli?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook echt blij mee. Ehm, als het goed is krijg ik vandaag m'n contract toegestuurd en de afmetingen van de kamer, dus dan kan ik het een beetje gaan indelen. Per 1/7. Maar ik ga er pas in Augustus in.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar betaald is het prima. Je kunt er ook helemaal niet ingaan, als je maar betaaldquote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh das lekker. Fijn dat je het contract thuisgestuurd krijgt, kun je het op je gemak nalezen. En ook erg lekker dat je er pas per 01-08 ingaat. Het hoeft dus niet per se 1 juli?
betaalT!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar betaald is het prima. Je kunt er ook helemaal niet ingaan, als je maar betaald. Ik krijg 'm per e-mail verstuurd. Lekker high-tech
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das opzich ook wel logisch ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar betaald is het prima. Je kunt er ook helemaal niet ingaan, als je maar betaald. Ik krijg 'm per e-mail verstuurd. Lekker high-tech
.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
betaalT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
betaalT!Leg me eens uit hoe het nou precies zit met de d en t?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stam+tquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het nou precies zit met de d en t?
270. Dus ik kan het precies van m'n stufi betalenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das opzich ook wel logisch ja.Hoeveel betaal je per maand eigenlijk?
Ik = stam - Tquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het nou precies zit met de d en t?
Ik denk het.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehe.![]()
Wat dan? Wil zij internetverkering met je?
Nee, het is andersomquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehe.![]()
Wat dan? Wil zij internetverkering met je?
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk het.
Maar het is niet uit toch? :$
Ja echt he. Ga je ernaast werken, of doe je dat al? ¤270 is wel een mooi bedrag. Incl? En met internet erbij?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
270. Dus ik kan het precies van m'n stufi betalen. Ik krijg echt ontzettend weinig
.
Ik heb mijn leven doorgebracht zonder leraren. Ik heb mezelf alles moeten aanleren.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ik niet. Jij zou een slechte leraar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHOLLA, WAT PRAAT JIJ!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is andersom![]()
Hij durft het niet aan jou te vragen, dus vroeg hij of ik het aan jou wilde vragen, of het over is.
Dus...
Gelukkig maar 3>>>>>>>>>>>>quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven doorgebracht zonder leraren. Ik heb mezelf alles moeten aanleren.Internet is alles wat je nodig hebT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat ies jouw prolem? Nah..... ?quote:
Ik ga vanmiddag weer eens naar de schilderswijk, naar m;n matties, die kogel vangen!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ies jouw prolem? Nah..... ?
*port ZH....
Problemen maken? HA...
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven doorgebracht zonder leraren. Ik heb mezelf alles moeten aanleren.Dan kun je het me niet kwalijk nemen als ik dit soort fouten maak, IQMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
270 inclusief ja. Ik heb echt wel geluk gehad, omdat 9 van de 10 kamers veel duurder zijn met die afmetingen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja echt he. Ga je ernaast werken, of doe je dat al? ¤270 is wel een mooi bedrag. Incl? En met internet erbij?
Maar ik heb al een bijbaan dus die moet ook wel echt houden, anders kan ik school enzo ook echt never ever betalen. Maar hoe zit het met jou dan qua financien?
Faal.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag weer eens naar de schilderswijk, naar m;n matties, die kogel vangen!
In Den Haag!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Faal.
Jij weet niet waar de schilderswijk is.
Mis!quote:
Nja aangezien mijn biologische vader dood is en ze alleen naar het salaris van mijn biologische moeder kijken, die parttime werkt, krijg ik best veel stufi. ¤492 uitwonend ofzo. Maar ga ernaast sowieso wel werken ook, maar heb het iig een stuk ruimer wat dat betreft.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je het me niet kwalijk nemen als ik dit soort fouten maak, IQM.
[..]
270 inclusief ja. Ik heb echt wel geluk gehad, omdat 9 van de 10 kamers veel duurder zijn met die afmetingen.
Maar ik heb al een bijbaan dus die moet ook wel echt houden, anders kan ik school enzo ook echt never ever betalen. Maar hoe zit het met jou dan qua financien?
Niks. Een klap voor m'n kop kan ik gelukkig wel weer gratis krijgen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Die zijn hier ook gratis. Maar meen je dat, dat je geen steun krijgt van je ouders? Of leef jij nog in het huis van je ouders?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks. Een klap voor m'n kop kan ik gelukkig wel weer gratis krijgen.
Je hebt meerdere 'schilderswijken.'quote:
Ik betaal m'n huistelefoon + internet en 4x per week eten. Oid.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Nou dat vind ik best veel. Ik heb het dan breed omdat ik best veel stufi krijg, mede daarom betalen mijn ouders niets. Boeken mag ik zelf betalen (doe ik nu ook al), collegegeld betaal ik ook zelf. Eten en kamer mag ik straks ook zelf gaan betalen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Ja,. je krijgt veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Jezus, verwend nestquote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt meerdere 'schilderswijken.'
Eet je maar 4x per week?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik betaal m'n huistelefoon + internet en 4x per week eten. Oid.
Maakt niet uit of ik thuis woon of niet, ik krijg in beide gevallen geen financiële steun. Heb m'n school en boeken enzo helemaal zelf betaald. En zo hoort het ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn hier ook gratis. Maar meen je dat, dat je geen steun krijgt van je ouders? Of leef jij nog in het huis van je ouders?
Precies.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.
Neen, meestal 1 keer per week bij m'n pa. Verder eet ik of bij vrienden, op het werk of m'n pa komt met eten aanzetten.quote:
Ja, want ik ging weg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat erg.
Lief dat je naar me zwaait, zal ik terug zwaaien?
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neen, meestal 1 keer per week bij m'n pa. Verder eet ik of bij vrienden, op het werk of m'n pa komt met eten aanzetten.
Ja, maar hij weet niet hoe hij daar moet komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?
Heerhugowaard.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet niet hoe hij daar moet komen.
Aan de andere kant, zouden de antwoorden:
- Amsterdam
- Woudenberg
Ook goed zijn.
Ik moet m'n zorgverzekering wel zelf betalen. Oja, en ik eten enzo geloof ik ook zelf betalen, daar heb ik dan de studiefinanciering voor. En dat is helaas het minimale.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus, verwend nest.
Mijn ouders betalen m'n zorgverzekering, that's it.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?
Ik hoef niet te roven om te krijgen wat ik wil.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!
Ik quote je niet eens, en nog voel je je aangesproken.quote:
Oh dan zal ik het vast verwarren met 'sociaal'.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga ook vaak zat uit eten. Ik hou er gewoon niet van om alleen te moeten eten/voor mezelf te moeten koken.
Daar kom ik niet.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet m'n zorgverzekering wel zelf betalen. Oja, en ik eten enzo geloof ik ook zelf betalen, daar heb ik dan de studiefinanciering voor. En dat is helaas het minimale.
Maar okay, ik klaag nooit meer.
Maar is het dan goed te doen, alles zelf betalen/groot deel zelf betalen?
Ha-ha. Nu ben ik tenminste een keer niet de kakker!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!
Dat klinkt ook gelijk aanlokkelijk voor mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Kontje verkopen achter het station klinkt nu wel erg aanlokkelijk voor me.
Ik heb nog een raam vrij, interesse?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Kontje verkopen achter het station klinkt nu wel erg aanlokkelijk voor me.
Applequote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoef niet te roven om te krijgen wat ik wil.
Opkomen voor je medestanders!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik quote je niet eens, en nog voel je je aangesproken.
Precies!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh dan zal ik het vast verwarren met 'sociaal'.
Mm dat je ouders een bijdrage leveren vind ik niets mis mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ik thuis woon of niet, ik krijg in beide gevallen geen financiële steun. Heb m'n school en boeken enzo helemaal zelf betaald. En zo hoort het ook.
Klap voor je kop kun je er gratis bij krijgenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gelijk aanlokkelijk voor mij.Kan ik korting krijgen bij je?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klap voor je kop kun je er gratis bij krijgen.
Ja, nee, ja, nee. Ach ja, wat boeit het eigenlijk. Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik vind mijn situatie wel goed zo en zie mezelf later ook niet nagenoeg alles betalen voor m'n kinderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm dat je ouders een bijdrage leveren vind ik niets mis mee.
Ik denk dat ik mijn kinderen later dezelfde opvoeding ga geven als mijn ouders deden. Tenminste, als dat mogelijk is qua financiële situatie e.d. Maar ik vind het dus ook vrij raar als je ouders je niet steunen qua school. Er is wel iets voor te zeggen, maar enkele financiële steun vind ik vrij normaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee. Ach ja, wat boeit het eigenlijk. Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik vind mijn situatie wel goed zo en zie mezelf later ook niet nagenoeg alles betalen voor m'n kinderen.
Agree.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee. Ach ja, wat boeit het eigenlijk. Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik vind mijn situatie wel goed zo en zie mezelf later ook niet nagenoeg alles betalen voor m'n kinderen.
Uiteraard. En een piano. En een Cinema Display.quote:
Precies, als student zijnde kan je je beter op je studie richten dan je druk maken om een bijbaan. Werken doe je later nog genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kinderen later dezelfde opvoeding ga geven als mijn ouders deden. Tenminste, als dat mogelijk is qua financiële situatie e.d. Maar ik vind het dus ook vrij raar als je ouders je niet steunen qua school. Er is wel iets voor te zeggen, maar enkele financiële steun vind ik vrij normaal.
Dat is waar, maar een universitaire studie en alles wat daarmee samenhangt geheel door je kind laten betalen terwijl je wel wat kunt bijdragen vind ik een beetje te.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Agree.
Je leert als 'kind' zijnde wel meteen met je geld om gaan. Plus dat je niet moet denken dat alles je aan komt waaien.
Ik zou het alleen doen als het haast niet anders kan. En niet gelijk vanaf het begin. Dan gaan ze het verwachten en denken ze dat het normaal is.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kinderen later dezelfde opvoeding ga geven als mijn ouders deden. Tenminste, als dat mogelijk is qua financiële situatie e.d. Maar ik vind het dus ook vrij raar als je ouders je niet steunen qua school. Er is wel iets voor te zeggen, maar enkele financiële steun vind ik vrij normaal.
En elke week wel twee keer uitgaan, natuurlijk. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, als student zijnde kan je je beter op je studie richten dan je druk maken om een bijbaan. Werken doe je later nog genoeg.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. En een piano. En een Cinema Display.
Mijn ouders willen opzich wel een heeeel klein beetje bijdragen, maar dan moet ik zelf wel echt werken. Ik zou ook liever niet werken tijdens mijn studie, maar anders kan ik het gewoon echt niet betalen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een universitaire studie en alles wat daarmee samenhangt geheel door je kind laten betalen terwijl je wel wat kunt bijdragen vind ik een beetje te.
Het is toch normaal dat je als ouder zijnde voor je kind zorgt? Dat je niet alles wil betalen, oke, maar ik denk dat het alleen maar goed is als je je vooral kan richten op je studie en niet ook nog tot 3 uur in een kroeg aan het werk bent als je die dag erna om 9 uur college hebt.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het alleen doen als het haast niet anders kan. En niet gelijk vanaf het begin. Dan gaan ze het verwachten en denken ze dat het normaal is.Wat All zegt, dus.
Ahh oké, ik vind werken tijdens je studie ook vrij normaal eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn ouders willen opzich wel een heeeel klein beetje bijdragen, maar dan moet ik zelf wel echt werken. Ik zou ook liever niet werken tijdens mijn studie, maar anders kan ik het gewoon echt niet betalen.
Zotheid nietquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, ik vind werken tijdens je studie ook vrij normaal eigenlijk.
Ja, het is goed met je.quote:
Niet elke week 2 keer.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
En elke week wel twee keer uitgaan, natuurlijk. Dat dan weer wel.
Omdat jij mijn kloon/ware bent?quote:
Ach, flikker op. Ik geloof dat niet. Alsof je als je de uni uitloopt fulltime bezig bent met studeren. Nee, veel lui gaan een paar keer per week helemaal los in een of andere kroeg of ballentent. Dan had je ook kunnen werken. Maar nee, "ik moet me helemaal kunnen richten op m'n studie."quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat je als ouder zijnde voor je kind zorgt? Dat je niet alles wil betalen, oke, maar ik denk dat het alleen maar goed is als je je vooral kan richten op je studie en niet ook nog tot 3 uur in een kroeg aan het werk bent als je die dag erna om 9 uur college hebt.
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
STERF ALLEMAAL EENS MET JE "ALS [...] ZIJNDE". DAT IS EEN FUCKING CONTAMINATIE, JA! HET IS OF "ALS [...]" OF "[...] ZIJNDE"! ALS JE 'DURE' TERMEN WIL GEBRUIK, DOE HET DAN GOED!
Jij kan het weten als ex-student zijnde.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
STERF ALLEMAAL EENS MET JE "ALS [...] ZIJNDE". DAT IS EEN FUCKING CONTAMINATIE, JA! HET IS OF "ALS [...]" OF "[...] ZIJNDE"! ALS JE 'DURE' TERMEN WIL GEBRUIK, DOE HET DAN GOED!
Ik ook. Ik schijn dan wel relatief veel te krijgen, maar ik moet sowieso gaan werken om de 'leuke dingen' te financieren, niets mis mee. Werken is goed voor je, en zeker bij een universitaire studie heb je daar genoeg tijd voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, ik vind werken tijdens je studie ook vrij normaal eigenlijk.
Allure en Zotheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
Mr. Nederlandsche taal.
Wat? Ik werk ook!quote:
En sociale contacten dan? Een beetje aan je old boys network bouwen. Kan alleen maar van pas komen later.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, flikker op. Ik geloof dat niet. Alsof je als je de uni uitloopt fulltime bezig bent met studeren. Nee, veel lui gaan een paar keer per week helemaal los in een of andere kroeg of ballentent. Dan had je ook kunnen werken. Maar nee, "ik moet me helemaal kunnen richten op m'n studie."
Kakker.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
En sociale contacten dan? Een beetje aan je old boys network bouwen. Kan alleen maar van pas komen later.
Hihi.quote:
'Networken'.quote:[..]
En sociale contacten dan? Een beetje aan je old boys network bouwen. Kan alleen maar van pas komen later.
Kijk wat je doet.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Ik werk ook!
[..]
Dat moet jij nodig zeggen.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'Networken'.
Mensen die dat bewust doen, daar heb ik zo'n afgrijselijke hekel aan. Beetje pretentieus volwassen een hand gaan geven en een geforceerd gesprek beginnen om 'contacten' te krijgen.
quote:
Glazen plafond.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
Ondanks de steeds betere CAO, moeten professionele mimespelers nog steeds tegen een glazend plafond aankijken.quote:
Daar kijk je dan toch doorheen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ondanks de steeds betere CAO, moeten professionele mimespelers nog steeds tegen een glazend plafond aankijken.
Ik ben stiekem best lekker.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgaande op de foto's van KB, vind ik haar niet echt op een kakker lijken.
Maar jah.. hier op internet kan je alles zijn...
Door het oldboysnetwork.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ondanks de steeds betere CAO, moeten professionele mimespelers nog steeds tegen een glazend plafond aankijken.
Het werkt nou eenmaal zo. Overal wordt er gelobbyd.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'Networken'.
Mensen die dat bewust doen, daar heb ik zo'n afgrijselijke hekel aan. Beetje pretentieus volwassenen een hand gaan geven en een geforceerd gesprek beginnen om 'contacten' te krijgen.
Kom op. Moet je dan naast je studie ook een fulltime baan nemen zodat je alleen maar bezig bent met leren en werken? Als student heb je nog kans om niet 50 uur per week aan de arbeid te zijn. M'n pa heeft precies hetzelfde gehad, dus waarom zou het nu bij mij anders gaan. Hij kan het betalen en doet dat ook graag, wat is dan het probleem?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk wat je doet.
Je vindt het logisch dat ouders (een deel) betalen, want als je zou werken, zou je je niet gefocust kunnen richten op je studie.
Maar uitgaan, in de tijd dat je had kunnen werken, kan dan weer wel, want dan ben je opeens bezig met netwerken onderhouden.Alsof dat geen tijd is die van je "ik moet me kunnen richten op m'n studie"-tijd afgaat...
Je probeert nu alles recht te lullen wat krom is.
Ik ben nog eerder gothic dan kakker.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgaande op de foto's van KB, vind ik haar niet echt op een kakker lijken.
Maar jah.. hier op internet kan je alles zijn...
Heb je dan ook Noors Bloed?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder gothic dan kakker.
Het ging me meer om de scheve argumenten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
Kom op. Moet je dan naast je studie ook een fulltime baan nemen zodat je alleen maar bezig bent met leren en werken? Als student heb je nog kans om niet 50 uur per week aan de arbeid te zijn. M'n pa heeft precies hetzelfde gehad, dus waarom zou het nu bij mij anders gaan. Hij kan het betalen en doet dat ook graag, wat is dan het probleem?
quote:
HEUY, maar jij lijkt wel op een kakkurt!quote:
Je ouders.quote:
Nou, hij probeerde het wel in elke zin te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die eikel was vast niet eens Noors.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder gothic dan kakker.
Het is toch normaal dat je niet continu bezig bent met verplichtingen. En sociale contacten zijn erg handig om op te bouwen in je studententijd.quote:
En met al die Noorse goden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, hij probeerde het wel in elke zin te zeggen.
De gemiddelde NB opmerking was zoiets als dit:
"Dalijk met mijn Noorsche schone (JA IK BEN OOK NOORS HOOR!!111) lekker wild vleesch eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ligt aan hoe ik me kleed wat dat betreft.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of je blij moet zijn met het feit dat je op een gothic lijkt.
MIJN GELOOFWAARDIGHEID, WAT DOE JE!quote:
"Iedereen om me heen wordt gek, maar ik mag niet opgeven. Het zit in mijn bloed (IK BEN NOORS!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, hij probeerde het wel in elke zin te zeggen.
De gemiddelde NB opmerking was zoiets als dit:
"Dalijk met mijn Noorsche schone (JA IK BEN OOK NOORS HOOR!!111) lekker wild vleesch eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en bier is kankerlekker man"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |