Geweldig stuk ja, precies wat ik denkquote:
Is dat niet stiekem één en dezelfde groep?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:35 schreef TeenWolf het volgende:
Dat roep ik al jaren, er zijn 2 groepen die het verpesten in Nederland; de tokkies en de relmarokkanen. Beide zijn asociaal, agressief, overlast veroorzakend, dom etc.
hoe zullen we ze noemen? mokkies?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Is dat niet stiekem één en dezelfde groep?
egggggggg ni. Brabo tokkies zijn anders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef IBAZ het volgende:
TS is verhuisd van Rotterdam naar Eindhoven.
Van de regen in de drup.
Raoulquote:
Of gewoon hele gezinnen naar Siberië sturen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Verplicht spuitje, dat roep ik al jaren!
Dat zou betekenen dat Kelly, Bonnie en Viola hun roze papiertje kwijtraken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:04 schreef star_gazer het volgende:
Kinderen... Ik ben voor verplichte castratie bij een IQ < 100.
Hetzelfde geldt voor een rijbewijs... Bij een IQ < 100 wordt het simpelweg niet uitgedeeld.
En in ruil daarvoor krijgen wij schepen vol kernwapens, wodka en olie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of gewoon hele gezinnen naar Siberië sturen.
Rusland kampt al jaren met een bevolkingsafname en het lijkt me dat we dat land moeten helpen.
Hij heeft in veel dingen gelijk alleen overdrijft ie behoorlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |