quote:
quote:
same here. voor school moet nog veel gedaan worden en ik heb er totaaaaaaaaaal geen zin. Kan me nergens toe zetten...quote:
makes two of us... Ik weet me met de hele situatie geen raad... Het is duidelijk maar ik weet me er geen raad mee. Kan 't niet...quote:
ja herken 't... Eet dan ook veel minder... Smaakt ook minder... Nergens geen zin in.. Bah. Ik voel met je mee right now.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef kwiwi het volgende:
al de hele dag niet gegeten omdat ik me zo slecht en verdrietig voel
alleen zeg ik het op een sarcastische toon. Wanneer gaat t nou eens WEL goed in mn leventje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Q. het volgende:
Bloody fucking great. Al een hele tijd. Life is good.
Ik ook binnenkort!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
tevens weer een dagje Eftelingin het vooruitzicht.
Hmm, na dat telefoontje van net, begin ik er aardig uit te geraken moet ik zeggenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:48 schreef fraubitch het volgende:
net terug van de meest bizarre show ooit. en tevens ook de meest pijnlijke
oftewel: verbaasd en gepijnigd
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:11 schreef Miam het volgende:
het gaat wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef -Marjo- het volgende:
Kut...
kut,moe,geschrokken, balen, angst nog meer van die dingen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:
ik opende 't topic met de gedachte: "moe" . En verrek!!quote:
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Apotheose het volgende:
ten einde raad... Ik weet t niet meer... Kan dit niet
van kickbackquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 juni 2009 13:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon afgestudeerdHBO-diploma binnen!!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon afgestudeerdHBO-diploma binnen!!
SLA HEMquote:
Pmquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef heavenstar het volgende:
YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!.IK BEN AANGENOMEN...IK HEB EEN BAAN!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef heavenstar het volgende:
YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!.IK BEN AANGENOMEN...IK HEB EEN BAAN!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Harte!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb schijnbaar iemand heel gelukkig gemaakt, nu ik nog
dat is ook niet te begrijpenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef zwartedoos het volgende:
verdrietig, hoe kunnen verstand en gevoel zo ver uiteen liggen
ik zag het einde en dacht wat jammerquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef candygirl het volgende:
ik heb Pretty women gemist, ik heb hem pas 24 keer gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |