Ondanks de steeds betere CAO, moeten professionele mimespelers nog steeds tegen een glazend plafond aankijken.quote:
Daar kijk je dan toch doorheen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ondanks de steeds betere CAO, moeten professionele mimespelers nog steeds tegen een glazend plafond aankijken.
Ik ben stiekem best lekker.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgaande op de foto's van KB, vind ik haar niet echt op een kakker lijken.
Maar jah.. hier op internet kan je alles zijn...
Door het oldboysnetwork.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ondanks de steeds betere CAO, moeten professionele mimespelers nog steeds tegen een glazend plafond aankijken.
Het werkt nou eenmaal zo. Overal wordt er gelobbyd.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'Networken'.
Mensen die dat bewust doen, daar heb ik zo'n afgrijselijke hekel aan. Beetje pretentieus volwassenen een hand gaan geven en een geforceerd gesprek beginnen om 'contacten' te krijgen.
Kom op. Moet je dan naast je studie ook een fulltime baan nemen zodat je alleen maar bezig bent met leren en werken? Als student heb je nog kans om niet 50 uur per week aan de arbeid te zijn. M'n pa heeft precies hetzelfde gehad, dus waarom zou het nu bij mij anders gaan. Hij kan het betalen en doet dat ook graag, wat is dan het probleem?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk wat je doet.
Je vindt het logisch dat ouders (een deel) betalen, want als je zou werken, zou je je niet gefocust kunnen richten op je studie.
Maar uitgaan, in de tijd dat je had kunnen werken, kan dan weer wel, want dan ben je opeens bezig met netwerken onderhouden.Alsof dat geen tijd is die van je "ik moet me kunnen richten op m'n studie"-tijd afgaat...
Je probeert nu alles recht te lullen wat krom is.
Ik ben nog eerder gothic dan kakker.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgaande op de foto's van KB, vind ik haar niet echt op een kakker lijken.
Maar jah.. hier op internet kan je alles zijn...
Heb je dan ook Noors Bloed?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder gothic dan kakker.
Het ging me meer om de scheve argumenten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
Kom op. Moet je dan naast je studie ook een fulltime baan nemen zodat je alleen maar bezig bent met leren en werken? Als student heb je nog kans om niet 50 uur per week aan de arbeid te zijn. M'n pa heeft precies hetzelfde gehad, dus waarom zou het nu bij mij anders gaan. Hij kan het betalen en doet dat ook graag, wat is dan het probleem?
quote:
HEUY, maar jij lijkt wel op een kakkurt!quote:
Je ouders.quote:
Nou, hij probeerde het wel in elke zin te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die eikel was vast niet eens Noors.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder gothic dan kakker.
Het is toch normaal dat je niet continu bezig bent met verplichtingen. En sociale contacten zijn erg handig om op te bouwen in je studententijd.quote:
En met al die Noorse goden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, hij probeerde het wel in elke zin te zeggen.
De gemiddelde NB opmerking was zoiets als dit:
"Dalijk met mijn Noorsche schone (JA IK BEN OOK NOORS HOOR!!111) lekker wild vleesch eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ligt aan hoe ik me kleed wat dat betreft.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of je blij moet zijn met het feit dat je op een gothic lijkt.
MIJN GELOOFWAARDIGHEID, WAT DOE JE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |