Ah wel joh.. die van midden jaren 90 komen erbij. Gaat altijd door...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Veel ere-leden houden we niet over in de toekomst.
EN WAAROM HALEN JULLIE HEM DAN NIET!!????quote:Filip Djuricic (30-01-1992) wordt in eigen land gezien als een groot talent. Ajax-scout Gerrie Mühren was bijzonder gecharmeerd van de jeugdinternational en noemde Djuricic zelfs ‘de Cruijff van de Balkan’. Filip Djuricic is een aanvallende middenvelder en aanvoerder van Servië onder 17. Hij komt nu uit voor Radnicki Obrenovac. Filip Djuricic tekent in Friesland voor 2,5 jaar.
Danny Blind: "We hebben bovendien Christian Eriksen al voor die positie."quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
EN WAAROM HALEN JULLIE HEM DAN NIET!!????
Zodat jullie over 1 jaar 20 miljoen aan Heerenveen kunnen geven?
0-4quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef oYo het volgende:
Wie Luis wil zien, op Sky Sport 1 is net Urugay - Brazil gestart
Wat kan Ajax soms toch verschrikkelijk teleurstellen zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Danny Blind: "We hebben bovendien Christian Eriksen al voor die positie."
hoe vaak hebben we dat inmiddels welniet gehoord. Dat een ajax scout zich nog vergrijpt aan zo'n vergelijking.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters hem bij de 1e thuiswedstrijd zullen herdenkenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:23 schreef Silaz het volgende:
Wanneer zal die eigenlijk a la sjakie worden herdacht? Amst. Tourn. lijkt me niet echt geschikt eigenlijk..
Dit is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)t-winst-Supercup.htm
Er is echt nog wel hoop voor onze jeugd.
Tegen de beste jeugdopleiding uit Nederland verloren.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer jammer.
Het is de C1 niet gelukt om algeheel Nederlands kampioen te worden. De ploeg van trainer Wim Kwakman verloor zaterdag met 1-0 van Sparta C1. ,,Te veel spelers bleven in deze wedstrijd onder hun niveau'', keek Kwakman terug op het verloren duel. ,,Dat is jammer, want we kregen desondanks over de hele wedstrijd toch de beste kansen.''
en bij de begrafenis/crematiequote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters hem bij de 1e thuiswedstrijd zullen herdenken
Eerste training een optie anders?quote:
Slaat dan idd nergens op, als de scout hem scout en je neemt hem niet, doek die waardeloze afdeling dan maar op, dan noemen we jullie gewoon de scoutingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Na die 35 miljoen die vorig seizoen besteed (of over de balk gesmetenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef Dvm86 het volgende:
Iemand enig idee hoe groot het transferbudget in deze periode is (zonder de mogelijke transfer van Vermaelen)?
Onzin 20+ sowieso. Maar er hoeft niet veel uitgegeven te worden, want goede spelers hebben we over het algmeen genoeg, er staat alleen geen team.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Na die 35 miljoen die vorig seizoen besteed (of over de balk gesmeten) is, zal het dit jaar wel op een bedrag van 5 a 10 miljoen Euro neerkomen.
Ik heb het idee dat het de afgelopen jaren wel vaker gebeurt, volgens mij ligt het hele probleem namelijk niet bij de scouting.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaat dan idd nergens op, als de scout hem scout en je neemt hem niet, doek die waardeloze afdeling dan maar op, dan noemen we jullie gewoon de scouting
Lijkt me alleen mogelijk te zijn als we Vermaelen voor 13m weten te verkopenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan dan?
Met dat geld moet uiteraard eerst een vervanger worden gekochtquote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lijkt me alleen mogelijk te zijn als we Vermaelen voor 13m weten te verkopen
En dat zal niet voor een koopje zijn, Braafheid lijkt niet voor Ajax te gaan kiezen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met dat geld moet uiteraard eerst een vervangen worden gekocht
5-6 miljoen voor Obradovic en misschien nog een goede 5mln voor (een) andere versterking(en) moet toch wel genoeg zijn..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En dat zal niet voor een koopje zijn, Braafheid lijkt niet voor Ajax te gaan kiezen.
Huntelaar is voor rond de 30 verkocht dus ik verwacht weer zo'n bedrag hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Na die 35 miljoen die vorig seizoen besteed (of over de balk gesmeten) is, zal het dit jaar wel op een bedrag van 5 a 10 miljoen Euro neerkomen.
En voor welke positie moet er dan een versterking komen? Op het middenveld is een versterking cruciaal, daarnaast moet er een versterking voor de spitspositie komen. Minimaal 2 dus. Vandaar denk ik de naam Sharbini, die is namelijk redelijk goedkoop (2.5 miljoen). Dan blijft er nog een mooi bedrag voor een spits over.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
5-6 miljoen voor Obradovic en misschien nog een goede 5mln voor (een) andere versterking(en) moet toch wel genoeg zijn..
Dat hoop ik eerlijk gezegd wel, en eventueel nog die Romeen dan aantrekken voor 2.5 miljoen, zit je precies aan 10m.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En voor welke positie moet er dan een versterking komen? Op het middenveld is een versterking cruciaal, daarnaast moet er een versterking voor de spitspositie komen. Minimaal 2 dus. Vandaar denk ik de naam Sharbini, die is namelijk redelijk goedkoop (2.5 miljoen). Dan blijft er nog een mooi bedrag voor een spits over.
Ik wacht het af.quote:
Dan moet je opletten. Er is al meer aangegeven dat dat NIET gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huntelaar is voor rond de 30 verkocht dus ik verwacht weer zo'n bedrag hoor.
Eriksen was tegen az echt helemaal niets schijnbaar. Dagen daarvoor was het ook niet veel en lijkt weinig toe te voegen momenteel. Ajax heeft volgens verhalen ook dik betaald voor deze jongenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat kan Ajax soms toch verschrikkelijk teleurstellen zeg
Het zijn 16/17-jarige jongens.. hoe veel geld kun je nou verliezen aan 2 van zulke contracten.
En als die scout die van Heerenveen als de nieuwe Cruijff ziet.. wtf verwachten ze dan van Eriksen waardoor ze hem liever hebben!?![]()
Incompetentie heerst af en toe bij Ajax
Hij is pas een half jaar in Nederland.. en hij is net 17, komop zegquote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eriksen was tegen az echt helemaal niets schijnbaar. Dagen daarvoor was het ook niet veel en lijkt weinig toe te voegen momenteel. Ajax heeft volgens verhalen ook dik betaald voor deze jongen.
Oh ik lees net 1,2 miljoen. Ongelooflijk. Hij voetbalt tussen jongens van een jaar ouder, maar dan nog.
Ach hou toch op. Hij is een jaar jonger dan de rest, maar als je als club een talent uit het buitenland weghaalt en er schijnbaar 1,2 MILJOEN (!!) voor betaalt, dan mag die jongen best wel wat hebben waarmee hij opvalt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij is pas een half jaar in Nederland.. en hij is net 17, komop zeg
Mooi initiatief.quote:De na een lang ziekbed overleden Bobby Haarms (75) werd dit weekend door Ajax geëerd. De website ajax.nl toonde foto’s en reacties van andere Ajacieden. De Supporters Vereniging Ajax eerde de Goede Beul met videobeelden en reacties van nog meer (oud-)Ajacieden. Lees hier (klik) ook het indrukwekkende in memoriam Ook beulen kunnen huilen (klik). Diverse jeugdelftallen van Ajax traden de afgelopen dagen met rouwbanden aan tijdens toernooien in het land en op Sportpark De Toekomst hingen bij Ajax de vlaggen halfstok. Binnen de club wordt er gewerkt aan een passend eerbetoon voor de Goede Beul, zoals de voormalig hersteltrainer liefkozend werd genoemd. Diverse ereleden willen zich hard maken voor het omdopen van een tribune in de ArenA tot Bobby Haarms Tribune. Doordat de begraafplaats geen massaal bezoek van supporters aan kan, is door de naaste familie in samenspraak met voorzitter Uri Coronel en directeur Henri van der Aat gekozen voor een besloten begrafenis. “Zijn familie was Ajax”, zegt B2-trainer Ruud Haarms, zoon van Bobby’s tweede vrouw Tilly, tegen highlow.nl. “De waardigheid van de begraafplaats mag niet in het gedrang komen als er opeens honderden, misschien wel 1000 of 1500 supporters naar de begrafenis komen. Daarom willen we de supporters, waar Bobby altijd mee omgegaan is, op gepaste wijze de ruimte geven door met een mooie ceremonie op Sportpark De Toekomst afscheid van hem te nemen.” De ceremonie is aanstaande zaterdag om 11.00 uur.
Het bestuur van de Arena kennende hebben ze daar geen boodschap aan. Zelfde met Rinus Michels in 2005quote:
Zit er nu niet een heel ander bestuur?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het bestuur van de Arena kennende hebben ze daar geen boodschap aan. Zelfde met Rinus Michels in 2005
Ik zit voor de supportersraad in een werkgroep en wij willen dit ook gaan voorstellen, hadden we al bedacht voor Bobby zijn overlijden, vanuit de ArenA willen ze er ook veel aan doen om het stadion een Ajax uitstraling te gevenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het bestuur van de Arena kennende hebben ze daar geen boodschap aan. Zelfde met Rinus Michels in 2005
Mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit voor de supportersraad in een werkgroep en wij willen dit ook gaan voorstellen, hadden we al bedacht voor Bobby zijn overlijden, vanuit de ArenA willen ze er ook veel aan doen om het stadion een Ajax uitstraling te geven
Nee, op meerdere wedstrijden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef sjimz het volgende:
En dat beoordeel je op 1 wedstrijd tegen AZ?
Dat vind ik ook redelijk kortzichtig.
quote:Afscheidsplechtigheid Haarms zaterdag op de Toekomst
Ajax.nl meldt dat de begrafenis van Bobby Haarms aanstaande zaterdag in besloten kring zal plaatsvinden. Om alle Ajacieden in de gelegenheid te stellen toch afscheid te nemen van Bobby Haarms, wordt de afscheidsplechtigheid georganiseerd op zaterdag 13 juni 2009 vanaf 11.00 uur op de Toekomst. In verband met de verwachte belangstelling wordt een ieder verzocht op tijd aanwezig te zijn.
volgens mij is dit heel normaal in scoutingland hoor. 10 mannetjes aanwijzen, stempel erop drukken "nieuwe cruijf, nieuwe maradona, nieuwe van Nistelrooij whatever en dan maar zien wat er mee gedaan wordt. Uiteindelijk kan je niet alle spelers halen en dachten ze met Eriksen evengoed te zitten. Wat moet je anders, alles maar halen?? Uiteindelijk kun je ze niet allemaal opleiden hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaat dan idd nergens op, als de scout hem scout en je neemt hem niet, doek die waardeloze afdeling dan maar op, dan noemen we jullie gewoon de scouting
Tja.. Piet de Visser vond al die niet doorgebroken Brazilianen bij PSV ook de nieuwe Ronaldo of Romario.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar als Muhren hem zo hoog heeft zitten en hij gaat dan alsnog naar H'veen snap ik het niet meer hoor.
Ik hoor juist prima verhalen over hem. Heeft ook in de competitie al in de A1 gespeeld en het daarin best goed gedaan...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eriksen was tegen az echt helemaal niets schijnbaar. Dagen daarvoor was het ook niet veel en lijkt weinig toe te voegen momenteel. Ajax heeft volgens verhalen ook dik betaald voor deze jongen.
Oh ik lees net 1,2 miljoen. Ongelooflijk. Hij voetbalt tussen jongens van een jaar ouder, maar dan nog.
Jammer dat het op Zaterdag is, kan ik niet aanwezig zijnquote:
De B1 van feyenoord schijnt de grote talentenlichting te zijn, dus dan is het nog extra mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat ik gisteren niet naar de super cup van de B's kon gaan, schijnt goede pot te zijn geweest. feyenoord miste twee minuten voor tijd nog een penalty, altijd mooi.
En welke garantie heb je dat die andere het beter had gedaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoor juist prima verhalen over hem. Heeft ook in de competitie al in de A1 gespeeld en het daarin best goed gedaan...
Precies. En uitgerekend die Castagnois of hoe je dat ook schrijft miste die pingel en een vette kans vlak daarvoor blijkbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
De B1 van feyenoord schijnt de grote talentenlichting te zijn, dus dan is het nog extra mooi.
Wie dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij hebben we zelfs ooit nog een spits afgetest als zijnde "niet goed" die 2 jaar later in Spanje topscorer werd
Heb het even opgezocht. Ricardo Oliveira, speelt nu bij Zaragoza, ging toen naar Valencia en speelde nog bij Betis en AC Milan. Geen topscorer van Spanje overigens, was wel heel erg goed geweest voor het Nederlandse niveau.quote:
Doelman van B2 stopte de pingel gewoonquote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat ik gisteren niet naar de super cup van de B's kon gaan, schijnt goede pot te zijn geweest. feyenoord miste twee minuten voor tijd nog een penalty, altijd mooi.
Tsjah, zoals kijken naar Roberto Carlos en vervolgens Marcio Santos kopenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht. Ricardo Oliveira, speelt nu bij Zaragoza, ging toen naar Valencia en speelde nog bij Betis en AC Milan. Geen topscorer van Spanje overigens, was wel heel erg goed geweest voor het Nederlandse niveau.
Soms heb je ook zulke missers.
Over een paar jaar vallen er pas echt zinnige dingen over te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
En welke garantie heb je dat die andere het beter had gedaan?
Volgens mij was Roberto Carlos niet haalbaar in 1995 aangezien hij al naar Inter ging en dat daarom Marcio Santos werd gehaald.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, zoals kijken naar Roberto Carlos en vervolgens Marcio Santos kopen
Dat zou best eens kunnen... Dat van Vieira wist ik, het is ook moeilijk te voorspellen hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij was Roberto Carlos niet haalbaar in 1995 aangezien hij al naar Inter ging en dat daarom Marcio Santos werd gehaald.
Kan mij ook nog wel herinneren dat in de zomer van 1996 zowel Robert Pires als Patrick Viera dichtbij een overgang naar Ajax waren.
Had ze al eens eerder gezien, maar blijft geweldig. Prachtkerel.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vaarwel-Bobby-Haarms-19342009.htm
Mooi overzicht van Haarms bij Ajax. Netjes ook hoe verdomd snel ze dit online hebben gezet
Stond waarschijnlijk al klaar voor het geval dat. Klinkt hard, maar is niet meer dan logisch.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
Mooi overzicht van Haarms bij Ajax. Netjes ook hoe verdomd snel ze dit online hebben gezet
quote:De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
Prachtig filmpje! Kippenvel moment op het einde, beeld opeens grijs en dan de jaartallen.. Op dat moment besef je het opeens weer, daarvoor ben je zo bezig om te luisteren naar deze heldquote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
Jammer van die reclame aan het beginquote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
Ik heb em nog op videoband " de heer van de Meer " binnenkort maar weer eens kijken. Mooi om te zien dat Haarms echt oprecht trots was om bij Ajax te horen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
heel druk denkquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef navigator het volgende:
Zeker ff naar De Toekomst zaterdag, zal wel druk worden.
Ja ik zorg ook dat ik er op tijd benquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef navigator het volgende:
Zeker ff naar De Toekomst zaterdag, zal wel druk worden.
Indd. Wel mooi stukje.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer van die reclame aan het begin
In de tijd dat het nog niet om dik verdienen en jezelf voor je 28e onafhankelijk voetballen ging, maar om clubgevoel en samen prijzen pakken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat Haarms echt oprecht trots was om bij Ajax te horen.
Mooie tijd idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog niet om dik verdienen en jezelf voor je 28e onafhankelijk voetballen ging, maar om clubgevoel en samen prijzen pakken.
quote:Debuut Ajacied Enoh bij gelijkspelend Kameroen
Geschreven op zondag, 7 juni om 20:23
Eyong Enoh heeft zijn officiële debuut voor het team van Kameroen gemaakt. De Ajacied kreeg van nieuwbakken bondscoach Thomas N’Kono speelminuten tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Marokko (0-0). In het Ahmadou Ahidjo stadion van Yaoundé (Kameroen) beleefde Enoh een wisselvallig debuut met de formatie van N’Kono, die onlangs het trainersstokje van Otto Pfister overnam. Zowel Kameroen als Marokko konden aanspraak op de zege maken, maar uiteindelijk bleef het bij een doelpuntloze puntendeling.
In Groep 1 van de Afrikaanse WK-kwalificatie staan Kameroen en Marokko na twee speelronden voorlopig op de laatste plaats (één punt uit twee duels). Gabon is met zes punten uit twee wedstrijd koploper, Togo staat is tweede (drie uit twee).
Kippevel. Wat een ontzettend mooi leven heeft die man toch gehad.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
Shit! Ik zit volgend weekend in Phoenix voor me werk en dat is normaal helemaal niet erg, maar wil hier wel graag bij zijn. Deze week maar even op me werk regelen dat iemand anders gaat.
Mooi filmpje inderdaad op Ajax.nl, dat moment dat hij Erelid wordt![]()
Verkapte zie-mij-volgende-week-in-Phoenix-zitten post.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
Shit! Ik zit volgend weekend in Phoenix voor me werk en dat is normaal helemaal niet erg, maar wil hier wel graag bij zijn. Deze week maar even op me werk regelen dat iemand anders gaat.
Mooi filmpje inderdaad op Ajax.nl
Jij wilt gewoon ff zeggen dat je in de Phoenix zitquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
Mooi filmpje inderdaad op Ajax.nl, dat moment dat hij Erelid wordt![]()
dat bericht hieronder kan weg, drukte per ongeluk op de verkeerde knop, kwam ik later achter...
nee dat was niet de bedoeling, drukte op quote ipv de goedequote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef toma het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-volgende-week-in-Phoenix-zitten post.
kan gebeurenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
nee dat was niet de bedoeling, drukte op quote ipv de goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |