Helemaal mee eens. Het is niet alleen slecht voor de maatschappij maar ook voor de mens als soort.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef RemcoDelft het volgende:
De echte vraag is: waarom subsidieert de overheid het dat de domste mensen de meeste kinderen uitpoepen? Dit is zo tegen natuurlijke selectie in!
Mensen die zichzelf niet eens kunnen bedruipen, horen uit te sterven...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef zeemonster het volgende:
18 en 20 jaar ? daar gaat je leven ...zonder opleiding kom je nooit meer boven het minimum salaris uit geloof ik..
iig wel goedkoop kleding en schoenen zeg ik maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:35 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, vriend werkt trouwens wel. Fulltime bij de scapino
het is gewoon zijn zusje, maar durft het niet toe te gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Tja..1986 het volgende:
De vraag is natuurlijk waarom TS dat soort mensen als vriendin heeft.
zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:17 schreef wise het volgende:
[..]
het is gewoon zijn zusje, maar durft het niet toe te geven
16,shitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef reetveter het volgende:
Ik ken er 1 van 16, die wou het ook met haar 22-jarige vriend die een draaideur-crimineel was. Kind 1 jaar en die pa is der alweer vandoor
Skylark, je hoeft niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Skylark. het volgende:
TS, je hoeft niet jaloers te zijn.
In ruil voor een pic van jouzelf mits die aan mijn maatstaven wil ik jou ook wel bevruchten.!
Daarvoor koop ik wel wat beters!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:27 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Skylark, je hoeft niet bang te zijn.
In ruil voor je creditcard van jouzelf mits die aan mijn maatstaven wil ik jou ook wel doen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Als het een vriendin van je is, waarom doe je dan zo onaardig over haar opleiding en kinderwens?
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef -Datdus- het volgende:
dit verhaal komt me zo bekent voor![]()
heeft ze toevallig een grote broer en is haar vriend een camper?
Het is je zusje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef -Datdus- het volgende:
dit verhaal komt me zo bekent voor![]()
heeft ze toevallig een grote broer en is haar vriend een camper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |