SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2009 21:24:06 ]
Nou, ik zal je vertellen dat ik best onzeker was toen ik daar aankwam! Ik wist natuurlijk niet wie de competitie wasquote:
Je bent in het echt vast zo'n typje dat heel zelfverzekerd overkomt, of niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik zal je vertellen dat ik best onzeker was toen ik daar aankwam! Ik wist natuurlijk niet wie de competitie was. Maar, dat was snel voorbij. Ik gooide mijn charmes in de strijd en ik was binnen!
Mij belden ze ook nog om half 12 's avonds, dus ik zou het nog even afwachtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ja lijkt me ook wel hoor, maar vind het wel raar dat het nog niet is gebeurd, aangezien ze zeiden dat ze het vandaag zouden doen. Ze hebben ook gezegd dat ze iedereen terug zouden bellen, ook de mensen die het niet geworden zijn, dus wat dat betreft zou het wel goed moeten komen.
Nee, niet meer gereageerd. De site doet nu ook een beetje vreemd.
Zo kan ik wel overkomen, maar dat ben ik zeker niet altijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent in het echt vast zo'n typje dat heel zelfverzekerd overkomt, of niet?![]()
Waarom gaat altijd alles vast zitten als ik een nieuw topic wil openen.![]()
Naamtopic.
beterschapskusjequote:
Klinkt een beetje als een superheld of niet danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent in het echt vast zo'n typje dat heel zelfverzekerd overkomt, of niet?![]()
Waarom gaat altijd alles vast zitten als ik een nieuw topic wil openen.![]()
Naamtopic.
I'M A SUPERWOMANNNNN YES I AMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een superheld of niet danFalerFas!
nee ik vond dat homo's mochten branden in de helquote:
En dan mij een virtueel kusje geven!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik vond dat homo's mochten branden in de hel
Gers?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een verknipt wereldvreemd persoon ben je dan, als je dat anno 2009 nog steeds vindt.
STAAT IN DEN BIJBELquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een verknipt wereldvreemd persoon ben je dan, als je dat anno 2009 nog steeds vindt.
QFT!~~!quote:Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
In de bijbel staat ook dat er een god is.quote:
Daarom is hij dus nog maagd!quote:
quote:
Volgens mijn geloof moeten alle christelijke mensen DOOD.quote:
Flikker toch op, alsof je alles moet doen wat er in de bijbel staat. Dat je graag sprookjes leest oke, maar dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:03 schreef gers het volgende:
mensen mensen mensen ik kan er niks aan doen maar in de bijbel staat het gewoon zwart op wit dat homo's dood moeten
eeuhm ja of je wilt in de hel brandenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Flikker toch op, alsof je alles moet doen wat er in de bijbel staat. Dat je graag sprookjes leest oke, maar dit slaat nergens op.
Natuurlijk. Oke, stel dat god bestaat, evenals ID. Dan zou god toch ook verantwoordelijk zijn voor alle fouten? Als god zo almachtig is zou hij fouten als ziektes dus makkelijk kunnen voorkomen. God is dus verantwoordelijk voor onze ziektes en onze seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm ja of je wilt in de hel branden
je moet je juist je juist tegen deze ziekte verzetten
Ha-ha! Of is dit jouw manier om er makkelijk onderuit te komen?quote:
mijn manier van de verveling te bestrijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha! Of is dit jouw manier om er makkelijk onderuit te komen?
Ah.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, zelfs Fok heeft een leven op de zaterdagavond. Nouja, dan ga ik maar eens slapen![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |