Bondscoach op het verste WK ooit (voor NL)?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanavond kan Bert van Marwijk er zeker van zijn dat hij volgend jaar op het WK 2010 geschiedenis zal schrijven. Welk record heeft hij dan in handen?
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik had het erover dat Bert van Marwijk op het toernooi zelf iets zal bereiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef Mark het volgende:
Snelste kwalificatie voor een eindtoernooi ooit
Lijkt me ook, maar hij kan vanavond wel geschiedenis schrijven door die record-kwalificatiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef Neleos het volgende:
Hij kan nu toch nog niet weten dat hij in 2010 geschiedenis gaat schrijven?
Nee, nog niet. Maar dat kan nog komen, op de eerste dag van het toernooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef Neleos het volgende:
Hij kan nu toch nog niet weten dat hij in 2010 geschiedenis gaat schrijven?
Oudste Nederlandse Bondscoach?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik had het erover dat Bert van Marwijk op het toernooi zelf iets zal bereiken.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef Neleos het volgende:
Op een WK dan. Want Michels was 60 in 1988.
En van Gaal zegt altijd zelf: Ik was de beste bondscoach ooit die een toernooi niet haalde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Marco van Basten was de jongste op een WK, Frank Rijkaard de jongste op een EK.
Nee, een man.quote:
Oeh warm!quote:
Dit zegt Mike Oldfield zelf:quote:
Held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |