Die AMLC uit Brazilië?? Eind 20??quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef w00h00 het volgende:
ff een spelertje gescout in de winterstop. Hij begint al lekker op stoom te komen:
[ afbeelding ]
Bij mij zit Emmen in het 3de seizoen in de Eredivisie, ze degraderen wel weer direct maar dat is logisch. Ik won er thuis met Ajax met 10-0 van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef Joesse het volgende:
Ben ook begonnenheb dit spel (nou ja, CM dan) paar jaar geleden ook gespeeld, was wel verslavend. Ik verveelde me dus ik waag maar weer eens een poging
Ben begonnen bij FC Emmen, onder het motto: lager kun je bijna niet
Voorbereiding niets gewonnen, maar 6 punten uit de eerste 2 competitieduels
Dan zul je hem volgens mij eerst moeten kopen. Je kan geen speler kopen voor je feederclub als je dat bedoelt?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Juk het volgende:
Hoe werkt dat als je een speler wil kopen maar hij krijgt geen werkvergunning. Ik heb een feederclub waar hij heen kan maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan aanklikken.
Er moet een mogelijkheid zijn om hem te kopen en gelijk door te sturen naar je feederclub. Om daar vervolgens in een paar jaar tijd die nationaliteit te krijgen en dan wel een work permit te krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zul je hem volgens mij eerst moeten kopen. Je kan geen speler kopen voor je feederclub als je dat bedoelt?
Gewoon een paar jaar achter elkaar naar je feeder club sturen, op een gegeven moment komt hij vanzelf in aanmerking voor de nationaliteit.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef Juk het volgende:
[..]
Er moet een mogelijkheid zijn om hem te kopen en gelijk door te sturen naar je feederclub. Om daar vervolgens in een paar jaar tijd die nationaliteit te krijgen en dan wel een work permit te krijgen.
Niet meer naar mij luisteren.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef donroyco het volgende:
Hoi
Daar ben ik weer.. Afgelopen maanden echt geen tijd gehad om te spelen (school) en nu heb ik er weer zin in..! Nog tips, tricks, valkuilen?
How come?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet meer naar mij luisteren.
Ik ben ook heel de touch verloren
Had het ook al echt te lang niet meer gespeeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
How come?
Ik ga 'm nu trouwens installeren
Dat zuigt, is dat een blessurebug, of gewoon dom toeval?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had het ook al echt te lang niet meer gespeeld.
Ken nog wel de talentjes enzo maar met patch 3 vind ik het een stuk moeilijker.
Ik heb echt een dik veldoverwicht maar verlies te vaak met 1-0 door een van de spaarzame aanvallen die ik tegen krijg.
Ik zit nu in het 4e seizoen met Dinamo Moskou en ben achtereenvolgens 8e,7e,6e en 9e geworden.
Het laatste seizoen had ik de beste selectie maar echt een overvloed aan blessures.
Mijn 2 bepalende spelers lagen er beide 6 maanden uit en nog een stuk of 5 a 6 spelers die nooit langer dan 4 wedstrijden fit waren.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef sjimz het volgende:
Denk toeval want in de eerdere seizoenen had ik er geen last van.
Kan je trouwens niet met steam helpen dr.
Welke skin is dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef PirE het volgende:
De competitie zit erop, moet alleen nog de FA-Cup finale spelen, maar het was best wel spannend op de laatste speeldag.
Stand onderin met nog 1 wedstrijd te gaan:
[ afbeelding ]
Stand tijdens rust:
[ afbeelding ]
Blackburn 2-0 achter was mooi, maar Sunderland stond ook nog op 0-0 en een goal van Sunderland zou niet goed zijn voor alles wat Hampton & Richmond ademt.
In de 2e helft heb ik de hele tijd naar de stand en score-updates zitten kijken om te zien wat er elders gebeurde![]()
.
Gelukkig deed Villa zijn plicht en scoorden ze in de 54e minuut en het rood voor Sunderland na een uur spelen werd ook met enig gejuich ontvangen. In Derby bleef het 0-0 en dat was uiteindelijk genoeg voor een 17e plaats en nog een seizoen in de Premier League![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
echelon, te downloaden op www.fmglive.comquote:
Dat is het probleem. Hij kan niet naar de club omdat zijn work permit niet wordt aangenomen en dus kan ik hem ook niet verhuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaar achter elkaar naar je feeder club sturen, op een gegeven moment komt hij vanzelf in aanmerking voor de nationaliteit.
Dan kan je hem toch alsnog kopen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Hij kan niet naar de club omdat zijn work permit niet wordt aangenomen en dus kan ik hem ook niet verhuren.
Juist, je kunt hem gewoon kopen, alleen hij kan niet spelen.quote:
Euhmm..?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Juist, je kunt hem gewoon kopen, alleen hij kan niet spelen.
Iemand een oplossing?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Godverdehoerentyfus..
Steam![]()
Hij herkent de productcode niet, omdat ik die in een ver verleden al heb gebruikt, maar toen nog zonder Steam
Hopen dat ze een nieuw stadion bouwen. Anders zou ik het ook niet weten, ik heb iets soortgelijks gehad met FC Omniworld. Een stadion van 3000 man in de UEFA Cupquote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Fral het volgende:
Ik heb een dilemma, wie kan mij helpen?
Ben op dit moment in het spel in 2020. Speel al vanaf het begin met FC Zwolle. Heb nu een aardig team opgebouwd. Ook de nodige prijzen gepakt, landskampioen, de beker en tweemaal de Uefa cup.
Heb alleen het gevoel dat de rek er financieel er een beetje uit is. Het grootste probleem hierbij is het stadion, hier passen nog steeds maar 10.000 mensen in. Voor een club die eigenlijk standaard kampioen wordt natuurlijk veel te weinig. Helaas zegt het bestuur elk seizoen dat de gemeente uitbreiding niet toe staat wegens een gebrek aan ruimte.
Is er een mogelijkheid om toch het stadion uit te breiden? Als ik zo doorga zit ik in 2050 nog in dit stadion en daar heb ik ook niet zo'n zin in.
International uit Brazilie.quote:
Sure, als ik een spel gekocht heb, even naar TPB gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch maar eens een bezoekje plegen aan de piratebay? Werkt hier fantastisch
Ik wil je best helpen, alleen snap ik je probleem niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sure, als ik een spel gekocht heb, even naar TPB gaanFlikker toch op man
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, alleen snap ik je probleem niet.
Leg het me eens ff uit in Jip & Janneke taal.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef donroyco het volgende:
[..]Ik installeer het spel Steam wil de code voor updates/patches Code werkt niet, omdat ie dubbel zou zijn Dat komt doordat ik 'm maanden terug al een keer geïnstalleerd heb, toen zonder Steam. Wat nu?
Werkt dit misschien?quote:Error: You are receiving the Error ‘Product Key already Active’ message
Fix: You need to delete the certificates and re-activate the game
1) On receiving the error, please uninstall the game
2) Please navigate to the following directory:
XP users: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate
Vista users: C:\Program Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate
3) Please ensure that it is the \certificate directory you are located in
4) Delete all content
5) Reboot the machine
6) Re-run the installation program and retry activation - ensuring you have 'verified' your key using the following website: http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/
7) You should now be activated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |