abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:18:07 #51
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_75421658
Het zou mij niks verbazen eigenlijk. Ik bedoel maar, Braziliaanse sterren + seks

Ach ze komen er toch wel weer bovenop, de directie zal niet van goed dien zijn door dit soort nieuws
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 december 2009 @ 18:33:01 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75659536
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef xminator het volgende:
Jaa toch

Leuke bron ook weer... Ze hebben het van een Turkse krant overgenomen dat zegt voldoende
tataaaaaa
quote:
Daum bevestigt seksschandaal bij Fenerbahçe

Bij de Turkse topclub Fenerbahçe loopt het niet alleen sportief mank. De Duitse trainer Christoph Daum heeft bevestigd dat zijn spelers Fabio Bilica, Colim Kazim-Richards,Vederson en Santos orgieën hielden in een hotel in Istanbul.

‘Het klopt helaas allemaal. Ik ben geschokt. In mijn slechtste dromen had ik me niet kunnen voorstellen dat profs van Fenerbahçe zoiets zouden doen’, aldus Daum in de Duitse krant Bild. ‘Maar de seksorgieën hebben inderdaad plaatsgevonden.’

Daum trok zelf zijn detectivejas aan en ging informatie inwinnen bij het hotel. De toekomst van het viertal bij Fenerbahçe is meteen onzeker.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75659852
reziller
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75664331
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tataaaaaa
[..]
Tataaaaa :p

Daum zegt dat hij dat niet heeft gezegd en dat het nep is.

'DAUM BILD'İ YALANLADI

10 Aralık 2009 Perşembe * 17:06

Christoph Daum, sarı-lacivertli kimi oyuncuların özel hayatlarıyla ilgili yapılan spekülasyonlara ve kendisinin Alman Bild gazetesine yaptığı değerlendirmelere açıklık getirdi.

Can Bartu Tesisleri'ndeki Ankaragücü maçı hazırlıkları öncesi basın mensuplarına açıklama yapan Alman çalıştırıcı, Bild gazetesinde kendi ağzından verilen, ''Daha önce yalanladığım haberleri araştırdık ve bu skandalının maalesef doğru olduğunu öğrendik. Futbolcularımız bize yalan söylemiş. Utanç duyuyorum. Bu işe karışanlara ağır cezalar vereceğiz'' şeklindeki sözlerin, tam olarak gerçekleri yansıtmadığını aktardı.

Kendisine bugün birçok yerden sorular geldiğini dile getiren Daum, şunları söyledi:

''Bild gazetesinde çıktığı şekilde sözler söylemedim. Sadece, 'Evet haberimiz var. Türk medyasında bazı spekülasyonlar var ama ben orada değildim. Kendi gözümle görmediğim şeyi (Evet oldu) diyemem. Biz kulüp olarak her şeyi ciddiye alıyoruz. Bu kadar spekülasyondan sonra araştırma ihtiyacı duyduk. Eğer doğruysa, bu olaylar olmuşsa, bizim de kulüp olarak gerekeni yapacağımızı' söyledim. Önce bu iddiaların bir doğru olup olmadığını öğrenelim. Ondan sonra gerekeni düşünürüz. Ben iki şeyi doğruladım. Birincisi, Türkiye'de bu tip spekülasyonların olduğu, ikincisi de doğruysa gerekeni yapacağımız şeklindeydi.''

-''FENERBAHÇE'YE LAYIK DAVRANILMALI''-

Gece hayatlarıyla ve yaşadıkları kazalarla gündeme gelen Kazım ile Önder'in durumlarının hatırlatılması üzerine, her futbolunun Fenerbahçe'de oynamanın çok değerli olduğunu bilmesi gerektiğini dile getiren Daum, ''Bu formayı giydiğiniz zaman, tüm camiayı, yönetimi, teknik heyeti temsil eden birisi oluyorsunuz. Büyük bir sorumluluk bu formayı giymek. Herkes hem saha içinde, hem saha dışında Fenerbahçe'ye layık davranmalı. Herkesin sorumluluğu var'' diye konuştu.

Daum, sonuçta herkesin insan olduğunu ve insanların hata yapabileceğini belirtirken, ''Önemli olan genel anlayışımız. Fenerbahçeli olmak büyük bir değerdir. Bir oyuncu eğer her zaman Fenerbahçe için yaşıyorsa, en iyi şekilde davranıyorsa ve buna rağmen hata oluyorsa, o zaman hatayı da incelemek lazım. Her hatayı aynı değerlendirmemek lazım. Daha net görmek lazım. Daha sonra karar vereceğiz. Önce başkanımızla, sportif direktörümüz Aykut Kocaman'la değerlendirip, cezaları ondan sonra kamuoyuna bildireceğiz. Önce kendi ailemizin içinde bazı kararlar alacağız'' ifadelerini kullandı.

.
Kaynak: Anadolu Ajansı''
pi_76992071
Ziraat Türkiye Kupası (Turkse beker)

Waar Galatasaray gister nog met 5-1 wist te winnen is het fenerbahce vanavond niet gelukt om in eigen huis Antalyaspor te verslaan.

ANTALYASPOR: 4 - FENERBAHÇE: 3

Nog een paar van dit soort wedstrijden en Guus Hiddink kan misschien naast het nationale elftal van Turkije ook fenerbahce trainen.
Eskimo Joe
pi_77004884
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef Mercan het volgende:
Ziraat Türkiye Kupası (Turkse beker)

Waar Galatasaray gister nog met 5-1 wist te winnen is het fenerbahce vanavond niet gelukt om in eigen huis Antalyaspor te verslaan.

ANTALYASPOR: 4 - FENERBAHÇE: 3

Nog een paar van dit soort wedstrijden en Guus Hiddink kan misschien naast het nationale elftal van Turkije ook fenerbahce trainen.
Wow, 1 verlies wat erg. Fenerbahçe is al zeker van plaatsing... dus het boeit niet echt.
pi_77093465
We waren al door dus we speelden met ali bilgin , selcuk ....... dus je weet wat er van komt. Trouwens Gokhan Unal was erg goed.
pi_77177154
Gaan er nog mensen naar Lille - FB? Tips voor goedkope kaartjes zijn welkom!
pi_77190510
Als ik aan goedkope kaartjes kan komen, dan heb ik ook wel interesse. Ik zou dan misschien zelfs een paar dagen naar Frankrijk kunnen gaan (even ontspannen).
pi_81523131
Fenerbahçe had gisteren echt pech, zoveel kansen gemist.. En die keeper van Trabzon, niet normaal!

Zoals iemand anders al zei: Fenerbahçe heeft de titel niet gisteren verloren, maar in de afgelopen 33 weken tegen derderangs clubs.
pi_81562823
Feest vieren terwijl je niet kampioen bent geworden.

Je eigen stadion in de fik steken.
pi_82147785
Niet naar Champions League kunnen gaan
pi_97176955
*O* *O* *O*
pi_97180224
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 22 mei 2011 @ 23:01:53 #65
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97180922
Er stonden 10(!!!) Turken op het Mercatorplein te zwaaien met hun sjaaltjes :')

En drie auto's reden rondjes om te toeteren, daardoor lijkt het alsof het er meer zijn _O-!!
AFC AJAX
pi_97181707
SAMPIYONNNNNN SAMPIYONNNNNN
pi_97183402
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef msnk het volgende:

En drie auto's reden rondjes om te toeteren, daardoor lijkt het alsof het er meer zijn _O-!!
pi_97183955
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef msnk het volgende:

kiskananlar catlayadursun
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 mei 2011 @ 00:11:13 #69
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97184256
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

kiskananlar catlayadursun
Jaloers op wat man? DRIE STERREN _O_!!!!!!
AFC AJAX
pi_97184806
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef msnk het volgende:

[..]

Jaloers op wat man? DRIE STERREN _O_!!!!!!
laatste 11 seizoenen, 5 keer kampioen, 4 keer 2de
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 mei 2011 @ 00:30:49 #71
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97184955
quote:
16s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

laatste 11 seizoenen, 5 keer kampioen, 4 keer 2de
Doen ze best goed ja.

Maar ik heb toch liever 4 ECs en 2 wereldbekers 8-)
AFC AJAX
pi_97202150
Was ik maar in Istanbul op dit moment :(
  maandag 23 mei 2011 @ 15:45:53 #73
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97202786
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:32 schreef Theoden het volgende:
Was ik maar in Istanbul op dit moment :(
Aparte PH heb jij en dat gecombineerd met je UI. Maar je bent wel Fenerli?
AFC AJAX
  maandag 23 mei 2011 @ 15:48:58 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97202947
Turken die in Nederland wonen , vaak Nederland afkraken, Turkije the best vinden én dan ook nog voor Turkse clubs zijn :N
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 23 mei 2011 @ 15:53:51 #75
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97203160
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Turken die in Nederland wonen , vaak Nederland afkraken, Turkije the best vinden én dan ook nog voor Turkse clubs zijn :N
De meesten zijn een stel FireFox1-en. 5% of zo van de Turken in Nederland komt ook echt uit Istanbul, laat staan uit Fenerbahçe :')
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')