Prachtig filmpje! Kippenvel moment op het einde, beeld opeens grijs en dan de jaartallen.. Op dat moment besef je het opeens weer, daarvoor ben je zo bezig om te luisteren naar deze heldquote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vaarwel-Bobby-Haarms-19342009.htm
Mooi overzicht van Haarms bij Ajax. Netjes ook hoe verdomd snel ze dit online hebben gezet
Jammer van die reclame aan het beginquote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
Mooi overzicht van Haarms bij Ajax. Netjes ook hoe verdomd snel ze dit online hebben gezet
Ik heb em nog op videoband " de heer van de Meer " binnenkort maar weer eens kijken. Mooi om te zien dat Haarms echt oprecht trots was om bij Ajax te horen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
heel druk denkquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef navigator het volgende:
Zeker ff naar De Toekomst zaterdag, zal wel druk worden.
Ja ik zorg ook dat ik er op tijd benquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef navigator het volgende:
Zeker ff naar De Toekomst zaterdag, zal wel druk worden.
Indd. Wel mooi stukje.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer van die reclame aan het begin
In de tijd dat het nog niet om dik verdienen en jezelf voor je 28e onafhankelijk voetballen ging, maar om clubgevoel en samen prijzen pakken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat Haarms echt oprecht trots was om bij Ajax te horen.
Mooie tijd idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog niet om dik verdienen en jezelf voor je 28e onafhankelijk voetballen ging, maar om clubgevoel en samen prijzen pakken.
quote:Debuut Ajacied Enoh bij gelijkspelend Kameroen
Geschreven op zondag, 7 juni om 20:23
Eyong Enoh heeft zijn officiële debuut voor het team van Kameroen gemaakt. De Ajacied kreeg van nieuwbakken bondscoach Thomas N’Kono speelminuten tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Marokko (0-0). In het Ahmadou Ahidjo stadion van Yaoundé (Kameroen) beleefde Enoh een wisselvallig debuut met de formatie van N’Kono, die onlangs het trainersstokje van Otto Pfister overnam. Zowel Kameroen als Marokko konden aanspraak op de zege maken, maar uiteindelijk bleef het bij een doelpuntloze puntendeling.
In Groep 1 van de Afrikaanse WK-kwalificatie staan Kameroen en Marokko na twee speelronden voorlopig op de laatste plaats (één punt uit twee duels). Gabon is met zes punten uit twee wedstrijd koploper, Togo staat is tweede (drie uit twee).
Kippevel. Wat een ontzettend mooi leven heeft die man toch gehad.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Luco het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
Shit! Ik zit volgend weekend in Phoenix voor me werk en dat is normaal helemaal niet erg, maar wil hier wel graag bij zijn. Deze week maar even op me werk regelen dat iemand anders gaat.
Mooi filmpje inderdaad op Ajax.nl, dat moment dat hij Erelid wordt![]()
Verkapte zie-mij-volgende-week-in-Phoenix-zitten post.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
Shit! Ik zit volgend weekend in Phoenix voor me werk en dat is normaal helemaal niet erg, maar wil hier wel graag bij zijn. Deze week maar even op me werk regelen dat iemand anders gaat.
Mooi filmpje inderdaad op Ajax.nl
Jij wilt gewoon ff zeggen dat je in de Phoenix zitquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
Mooi filmpje inderdaad op Ajax.nl, dat moment dat hij Erelid wordt![]()
dat bericht hieronder kan weg, drukte per ongeluk op de verkeerde knop, kwam ik later achter...
nee dat was niet de bedoeling, drukte op quote ipv de goedequote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef toma het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-volgende-week-in-Phoenix-zitten post.
kan gebeurenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
nee dat was niet de bedoeling, drukte op quote ipv de goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |