Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gratau het volgende:
tegen twente wordt mooi, zeker omdat ik ook uit twente kom.
zijn er nog supporters die naar twente - fener gaan?
tegen Qarabach kon je tickets krijgen voor rond de 12 euro, maarja ik denk tegen Fener dat er al tickets zijn zo rond de 20?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.
Dat wordt dus een FC Twente clubkaart aanschaffen van 16 euro plus de voetbaltickets. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kan gaan kosten?
Schalke was 22 geloof ik, onderste ring dan, korte zijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
tegen Qarabach kon je tickets krijgen voor rond de 12 euro, maarja ik denk tegen Fener dat er al tickets zijn zo rond de 20?
Dan moet je nog wel ff zorgen dat je op tijd bent met kaarten halen, je bent zeker niet de enige die naar die wedstrijd wil.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef saschamurano het volgende:
Damn zeg, zo cheap! 02-12-09 ben ik daar dus te vinden!
Ben er overigens wel zeker van dat GS en FB beiden doorkomen.
als ik aan kaartjes kan komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gratau het volgende:
tegen twente wordt mooi, zeker omdat ik ook uit twente kom.
zijn er nog supporters die naar twente - fener gaan?
Ja dat begrijp ik. Zo ben ik een keer mijn PSV - Fenerbahce kaartje misgelopen.quote:Dan moet je nog wel ff zorgen dat je op tijd bent met kaarten halen, je bent zeker niet de enige die naar die wedstrijd wil.
Denk dat je niet aan kaarten kunt komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.
Dat wordt dus een FC Twente clubkaart aanschaffen van 16 euro plus de voetbaltickets. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kan gaan kosten?
wat is EL?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef msnk het volgende:
RTL zendt Ajax en PSV uit, geen Twente. Volgens mij zendt alleen EL Fener uit, dus zul je het waarschijnlijk wel via de NVS streams kunnen volgen.
kan je dat ergens gratis checken? ik heb namelijk liever een NL stream dan een Turkse stream? is die van NVS een stream van Eredivisie Live?quote:
ictimai tv ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Jammer, de wedstrijd wordt niet uitgezonden door Eredivisie Live. Ook de wedstrijd van GS wordt niet uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |