quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke zangeres werd geboren als Yolande Christina Gigliotti?
Maria Callas?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
En hier zijn we weer.
Voorlopig laatste kans om te raden wie de lievelingszangeres van Mart Smeets is.
Ah lekker met knakworstjes?quote:
Klopt.quote:
Dan heb ik ook weer verkeerd geciteerd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, ik had Dalida al gezegd boven de witte puntjes
Ja die mogen nu wel komen. Ik heb best trek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, ik had Dalida al gezegd boven de witte puntjes
Troy Douglas?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef ScottTracy het volgende:Patrick van Balkom Timothy Beck Caimin Douglas Guus Hoogmoed
Welke naam moet er op de plaats van de-smiley staan?
quote:
quote:
quote:
quote:
Zijn die er nog steeds joh?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mr_A!![]()
http://www.berkery.nl/fok/avonturen_in_de_Fok!straat.html
Ik heb die pagina al jaren niet bijgewerkt, maar zonde om weg te gooienquote:
Hihiquote:
ja dat is waar. Wel grappig om te zien dat ze nog steeds op het web rondhangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb die pagina al jaren niet bijgewerkt, maar zonde om weg te gooien
Kaarsen volgens mij. Benjamin Franklin heeft dat toch bedacht? Toen was er volgens mij geen stroom.quote:
revisie?quote:
yep , geen idee wat de muziekterm betekentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Cassatie?
Tis Juicyhilquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
yep , geen idee wat de muziekterm betekent
Stand deel 1591:
2 ScottTracy
1 mr_anonimous
1 Juicyhill
1 Ofyles2
Libertas? Dat is toch een gsm-provider?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En nu jezelf nog in de stand vermelden.
Wie was in Nederland de lijsttrekker voor Libertas?
Nope, een Nederlandse Europa partij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Libertas? Dat is toch een gsm-provider?
Ik doelde op Libertel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope, een Nederlandse Europa partij.
En die jij bedoeld heet Libera
Winnie de Jong!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
De lijsttrekster heeft zich niet populair gemaakt door zich openlijk uit te spreken voor martelingen.
quote:
Ik bedoel: iets zoeter dan Sportlife.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef Siniti het volgende:
Muziekje onder sportlife reclame oid? Want dat herinner ik me niet meer hoor
En dat was btw Eline van de Broekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die deed niet mee aan de Europese verkiezingen.
Ik stuur even een foto:
[ afbeelding ]
En nog een punt jouw kant op.quote:
Ben & Jerry's?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:56 schreef Mark het volgende:
Welk bedrijf liet Jerry Garcia van The Grateful Dead voortleven als Cherry Garcia?
quote:
Die OP is veel te groot. Geen zin om door le lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:03 schreef Mark het volgende:
Er van uit gaande dat Rots nieuw is: Welkom! Lees (straks) even de OP zodat de regels duidelijk zijn, en stel de nieuwe vraag
PrintScreen +1quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Jomanda
Landsbanki?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat is momenteel de grootste bank van IJsland?
Die jaquote:
Niet dusquote:
Geen idee, nooit van gehoordquote:
Slaap lekker PS. Ik ga zo ook als het ee nbeetje licht wordt, eerst even wat water pakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
True
Dit is een oja vraag.
Ik ga proberen niet mijn hoofd erover te breken en lekker te gaan slapen
Trusten voor zo en tot later
Pardon?quote:
Grapje, stel je vraag maar.quote:
Neequote:
Ze heeft het koud lijkt wel.quote:
Na 2 minuten al? Zal eerst wat hints geven, het is een actricequote:
Soderling en ik heb die andere partij niet afgekeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:59 schreef Mark het volgende:
OK, andere vraag dan maar. Het was Salma Hayek, hier in Dusk till dawn
Wie spelen er zondag de mannenfinale op Roland Garros?
Federer inderdaad in 5 sets gewonnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Soderling en ik heb die andere partij niet afgekeken.
Het zal toch wel Federer zijn geworden ofniet? Del Potro stond wel voor truowens.![]()
Soderling - Fedex?
Heel moeilijk was ie nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:10 schreef BasOne het volgende:
Dammit Salma Hayek wist ik -_-
Nope, maar te laat ingeschakeldquote:
Werd toch verdubbeld?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:09 schreef Mark het volgende:
Ik zie nu dat je jezelf ook maar van 2 naar 4 punten had gepromoveerd bij de vorige vraag?
OK, ik ga maar eens proberen wat slaap te pakkenquote:
Die roept mij al uuuuren, maar net zoals vrouwen,die negeer ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:15 schreef PrintScreen het volgende:
Victoria nog wat.
Damn.. ik hoor mijn bed roepen
Hint: dit lekkertje was titelverdedigster.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:15 schreef BasOne het volgende:
oh
Svetslova schakelde williams uit
(moet een -ova zijn en een williams)
Ivanovic.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:19 schreef BasOne het volgende:
geen idee, maar mits ze meerderjarig is mag ze me wel meehelpen m'n bed te verwarmen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Die roept mij al uuuuren, maar net zoals vrouwen,die negeer ik
En als nu niemand het weet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Ivanovic.![]()
Tennis-hater.
Nu ben ike cht slapen.
Azarenka.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
En als nu niemand het weet?
Ik heb -5 aan m'n broek gekregen ervoor
Dus nie slapen, en doorgaan totdat je een vraag over kan geven aan een die dan de lul is.
De vliegende Pinguinsquote:
Nivo Sparta?quote:
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicosia?
Nee, Harris Glenn zat in de entertainment en niet in de heropvoeding. (In de jaren 50 was hij waarschijnlijk wel naar een Glenn Mills internaat gestuurd)quote:
Hij is niet bekend onder zijn naam of een verbastering ervan.quote:
Het is maar wat je ruig noemt. Vuig eerder.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Neleos het volgende:
Een ruig iemand die niet erg oud is geworden dus.
Sid Vicious?
Je werd in de Jaren 50 ook wel om andere redenen naar een internaat gestuurd dan criminele neigingen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef Mark het volgende:
Het was dus een crimineel aan je hint te zien, die dus bekend is onder een bijnaam?
Jaren 50 was te laat voor Scarface, pfew even denken
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:25 schreef Mark het volgende:
Was dat niet gewoon Divine? bedenk ik me ineens
Hij is de premier met de meest medeklinkers in zijn naam?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:32 schreef Mark het volgende:
Maar naar een jongens- of een meisjeskamp?
Waar is de IJslandse premier uniek in? (naast premier van IJsland zijn, natuurlijk)
Nee, ze is altijd al vrouw geweest. en ze heeft geen strafbladquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is het een vrouw die vroeger man was?
Lesbisch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:44 schreef Mark het volgende:
Misschien is het lastig te raden omdat Nederlanders het niet abnormaal vinden
Correct, Jóhanna Sigurðardóttir is het eerste openlijk homoseksuele regeringshoofd ter wereld.quote:
Als Eurlings ooit premier wordt dan is hij numero dos.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Correct, ze is het eerste openlijk homoseksuele regeringshoofd ter wereld.
Het feit dat ze vermoord zijn is wel onderdeel van het antwoord. Maar niet de kern.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:51 schreef Mark het volgende:
Naast het feit dat ze vermoord zijn, neem ik aan?
Het gegeven zit hem in de dag voor de dood.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef Mark het volgende:
Ik kom niet verder dan dat Fortuyn net een interview had gedaan en Endstra een afspraak voor een interview had die dag met John van den Heuvel
Ze wouden allebei iets "witwassen"?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat hebben Pim Fortuyn en Willem Endstra gemeen?
Je hoeft geen expert te zijn om te weten wat Endstra op zijn laatste dag deed. Met interviews zat je wel goed overigens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef Mark het volgende:
Ik weet denk ik te weinig van Endstra om daar op door te kunnen gokken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Het gegeven zit hem in de dag voor de dood.
Ik vind dit lastig te matchen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hoeft geen expert te zijn om te weten wat Endstra op zijn laatste dag deed. Met interviews zat je wel goed overigens.
Endstra gaf 24 uur voor zijn dood een interview.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:02 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit lastig te matchen.
Fortuyn gaf nog een interview een paar minuten voor zijn dood, dat zou Endstra dan ook gedaan hebben?
Nee je denkt veels te moeilijk over vage details maar je vergeet 1 belangrijk detail: In welk tv programma?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef Mark het volgende:
Ze vertelden in het interview dat ze bang waren binnenkort gedood te worden?
Ik zei toch 24 uur voor de dood. Niet op de dag zelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:07 schreef Mark het volgende:
Pim was op de radio bij Ruud de Wild, niet op TV. Ik zou het niet weten
precies! Beide heren waren de dag voor hun dood te gast bij Harry Mens in Business Class. Endstra sprak de legendarische woorden: Absolute lariekoek. Ik heb geen banden met criminelen. Een dag later werd tegendeel bewezen.quote:
Bondscoach op het verste WK ooit (voor NL)?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanavond kan Bert van Marwijk er zeker van zijn dat hij volgend jaar op het WK 2010 geschiedenis zal schrijven. Welk record heeft hij dan in handen?
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik had het erover dat Bert van Marwijk op het toernooi zelf iets zal bereiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef Mark het volgende:
Snelste kwalificatie voor een eindtoernooi ooit
Lijkt me ook, maar hij kan vanavond wel geschiedenis schrijven door die record-kwalificatiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef Neleos het volgende:
Hij kan nu toch nog niet weten dat hij in 2010 geschiedenis gaat schrijven?
Nee, nog niet. Maar dat kan nog komen, op de eerste dag van het toernooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef Neleos het volgende:
Hij kan nu toch nog niet weten dat hij in 2010 geschiedenis gaat schrijven?
Oudste Nederlandse Bondscoach?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik had het erover dat Bert van Marwijk op het toernooi zelf iets zal bereiken.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef Neleos het volgende:
Op een WK dan. Want Michels was 60 in 1988.
En van Gaal zegt altijd zelf: Ik was de beste bondscoach ooit die een toernooi niet haalde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Marco van Basten was de jongste op een WK, Frank Rijkaard de jongste op een EK.
Nee, een man.quote:
Oeh warm!quote:
Dit zegt Mike Oldfield zelf:quote:
Held.quote:
Je hebt hem vast wel eens gezien of zeker wel eens zijn naam gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb die serie wel gezien, maar de originele acteur komt me volledig onbekend voor.
Niet zo moeilijk. David Carradine kreeg de voorkeur boven een toen nog onbekende vechtkunstenaar en bijrolacteur die later zeer bekend werd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Rots het volgende:
Te moeilijke vraag, ik heb werkelijk geen idee. Kan me de serie ook wel herinneren.
Next.
Precies! Hoezo te moeilijk?quote:
Poing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef Neleos het volgende:
Mooie gok weer.
Met welk nummer scoorde Rotterdam Termination Source een grote hit?
Poing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef Neleos het volgende:
Mooie gok weer.
Met welk nummer scoorde Rotterdam Termination Source een grote hit?
quote:
Dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig... Moet toch zo naar 3 verjaardagen.
Ik weet die niet maar ik kan me voorstellen dat: This track blows.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.Ik ben ook weg trouwens.
In welk nummer zingt Lily Allen over orale sex?
Gelukkig maar want dat doet zeer bij orale sex.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar want dat doet zeer bij orale sex.
Ik luister nooit naar Lily Allen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Bekend nummer hoor mensen, schiet eens op, ik moet weg.
Schaam je.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Lily Allen.
En die tekst zou mij ook niks zeggen, want ik luister nooit naar haar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Schaam je.
Ik kan wel de tekst geven maar dan kan je het zo googlen.![]()
Googlen is tegen de regels in, dus kan je wel degelijk de tekst geven. Er is slechts wat vertrouwen in de spelers nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Schaam je.
Je lijkt Bert van Marwijk wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef Siniti het volgende:
Er is slechts wat vertrouwen in de spelers nodig
Gewoon het refrein weglaten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Schaam je.
Lijkt er wel op héquote:
quote:
Nee, het is zijn bekendste werk, dus niet van een van de meest bekende componistenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
Bach?
Zijn er nog andere mensen? Anders stel ik wel een andere vraagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef Siniti het volgende:
Dan pas ik, zo erg ben ik niet in klassieke muziek
Ik ben hier ook weg over 13 minutenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mensen? Anders stel ik wel een andere vraag
Dan laat ik hem wel even openstaan. Wie weet wordt het straks weer drukkerquote:
Voornaam is goed, maar het is een anderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef qonmann het volgende:
Franz Léhar ?
Inderdaad een andere. Franz von ..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef qonmann het volgende:
Franz Liszt ?
ik denk een ander eigenlijk, gezien de titel
Dat is een dirigentquote:
Nou ja, Franz von S dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Schubert?
Nee. Toch minder bekend dan ik dacht..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Von Sparrenberg?
Nee, het was von Suppé. Nieuwe vraag volgt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:
Schluck ??
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef qonmann het volgende:
Triodos ?
Wel het goede land..de naam werd gegeven door de Nederlanders indertijd, hoewel ze tegenwoordig ook een andere naam hebben (net als Eskimo's die tegenwoordig Inuit heten)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Zulu's?
Yeo !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef Berkery het volgende:
Bosjesmannen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:51 schreef Siniti het volgende:
Jo
Bobamaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Siniti het volgende:
Bo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |