SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik vroeg waarom,zei ze dat haar vriendje dat wilde![]()
.
subklacht: zij is dom
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
Toen ik dat zag,dacht ik aan haar.quote:
Tja....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo ken ik ook iemand die op haar 18e voor het eerst zwanger is geraakt en sindsdien bijna elk jaar een gezinsuitbreiding organiseert.
Ik klaag over het feit dat ze gewenst zwanger is, op je 18de en dat op verzoek van je vriend vind ik gewoon dom!!! Zo onaardig is dat nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Als het een vriendin van je is, waarom doe je dan zo onaardig over haar opleiding en kinderwens?
Heb je haar ook verteld dat je haar dom vindt omdat ze MBO doet en dat je het raar vindt om een kind te nemen op verzoek van je vriend?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik klaag over het feit dat ze gewenst zwanger is, op je 18de en dat op verzoek van je vriend vind ik gewoon dom!!! Zo onaardig is dat niet, het is slechts een mening.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je haar ook verteld dat je haar dom vindt omdat ze MBO doet en dat je het raar vindt om een kind te nemen op verzoek van je vriend?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef rendiertje het volgende:
TS doet MBO en is zwanger ze wilt de reacties erop weten en doet alsof haar vriendin zwanger is en MBO doet.
Helemaal mee eens. Het is niet alleen slecht voor de maatschappij maar ook voor de mens als soort.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef RemcoDelft het volgende:
De echte vraag is: waarom subsidieert de overheid het dat de domste mensen de meeste kinderen uitpoepen? Dit is zo tegen natuurlijke selectie in!
Mensen die zichzelf niet eens kunnen bedruipen, horen uit te sterven...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef zeemonster het volgende:
18 en 20 jaar ? daar gaat je leven ...zonder opleiding kom je nooit meer boven het minimum salaris uit geloof ik..
iig wel goedkoop kleding en schoenen zeg ik maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:35 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, vriend werkt trouwens wel. Fulltime bij de scapino
het is gewoon zijn zusje, maar durft het niet toe te gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Tja..1986 het volgende:
De vraag is natuurlijk waarom TS dat soort mensen als vriendin heeft.
zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:17 schreef wise het volgende:
[..]
het is gewoon zijn zusje, maar durft het niet toe te geven
16,shitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef reetveter het volgende:
Ik ken er 1 van 16, die wou het ook met haar 22-jarige vriend die een draaideur-crimineel was. Kind 1 jaar en die pa is der alweer vandoor
Skylark, je hoeft niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Skylark. het volgende:
TS, je hoeft niet jaloers te zijn.
In ruil voor een pic van jouzelf mits die aan mijn maatstaven wil ik jou ook wel bevruchten.!
Daarvoor koop ik wel wat beters!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:27 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Skylark, je hoeft niet bang te zijn.
In ruil voor je creditcard van jouzelf mits die aan mijn maatstaven wil ik jou ook wel doen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Als het een vriendin van je is, waarom doe je dan zo onaardig over haar opleiding en kinderwens?
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef -Datdus- het volgende:
dit verhaal komt me zo bekent voor![]()
heeft ze toevallig een grote broer en is haar vriend een camper?
Het is je zusje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef -Datdus- het volgende:
De old-fashioned inquisitie way!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wilde exact hetzelfde plaatje hier posten.quote:
Maar jij geeft natuurlijk wel weer braaf aan de aids collecte.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef RemcoDelft het volgende:
De echte vraag is: waarom subsidieert de overheid het dat de domste mensen de meeste kinderen uitpoepen? Dit is zo tegen natuurlijke selectie in!
Mensen die zichzelf niet eens kunnen bedruipen, horen uit te sterven...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:36 schreef PinkCake het volgende:![]()
Een oud schoolgenootje van mij dacht ook dat het leuk was om op haar 18e een kindje te werpen... situatie nu:
* Kind weggehaald bij de ouders.
* Beide ouders leven nu van een uitkering.
*Zij is zo'n 30 kilo aangekomen
*Wanneer ik er eens op de koffie ga of ze tegenkom zeurt hij altijd over een tekort aan seks...
Leuke toekomst...hopelijk gaat het bij je vriendin anders
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Vloerkadet het volgende:
TS kan niet accepteren dat bepaalde mensen hun eigen levensweg kiezen.
TS begrijpt niet dat een vrouw van 18 al zo'm 4 jaar prima in staat is om een kind te baren, dus waarom zou ze nog +/- 15 jaar wachten om in die tijd 'carrière' te maken (iets waarop de desbetreffende vrouw waarschijnlijk niet zit te wachten)?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Vloerkadet het volgende:
TS begrijpt niet dat een vrouw van 18 al zo'm 4 jaar prima in staat is om een kind te baren, dus waarom zou ze nog +/- 15 jaar wachten om in die tijd 'carrière' te maken (iets waarop de desbetreffende vrouw waarschijnlijk niet zit te wachten)?
Iets waar de desbetreffende vrouw helemaal niet toe in staat is gezien haar opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Vloerkadet het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef McFearless het volgende:
Ik ben vader geworden toen ik zestien was. Spijt heb ik niet, ik heb nu een mooie zoon van zes en een leuke vriendin waar ik al acht jaar mee samen ben. Zij is inmiddels 23, ik 22, dus, het hoeft niet altijd fout af te lopen. Tevens hebben we allebei onze school af kunnen maken en werkt zij inmiddels op kantoor bij Shell en ik heb een eigen bedrijfje (tegelzetten).
Ja, ik snap niet waarom mensen er moeilijk over doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vroeger was het heel normaal om voor je 20e kinderen te nemen (meestal als vrouw zijnde dan)
Weet je 't zeker?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:08 schreef Ayca het volgende:
Het was misschien niet zo slim maar het hoeft niet slecht af te lopen, mijn moeder was ook 18 en het is helemaal goed gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |