Bilica! Goede verdediger. Hij was een belangrijke speler voor Sivasspor.quote:Fenerbahçe haalt twee nieuwe verdedigers
Geschreven op dinsdag, 9 juni om 11:46
Fenerbahçe heeft haar verdediging dinsdag van een kwaliteitsinjectie voorzien. De Turkse topclub maakt via de officiële kanalen melding van de komst van mandekkers Bilica (Sivasspor) en Bekir Irtegün (Gaziantepspor). Selcuk Sahin zette bovendien zijn handtekening onder een nieuw contract. De 28-jarige middenvelder, die er al zes jaar bij Fenerbahçe onder contract staat, stemde in met een nieuwe verbintenis die hem de aankomende jaren in Istanbul zal houden. Vanaf volgend seizoen speelt hij samen met Bilica en Irtegün, die dinsdag werden binnengehaald. Bilica is een dertigjarige Braziliaan die er een jaar bij Sivasspor op heeft zitten; Irtegün (25) speelde zijn gehele loopbaan voor Gaziantepspor.
Fenerbahçe heeft nog altijd geen duidelijkheid over de eventuele komst van middenvelder Mehmet Topuz. Op de officiële website staat sinds vrijdag te lezen dat de club een overeenkomst heeft bereikt met Kayserispor, maar de Turks international is zelf akkoord met Besiktas. De middenvelder speelde op 10 september 2008 zijn zestiende en laatste interland voor het Turkse nationale elftal. In het verleden kwam Topuz tevens voor diverse vertegenwoordigende elftallen uit.
Ozer Hurmaciquote:Op maandag 15 juni 2009 10:13 schreef Burakius het volgende:
Fenerbahce. Welke transfers zijn er dit jaar, behalve topuz.
Guiza blijft, heeft laatst nog een hattrick gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:36 schreef Gratau het volgende:
nog nieuws ergens?
hoe zit het trouwens omtrent Guiza?
ah oke, thanks.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Guiza blijft, heeft laatst nog een hattrick gemaakt.
Lugano gaat weg waarschijnlijk en er zal dan nog een buitenlandse verdediger gehaald.
Morgen Fenerbahçe - Honved, kwalificatie voor EL. Vorige wedstrijd 5 - 1 gewonnen, dus Fenerbahçe is al door.
ATV en of misschien show.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Gratau het volgende:
[..]
ah oke, thanks.
weet je misschien of een kanaal op de turkse televisie de wedstrijd zal uitzenden?
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gratau het volgende:
tegen twente wordt mooi, zeker omdat ik ook uit twente kom.
zijn er nog supporters die naar twente - fener gaan?
tegen Qarabach kon je tickets krijgen voor rond de 12 euro, maarja ik denk tegen Fener dat er al tickets zijn zo rond de 20?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.
Dat wordt dus een FC Twente clubkaart aanschaffen van 16 euro plus de voetbaltickets. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kan gaan kosten?
Schalke was 22 geloof ik, onderste ring dan, korte zijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
tegen Qarabach kon je tickets krijgen voor rond de 12 euro, maarja ik denk tegen Fener dat er al tickets zijn zo rond de 20?
Dan moet je nog wel ff zorgen dat je op tijd bent met kaarten halen, je bent zeker niet de enige die naar die wedstrijd wil.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef saschamurano het volgende:
Damn zeg, zo cheap! 02-12-09 ben ik daar dus te vinden!
Ben er overigens wel zeker van dat GS en FB beiden doorkomen.
als ik aan kaartjes kan komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gratau het volgende:
tegen twente wordt mooi, zeker omdat ik ook uit twente kom.
zijn er nog supporters die naar twente - fener gaan?
Ja dat begrijp ik. Zo ben ik een keer mijn PSV - Fenerbahce kaartje misgelopen.quote:Dan moet je nog wel ff zorgen dat je op tijd bent met kaarten halen, je bent zeker niet de enige die naar die wedstrijd wil.
Denk dat je niet aan kaarten kunt komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.
Dat wordt dus een FC Twente clubkaart aanschaffen van 16 euro plus de voetbaltickets. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kan gaan kosten?
wat is EL?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef msnk het volgende:
RTL zendt Ajax en PSV uit, geen Twente. Volgens mij zendt alleen EL Fener uit, dus zul je het waarschijnlijk wel via de NVS streams kunnen volgen.
kan je dat ergens gratis checken? ik heb namelijk liever een NL stream dan een Turkse stream? is die van NVS een stream van Eredivisie Live?quote:
ictimai tv ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Jammer, de wedstrijd wordt niet uitgezonden door Eredivisie Live. Ook de wedstrijd van GS wordt niet uitgezonden.
tataaaaaaquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef xminator het volgende:
Jaa toch![]()
Leuke bron ook weer... Ze hebben het van een Turkse krant overgenomen dat zegt voldoende
quote:Daum bevestigt seksschandaal bij Fenerbahçe
Bij de Turkse topclub Fenerbahçe loopt het niet alleen sportief mank. De Duitse trainer Christoph Daum heeft bevestigd dat zijn spelers Fabio Bilica, Colim Kazim-Richards,Vederson en Santos orgieën hielden in een hotel in Istanbul.
‘Het klopt helaas allemaal. Ik ben geschokt. In mijn slechtste dromen had ik me niet kunnen voorstellen dat profs van Fenerbahçe zoiets zouden doen’, aldus Daum in de Duitse krant Bild. ‘Maar de seksorgieën hebben inderdaad plaatsgevonden.’
Daum trok zelf zijn detectivejas aan en ging informatie inwinnen bij het hotel. De toekomst van het viertal bij Fenerbahçe is meteen onzeker.
Tataaaaa :pquote:
Wow, 1 verlies wat erg. Fenerbahçe is al zeker van plaatsing... dus het boeit niet echt.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef Mercan het volgende:
Ziraat Türkiye Kupası (Turkse beker)
Waar Galatasaray gister nog met 5-1 wist te winnen is het fenerbahce vanavond niet gelukt om in eigen huis Antalyaspor te verslaan.
ANTALYASPOR: 4 - FENERBAHÇE: 3
Nog een paar van dit soort wedstrijden en Guus Hiddink kan misschien naast het nationale elftal van Turkije ook fenerbahce trainen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef msnk het volgende:
Er stonden 10(!!!) Turken op het Mercatorplein te zwaaien met hun sjaaltjes
En drie auto's reden rondjes om te toeteren, daardoor lijkt het alsof het er meer zijn!!
kiskananlar catlayadursunquote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef msnk het volgende:
Er stonden 10(!!!) Turken op het Mercatorplein te zwaaien met hun sjaaltjes
En drie auto's reden rondjes om te toeteren, daardoor lijkt het alsof het er meer zijn!!
laatste 11 seizoenen, 5 keer kampioen, 4 keer 2dequote:
Doen ze best goed ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
laatste 11 seizoenen, 5 keer kampioen, 4 keer 2de
De meesten zijn een stel FireFox1-en. 5% of zo van de Turken in Nederland komt ook echt uit Istanbul, laat staan uit Fenerbahçequote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Turken die in Nederland wonen , vaak Nederland afkraken, Turkije the best vinden én dan ook nog voor Turkse clubs zijn
De meesten komen uit het oosten ja, arme mensen, anders waren ze niet naar Nederland gegaanquote:Op maandag 23 mei 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
[..]
De meesten zijn een stel FireFox1-en. 5% of zo van de Turken in Nederland komt ook echt uit Istanbul, laat staan uit Fenerbahçe
Dat dus. Ik ben totaal niet meer geïnteresseerd in het Turks voetbal. Mijn opzegbrief richting Digiturk is al de deur uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:25 schreef xminator het volgende:
Het hele turks voetbal kan opgedoekt worden
Zal dit invloed hebben op de TFF und polizei?quote:Fenerbahçe replaced in UEFA Champions League
Published: Wednesday 24 August 2011, 20.45CET
The UEFA Emergency Panel has decided to replace Fenerbahçe SK with Trabzonspor AŞ after the Turkish FA withdrew Fenerbahçe from the 2011/12 UEFA Champions League.
The UEFA Emergency Panel, composed of the UEFA President and four members of the UEFA Executive Committee, met today following the decision of the Turkish Football Federation to withdraw Fenerbahçe SK from the 2011/12 UEFA Champions League due to the fact that the club has been involved in match-fixing.
Ik hoop dat Fenerbahçe naar de bank asya gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Zal dit invloed hebben op de TFF und polizei?
Ik ben benieuwd wie er voor in de plaats komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Zal dit invloed hebben op de TFF und polizei?
In de plaats waarbij? CL Trabzonspor en als ze het kampioenschap verliezen waarschijnlijk ook Trabzonspor. Maar die hebben ook een dossierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er voor in de plaats komt.
Het Turks voetbal is voor mij over en uit...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fenerbahçe naar de bank asya gaat.
Dan gaat het hele turkse voetbal onderuit omdat Fenerbahce de voornaamste inkomstenbron is.
Ook is trabzonspor zelf verdacht van omkoopschandalen. Dus een rare beslissing.
NEC nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het Turks voetbal is voor mij over en uit...
Dat krijg je ervan als men niet meer is geïnteresseerd in het Turks voetbal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:33 schreef Suc het volgende:
Damn, hier is ook al een tijdje niet gepost.
En dat ondanks dat Lugaone, Niang, Santos en Guiza weg zijn... Zou Aziz de scheidsrechters vannuit zijn cel omkopen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:56 schreef Julis het volgende:
Fener is wel goed bezig, dat wel. Tot nu toe hebben ze niets verloren (alleen één gelijkspel).
Guizaquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dat ondanks dat Lugaone, Niang, Santos en Guiza weg zijn... Zou Aziz de scheidsrechters vannuit zijn cel omkopen?
Wat zeg jij, erkek! Nouja, onderschat Samsunspor nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef msnk het volgende:
En Samsunspor heeft tot nu toe alle uitwedstrijden verloren m.u.v een gelijkspel bij Orduspor.
De bal is rond, 11 tegen 11, scheidsrechterlijke dwaling, blablabla, maar dit zou gewoon winst voor fener moeten worden.
Emenike ben ik ook nog vergeten te noemen inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:19 schreef xminator het volgende:
Hadden we Emenike nog maar, wat een speler is dat!
Ik zie hem over een paar jaar bij manchester city oid. spelen
Ik heb vanavond voor de verandering eens gekeken. Samsunspor speelde erg defensief; op een gegevend moment stonden 20 spelers op de helft van Samsunspor.quote:
De verdediging van Samsun zat wel goed jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor de verandering eens gekeken. Samsunspor speelde erg defensief; op een gegevend moment stonden 20 spelers op de helft van Samsunspor.Maar goed, de spelers van FB hebben hun kwaliteiten niet kunnen laten zien...
totoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef msnk het volgende:
Zet je 's een keer geld op die paupers kunnen ze niet eens winnen
Eerste wedstrijd was tegen Ajax hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef xminator het volgende:
Ken gebeuren, je speelt uit tegen je rivaal.
Vorig jaar de eerste wedstrijd in hun nieuwe stadion hadden we galatasaray vernederd.
Ja, en dat eindigde op 0-0. Ik heb van die wedstrijd nog een sjaal in mijn kamer liggenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd was tegen Ajax hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |