Je hebt hem vast wel eens gezien of zeker wel eens zijn naam gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb die serie wel gezien, maar de originele acteur komt me volledig onbekend voor.
Niet zo moeilijk. David Carradine kreeg de voorkeur boven een toen nog onbekende vechtkunstenaar en bijrolacteur die later zeer bekend werd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Rots het volgende:
Te moeilijke vraag, ik heb werkelijk geen idee. Kan me de serie ook wel herinneren.
Next.
Precies! Hoezo te moeilijk?quote:
Poing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef Neleos het volgende:
Mooie gok weer.
Met welk nummer scoorde Rotterdam Termination Source een grote hit?
Poing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef Neleos het volgende:
Mooie gok weer.
Met welk nummer scoorde Rotterdam Termination Source een grote hit?
quote:
Dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig... Moet toch zo naar 3 verjaardagen.
Ik weet die niet maar ik kan me voorstellen dat: This track blows.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.Ik ben ook weg trouwens.
In welk nummer zingt Lily Allen over orale sex?
Gelukkig maar want dat doet zeer bij orale sex.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar want dat doet zeer bij orale sex.
Ik luister nooit naar Lily Allen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Bekend nummer hoor mensen, schiet eens op, ik moet weg.
Schaam je.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Lily Allen.
En die tekst zou mij ook niks zeggen, want ik luister nooit naar haar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Schaam je.
Ik kan wel de tekst geven maar dan kan je het zo googlen.![]()
Googlen is tegen de regels in, dus kan je wel degelijk de tekst geven. Er is slechts wat vertrouwen in de spelers nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Schaam je.
Ik kan wel de tekst geven maar dan kan je het zo googlen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |