Bilica! Goede verdediger. Hij was een belangrijke speler voor Sivasspor.quote:Fenerbahçe haalt twee nieuwe verdedigers
Geschreven op dinsdag, 9 juni om 11:46
Fenerbahçe heeft haar verdediging dinsdag van een kwaliteitsinjectie voorzien. De Turkse topclub maakt via de officiële kanalen melding van de komst van mandekkers Bilica (Sivasspor) en Bekir Irtegün (Gaziantepspor). Selcuk Sahin zette bovendien zijn handtekening onder een nieuw contract. De 28-jarige middenvelder, die er al zes jaar bij Fenerbahçe onder contract staat, stemde in met een nieuwe verbintenis die hem de aankomende jaren in Istanbul zal houden. Vanaf volgend seizoen speelt hij samen met Bilica en Irtegün, die dinsdag werden binnengehaald. Bilica is een dertigjarige Braziliaan die er een jaar bij Sivasspor op heeft zitten; Irtegün (25) speelde zijn gehele loopbaan voor Gaziantepspor.
Fenerbahçe heeft nog altijd geen duidelijkheid over de eventuele komst van middenvelder Mehmet Topuz. Op de officiële website staat sinds vrijdag te lezen dat de club een overeenkomst heeft bereikt met Kayserispor, maar de Turks international is zelf akkoord met Besiktas. De middenvelder speelde op 10 september 2008 zijn zestiende en laatste interland voor het Turkse nationale elftal. In het verleden kwam Topuz tevens voor diverse vertegenwoordigende elftallen uit.
Ozer Hurmaciquote:Op maandag 15 juni 2009 10:13 schreef Burakius het volgende:
Fenerbahce. Welke transfers zijn er dit jaar, behalve topuz.
Guiza blijft, heeft laatst nog een hattrick gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:36 schreef Gratau het volgende:
nog nieuws ergens?
hoe zit het trouwens omtrent Guiza?
ah oke, thanks.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Guiza blijft, heeft laatst nog een hattrick gemaakt.
Lugano gaat weg waarschijnlijk en er zal dan nog een buitenlandse verdediger gehaald.
Morgen Fenerbahçe - Honved, kwalificatie voor EL. Vorige wedstrijd 5 - 1 gewonnen, dus Fenerbahçe is al door.
ATV en of misschien show.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Gratau het volgende:
[..]
ah oke, thanks.
weet je misschien of een kanaal op de turkse televisie de wedstrijd zal uitzenden?
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gratau het volgende:
tegen twente wordt mooi, zeker omdat ik ook uit twente kom.
zijn er nog supporters die naar twente - fener gaan?
tegen Qarabach kon je tickets krijgen voor rond de 12 euro, maarja ik denk tegen Fener dat er al tickets zijn zo rond de 20?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.
Dat wordt dus een FC Twente clubkaart aanschaffen van 16 euro plus de voetbaltickets. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kan gaan kosten?
Schalke was 22 geloof ik, onderste ring dan, korte zijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
tegen Qarabach kon je tickets krijgen voor rond de 12 euro, maarja ik denk tegen Fener dat er al tickets zijn zo rond de 20?
Dan moet je nog wel ff zorgen dat je op tijd bent met kaarten halen, je bent zeker niet de enige die naar die wedstrijd wil.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef saschamurano het volgende:
Damn zeg, zo cheap! 02-12-09 ben ik daar dus te vinden!
Ben er overigens wel zeker van dat GS en FB beiden doorkomen.
als ik aan kaartjes kan komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gratau het volgende:
tegen twente wordt mooi, zeker omdat ik ook uit twente kom.
zijn er nog supporters die naar twente - fener gaan?
Ja dat begrijp ik. Zo ben ik een keer mijn PSV - Fenerbahce kaartje misgelopen.quote:Dan moet je nog wel ff zorgen dat je op tijd bent met kaarten halen, je bent zeker niet de enige die naar die wedstrijd wil.
Denk dat je niet aan kaarten kunt komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Tja ik wil wel. Het liefst in het uitvak uiteraard, maar dat zal het vast niet worden.
Dat wordt dus een FC Twente clubkaart aanschaffen van 16 euro plus de voetbaltickets. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kan gaan kosten?
wat is EL?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef msnk het volgende:
RTL zendt Ajax en PSV uit, geen Twente. Volgens mij zendt alleen EL Fener uit, dus zul je het waarschijnlijk wel via de NVS streams kunnen volgen.
kan je dat ergens gratis checken? ik heb namelijk liever een NL stream dan een Turkse stream? is die van NVS een stream van Eredivisie Live?quote:
ictimai tv ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Jammer, de wedstrijd wordt niet uitgezonden door Eredivisie Live. Ook de wedstrijd van GS wordt niet uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |