De old-fashioned inquisitie way!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef -Datdus- het volgende:
dit verhaal komt me zo bekent voor![]()
heeft ze toevallig een grote broer en is haar vriend een camper?
Ik wilde exact hetzelfde plaatje hier posten.quote:
Maar jij geeft natuurlijk wel weer braaf aan de aids collecte.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef RemcoDelft het volgende:
De echte vraag is: waarom subsidieert de overheid het dat de domste mensen de meeste kinderen uitpoepen? Dit is zo tegen natuurlijke selectie in!
Mensen die zichzelf niet eens kunnen bedruipen, horen uit te sterven...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:36 schreef PinkCake het volgende:![]()
Een oud schoolgenootje van mij dacht ook dat het leuk was om op haar 18e een kindje te werpen... situatie nu:
* Kind weggehaald bij de ouders.
* Beide ouders leven nu van een uitkering.
*Zij is zo'n 30 kilo aangekomen
*Wanneer ik er eens op de koffie ga of ze tegenkom zeurt hij altijd over een tekort aan seks...
Leuke toekomst...hopelijk gaat het bij je vriendin anders
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Vloerkadet het volgende:
TS kan niet accepteren dat bepaalde mensen hun eigen levensweg kiezen.
TS begrijpt niet dat een vrouw van 18 al zo'm 4 jaar prima in staat is om een kind te baren, dus waarom zou ze nog +/- 15 jaar wachten om in die tijd 'carrière' te maken (iets waarop de desbetreffende vrouw waarschijnlijk niet zit te wachten)?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Vloerkadet het volgende:
TS begrijpt niet dat een vrouw van 18 al zo'm 4 jaar prima in staat is om een kind te baren, dus waarom zou ze nog +/- 15 jaar wachten om in die tijd 'carrière' te maken (iets waarop de desbetreffende vrouw waarschijnlijk niet zit te wachten)?
Iets waar de desbetreffende vrouw helemaal niet toe in staat is gezien haar opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Vloerkadet het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef McFearless het volgende:
Ik ben vader geworden toen ik zestien was. Spijt heb ik niet, ik heb nu een mooie zoon van zes en een leuke vriendin waar ik al acht jaar mee samen ben. Zij is inmiddels 23, ik 22, dus, het hoeft niet altijd fout af te lopen. Tevens hebben we allebei onze school af kunnen maken en werkt zij inmiddels op kantoor bij Shell en ik heb een eigen bedrijfje (tegelzetten).
Ja, ik snap niet waarom mensen er moeilijk over doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vroeger was het heel normaal om voor je 20e kinderen te nemen (meestal als vrouw zijnde dan)
Weet je 't zeker?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:08 schreef Ayca het volgende:
Het was misschien niet zo slim maar het hoeft niet slecht af te lopen, mijn moeder was ook 18 en het is helemaal goed gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |