Vrouwen kunnen zomaar omslaan, mijn toenmalige vriendin wou het niet over samenwonen of toekomst hebben. Paar maanden later is het uitgegaan en ze woont nu samen met een gast die ze 1 maand kent. Ik kende haar al 2 jaar.quote:Afgelopen maandag probeerde ik haar te bellen en kreeg ineens te horen dat ze wou praten. Wou het niet over de telefoon doen, maar ten slotte toch maar snel gedaan. Blijkt dat ze het uit wil maken omdat het gevoel er niet meer is. Week daarvoor nog zitten te praten over de toekomst en leek alles ook verder goed. In ieder geval dus een beetje nog besproken en daarna zoiets van we slapen er een nachtje over en zien wel op dinsdag.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef Hukkie het volgende:
Dus je vriendin teert in het dagelijks leven op jouw zak, maar kan zich wel een solo vakantie naar Aruba veroorloven? Lol.
Mjah, kreeg net nog via via te horen dat ze met vrienden ineens is gegaan. Enige manier zou ook wezen dat dezen het betaald hebben sinds ze de huur niet kon betalen of alleen al boodschappen :squote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef Hukkie het volgende:
Dus je vriendin teert in het dagelijks leven op jouw zak, maar kan zich wel een solo vakantie naar Aruba veroorloven? Lol.
Typen ging snel, lezen wat minder denk ik danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Pinterman het volgende:
Ik dacht dat je snel je verhaal zou doen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar zie het er maar zo: er drijven meer meisjes in de zee rondom aruba
Dan had ze weer bij haar ouders moeten gaan wonen of zo. Is toch niet jouw verantwoordelijkheid en zeker niet in zo'n prille relatie. Je hebt haar ondertussen mooi de kans gegeven om te sparen voor Curacaoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef makenshi het volgende:
Klopt, ik betaalde inderdaad haar huur.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:56 schreef Pinterman het volgende:
Ho! Wacht! Dit soort misdadigheid sterft te vaak een stille dood.
Maak haar kapot, serieus. Doe het voor jezelf - of doe het voor alle mannen, opdat bitches twee keer nadenken voordat ze weer grappig gaan doen.
Tja, een vader die door de wereld heen gaat en waar ze zelden maar iets van hoort. Relatie met moeder die wel ok is, maar haar moeder heeft niet echt een budget om haar erbij te helpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan had ze weer bij haar ouders moeten gaan wonen of zo. Is toch niet jouw verantwoordelijkheid en zeker niet in zo'n prille relatie. Je hebt haar ondertussen mooi de kans gegeven om te sparen voor Curacao
Ik kan je verzekeren dat jij je een stuk beter zal voel als je het eenmaal hebt gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef makenshi het volgende:
@Pumatje
Dat ze me bedrogen etc. heeft dat weet ik. Ik besef het ook wel, maar als ik wraak zou nemen zou ik niet echt mijn tijd, moeite en geld etc. terugkrijgen jammer genoeg.
Plus niet echt de lust ervoor om er nog enige moeite in te steken als het ook maar iets met haar te maken heeft.
Je kunt erop vertrouwen dat ze niets kwaads in de zin heeft en toch goede redenen hebben om haar niet terug te willen. Ze houdt totaal geen rekening met jouw gevoelens en dan kan ze nog zo'n lieverd zijn, de vraag is hoeveel langer je nog de olifant in de porseleinenkast wil laten rondlopen ook al zegt ze na heel lang nadenken dat ze het daar best wel naar haar zin heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef makenshi het volgende:
@Black_Tulip
Je zou best wel gelijk kunnen hebben. Gezien je de omschrijving aardig goed hebt en sommige dingen precies opnoemt zoals ze gezegd aan de telefoon.
Maar als ik haar nog zou vertrouwen zou ik alleen maar weer net zo hard genaaid kunnen worden denk ik en dat is toch echt niet een risico wat ik nog zou willen lopen
Respect voor je gouden reactiesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef makenshi het volgende:
Nou, ik heb het al besproken met een zeer goede kameraad van mij en deze is wel zo onder de indruk dat ze me inderdaad gebruikt heeft en ik zal dit ook maar moeten accepteren. Telefoon is iig per direct geblokkeerd en zal nu er maar voor moeten zorgen dat ik haar uit mijn kop kan krijgen.
Bedankt alvast voor de reacties
@ Xennia
Klopt, ik betaalde inderdaad haar huur. De verwachting was voor een korte tijd, maar is uiteindelijk langer geworden aangezien ze dus geen werk kon krijgen. Enkele weken geleden had ze dan wel een baan bij een kleding winkel, maar deze besloten enkele vestigingen te sluiten waardoor zij haar baan kwijtraakte.
Levenservaring rijker denk ik dan maar weer, maar het heeft me wel veel geld en energie gekost.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een klotewijf! Gatver![]()
Meteen telefoon laten blokkeren...wtf zeg!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef MamsX het volgende:
Ik zou ook haar nummer blokkeren hoor, als ze vrienden van je smst vanaf aruba..
Jij bent degene die kan betalen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef makenshi het volgende:
Telefoon is iig per direct geblokkeerd en zal nu er maar voor moeten zorgen dat ik haar uit mijn kop kan krijgen.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das wel kut ja![]()
Maar zie het er maar zo: er drijven meer meisjes in de zee rondom aruba
Of waren het nou meer vissen in de zee? Kweet het gezegde niet meer![]()
Je houdt die mogelijkheid serieus open ? Ik zou niet alleen leering trekken uit haar manier van omgaan met mensen, maar zou ook leren van mijn eigen naļviteit. Je wordt recht in je bek gescheten en toch hoop je op betere tijden, of een besef bij haar. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef makenshi het volgende:
Maar als ik haar nog zou vertrouwen zou ik alleen maar weer net zo hard genaaid kunnen worden denk ik en dat is toch echt niet een risico wat ik nog zou willen lopen
Wat hij zegt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:23 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Je houdt die mogelijkheid serieus open ? Ik zou niet alleen leering trekken uit haar manier van omgaan met mensen, maar zou ook leren van mijn eigen naļviteit. Je wordt recht in je bek gescheten en toch hoop je op betere tijden, of een besef bij haar. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik je vertellen.
Leuke avatarquote:
Uiteindelijk is het slechts een mooie gedachte dat er iets moois uit zou komen, maar realistisch bekeken ga ik er dus niet voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:23 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Je houdt die mogelijkheid serieus open ? Ik zou niet alleen leering trekken uit haar manier van omgaan met mensen, maar zou ook leren van mijn eigen naļviteit. Je wordt recht in je bek gescheten en toch hoop je op betere tijden, of een besef bij haar. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik je vertellen.
Er kan niets moois komen uit zo'n kreng en toch krijg ik de indruk dat als ze voor je neus zou staan met een slecht verhaal, jij haar zonder meer terugneemt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:40 schreef makenshi het volgende:
Uiteindelijk is het slechts een mooie gedachte dat er iets moois uit zou komen, maar realistisch bekeken ga ik er dus niet voor.
Jep zoiets denk ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er kan niets moois komen uit zo'n kreng en toch krijg ik de indruk dat als ze voor je neus zou staan met een slecht verhaal, jij haar zonder meer terugneemt.
x2 de golddigger dat ze is! dat zemaar jou de huur terugbetaald, al meot ze er een bankleining voor aangaan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Joe-Momma het volgende:
WTF!!!!!
Met de grond gelijk maken die hoer!!
En je had al die maanden niks door??
10 cm dikke stalenplaat voor je kop gehad?? Of zag je alles door een roze bril met jampot glazen...
You've been fucked up the ass without kissing!!!
ze bedoelt, ze wilt niet lastig gevallen worden door jou, omdat ze vet goed weet dat ze je belazert heeft! het gaat je zeker aan, hoe ze daar gekomen is, want jij hebt haar vet gesponserd ze zit er zeker met een andere jongen, anders zou ze dat niet noemen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef makenshi het volgende:
I
Kom ik thuis, blijkt ze gebeld te hebben, bel ik haar op en ze neemt eindelijk eens op. Ze zit op Aruba en wil niet lastig gevallen worden, ze wil genieten van de vakantie zonder stress van anderen naar haar toe.Wil me niet vertellen hoe ze er is gekomen want dat gaat mij niks aan en zit er iig niet met een andere jongen.
ja, je bent erg naļef! grow up.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef Black_Tulip het volgende:
Even een theorietje. Misschien ben ik heel naļef hoor, maar mijn vermoeden is dat ze het helemaal niet kwaad bedoelt. Ze kan niet heel goed met geld omgaan, is erg impulsief, egoļstisch en heeft niet heel veel inlevingsvermogen.
Ze is ontslagen, twijfelt over wat ze voor je voelt en piekert over geldproblemen. Ze wilde even weg van al haar problemen, dus toen de kans zich aandeed, greep ze die meteen. Waar ze dat geld vandaan haalt om naar Aruba te gaan? Geleend van haar vrienden natuurlijk. Als ze jou zo ver krijgt dat je haar huur betaalt, wat denk je dan dat die vrienden voor haar over hebben? Maar natuurlijk betaalt ze het allemaal terug zodra ze een baan heeft en nee, natuurlijk ligt ze niet te krikken met een ander (even optimistisch) Ze denkt op Aruba even rust te kunnen vinden en goed op een rijtje te zetten wat ze nou eigenlijk wil. En je moet niet verbaasd opkijken als ze straks terugkomt en met een stralend gezicht je zegt dat ze van je houdt, dat ze met je verder wil en dat ze niet begrijpt waarom je zo kwaad bent
dan heb je niet goed gelezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef Hukkie het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, ts heeft 5 maanden een relatie en woont al samen?
Nee blijkbaar, doordat ts het over 'de huur' had dacht ik dat ze samenwoonden.quote:
Hij betaalde hįįr huur. Omdat het arme wicht (quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee blijkbaar, doordat ts het over 'de huur' had dacht ik dat ze samenwoonden.
Maar dat maakt het verhaal nog bizarder (?)
ze heeft hem gepimd!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij betaalde hįįr huur. Omdat het arme wicht () geen geld had.
Hebben het er wel over gehad om het in Juli te proberen om samen te wonen, maar goed dat maakt verder nu nog maar weinig uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep zoiets denk ik ook.
Persoonlijk zou ik woest () worden als me dit zou overkomen. Ik zou haar koffers pakken en alvast in de tuin zetten voor als ze terug komt.
Maar even voor de duidelijkheid, ts heeft 5 maanden een relatie en woont al samen?
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:02 schreef makenshi het volgende:
Tevens ook een reden waarom er nog geen sprake is geweest van sex in de relatie.
Mwoah.quote:Persoonlijk wou ik het daar al voorzichtig mee doen en zijzelf ook. (Yup, ben wel een kerel)
Jongen, je hebt weinig ervaring met vrouwen en je bent erg naļef.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:02 schreef makenshi het volgende:
[..]
Hebben het er wel over gehad om het in Juli te proberen om samen te wonen, maar goed dat maakt verder nu nog maar weinig uit.
Persoonlijk ben ik te filantropisch ingesteld, zodoende dat ik haar financieel ook geholpen heb. Daarnaast is het vertrouwen ook snel opgebouwd sinds er veel diepe en persoonlijke gesprekken zijn geweest over onderwerpen waar je het liever maar niet over hebt.
Niet zo heel lang geleden waren we een weekend naar Rotterdam gegaan. Avondje wezen stappen en veel drinken. Toen we terug waren bij het hotel was ze nog heel vrolijk, jumpte in bad waarbij we nog gezellig aan het praten gingen. Daarna maar lekker gaan slapen, maar na zo'n 10 minuten ging ze naar de wc, waarbij ik een gevoel al had van dat er is iets mis is. Toen ze terug kwam en op bed zat begon ze te huilen. Ze had blijkbaar heimwee doordat ze een slecht gevoel had om ergens anders te wezen dan haar eigen plekje. Geprobeerd haar te troosten terwijl ze hierover doorpraatte. Hierbij ook geleerd dat er sprake is geweest van geforceerde sex in haar vorige relatie en verschillende andere dingen. Tevens ook een reden waarom er nog geen sprake is geweest van sex in de relatie. Persoonlijk wou ik het daar al voorzichtig mee doen en zijzelf ook. (Yup, ben wel een kerel)
Wat er allemaal waar is weet ik dus niet. Ik zal haar in ieder geval nog spreken wanneer ze terug is en zal dan ook een update hier posten.
Tering.. het is nog veel erger dan ik vreesdequote:Op zondag 7 juni 2009 02:02 schreef makenshi het volgende:
na zo'n 10 minuten ging ze naar de wc, waarbij ik een gevoel al had van dat er is iets mis is. Toen ze terug kwam en op bed zat begon ze te huilen. Ze had blijkbaar heimwee doordat ze een slecht gevoel had om ergens anders te wezen dan haar eigen plekje. Geprobeerd haar te troosten terwijl ze hierover doorpraatte. Hierbij ook geleerd dat er sprake is geweest van geforceerde sex in haar vorige relatie en verschillende andere dingen. Tevens ook een reden waarom er nog geen sprake is geweest van sex in de relatie. Persoonlijk wou ik het daar al voorzichtig mee doen en zijzelf ook. (Yup, ben wel een kerel)
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Tering.. het is nog veel erger dan ik vreesde
Stamp het volgende goed in je hoofd: iemand die een slecht seksverleden gebruikt als smoes om niet met je te hoeven seksen LIEGT bijna altijd!
En dat vertel ik je met eerstehands ervaring op het gebied van seksueel misbruik. Het is GEEN reden om ook geen seks te willen met iemand die je juist wel leuk vind.
Man, je bent echt zo hard haar bitch geweest, en ze komt er nog mee weg ook...
Zet dr met haar luie reet achter het raam, rood lampie erbij doosje rubbers,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Re het volgende:
denk dat je wel een telefoon rekening kan verwachten van een paar 100 euro, ik ik iig wel zou terugclaimen bij haar als ze met d'r luie reet terug is van haar "vakantie"
Wat Edwin zegt. Vrouwen zijn zo onvoorspelbaar. Volgens mij denken ze echt nooit na over hun daden emotionele wezens ten top. Wees blij dat je er van af bent, er komt wel weer een betere.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zomaar omslaan, mijn toenmalige vriendin wou het niet over samenwonen of toekomst hebben. Paar maanden later is het uitgegaan en ze woont nu samen met een gast die ze 1 maand kent. Ik kende haar al 2 jaar.
Die had ze waarschijnlijk al voordat hij er achter kwam dat hij haar bitch wasquote:Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef DragonFire het volgende:
ow ja, en had ik al verteld dat ze een andere jongen heeft. Dan weet je dat alvast.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:23 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Maar serieus, je bent echt heel hard gebruikt
En nog het lef hebben te vragen waarom je het geblokkeerd hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef makenshi het volgende:
Vandaag nog een nieuwe sim kaart bij de winkel opgehaald en een nieuw toestel. Krijg ik meteen telefoon van een jongen wiens zus samen met mijn ex op Aruba zit. Ik leg uit dat het mijn telefoon is en hang daarna op. Krijg ik een paar minuten telefoon van mijn ex uit Aruba die zich doodleuk afvraagt wtf ik heb gedaan en waarom ik het niet eerst meld dat ik de telefoon blokkeer :s
Als ze een andere jongen heeft kan me geen zak meer schelen, laat ze dan maar van iemand anders geld aftroggelen
Lesson learned of nog steeds niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef makenshi het volgende:
Vandaag nog een nieuwe sim kaart bij de winkel opgehaald en een nieuw toestel. Krijg ik meteen telefoon van een jongen wiens zus samen met mijn ex op Aruba zit. Ik leg uit dat het mijn telefoon is en hang daarna op. Krijg ik een paar minuten telefoon van mijn ex uit Aruba die zich doodleuk afvraagt wtf ik heb gedaan en waarom ik het niet eerst meld dat ik de telefoon blokkeer :s
Als ze een andere jongen heeft kan me geen zak meer schelen, laat ze dan maar van iemand anders geld aftroggelen
Is het wel ooit je vriendin geweest? je hebt nooit sex met haar gehad, ze ziet jouw gewoon als hulpverlener, als het haar uitkomt, je had gelijk moeten vragen,hoe ze alles gaat terugbetalen en wanneer ze terugkomt.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef makenshi het volgende:
Krijg ik een paar minuten telefoon van mijn ex uit Aruba die zich doodleuk afvraagt wtf ik heb gedaan en waarom ik het niet eerst meld dat ik de telefoon blokkeer.
In jouw beleving,ja, maar in haar beleving ben jij nooit haar vriend geweest, stop eens met dromen en wordt eens realistisch.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef makenshi het volgende:
@THEFXR
Voor mij is het wel mijn vriendin geweest. Dat er geen sprake van sex is geweest betekent weinig naar mijn mening in ieder gevalBij een vorige vriendin was het zo dat we samen de eerste dag al in bed lagen en dat is een beetje te snel imo.
Gewoon via die vriendin van haar, je kreeg toch ook telefoon van je profiteur, op jouw toestel, hoe heeft ze dat dan gedaan?, als de sim was geblokkerdquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef makenshi het volgende:
Simpelweg verteld dat het mijn telefoon is, mijn sim, mijn kosten. Dus geblokkeerd.
Daarop had kwam ze dan met het verhaal van wat als er met haar wat gebeurd in Aruba, dan zou ze niet kunnen bellen. Ben ik niet op ingegaan en toen heeft ze maar boos opgehangen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gewoon via die vriendin van haar, je kreeg toch ook telefoon van je profiteur, op jouw toestel, hoe heeft ze dat dan gedaan?, als de sim was geblokkerd
Ik had haar gelijk de tyfus gewenst en helemaal niks uitgelegd. Maar ik geloof dat het dan nog niet bij haar was doorgedrongen, wat een secreet, was ze echt ooit anders (ik bedoel viel ze echt niet eerder door de mand) ?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef makenshi het volgende:
Simpelweg verteld dat het mijn telefoon is, mijn sim, mijn kosten. Dus geblokkeerd.
Daarop had kwam ze dan met het verhaal van wat als er met haar wat gebeurd in Aruba, dan zou ze niet kunnen bellen. Ben ik niet op ingegaan en toen heeft ze maar boos opgehangen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had haar gelijk de tyfus gewenst en helemaal niks uitgelegd. Maar ik geloof dat het dan nog niet bij haar was doorgedrongen, wat een secreet, was ze echt ooit anders (ik bedoel viel ze echt niet eerder door de mand) ?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Houdnini het volgende:
Je maakt het jezelf heel moeilijk door haar je "ex" te blijven noemen. Vind je het vreemd dat ik (ook al heb ik alleen maar je verhalen hier gelezen) daardoor denk dat je nog niet echt geleerd hebt van deze situatie?
Mensen die jou (proberen te) oplichten noem je geen ex, anders kan je dat van iedere knap uitziende straatverkoopster die je zojuist een abonnementje bij de NEM heeft aangesmeerd wel gaan zeggen...
Dat is het 'm juist, het klinkt niet als een relatiequote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Als je een relatie met iemand hebt gehad die heel kut was mag je diegene geen 'ex' meer noemen?
ik denk met de gsm van haar vriend, hoe ga je nu proberen het geld terug te krijgen, of ga je even die vette gsm rekening zelf voldoen?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef makenshi het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem op vrijdag/zaterdag al laten blokkeren en dit was ook al meteen gedaan volgens de helpdesk van vodafone. Het zijn 2 dagen geweest en in die 2 dagen had ze in ieder geval geen telefoon hebben kunnen ontvangen. Zal me niks verbazen als ik nog wat rare telefoontjes ontvang de komende tijd, zolang het maar geen loverboy is
dus je vindt 8 maanden een relatie te snel om seks te hebben, maar niet om haar blind te vertrouwen en haar huur en alles voor haar te betalen?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef makenshi het volgende:
Voor mij is het wel mijn vriendin geweest. Dat er geen sprake van sex is geweest betekent weinig naar mijn mening in ieder gevalBij een vorige vriendin was het zo dat we samen de eerste dag al in bed lagen en dat is een beetje te snel imo.
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
dus je vindt 8 maanden een relatie te snel om seks te hebben, maar niet om haar blind te vertrouwen en haar huur en alles voor haar te betalen?
WTF 8 maanden.... ik dacht een paar weken toen ik dit las......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
dus je vindt 8 maanden een relatie te snel om seks te hebben, maar niet om haar blind te vertrouwen en haar huur en alles voor haar te betalen?
Hehequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef oshiro het volgende:
Als ik TS was zou ik kijken of ik 'r huur kon opzeggen. Laat maar lekker in de stront zakken dat kutwijf
Misschien is ie wel zo'n typje dat de Playboy ECHT alleen voor de interviews leestquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef AgLarrr het volgende:
Gast, wel betaald niet geneukt? Naar wat voor hoeren ga jij?!
dit dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat sowieso, met een beetje geluk staat hij ook nog als huurder te boek en kan hij zo naar binnen haar spullen verpatsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef oshiro het volgende:
Als ik TS was zou ik kijken of ik 'r huur kon opzeggen. Laat maar lekker in de stront zakken dat kutwijf
Niet geneukt wel genaaitquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef AgLarrr het volgende:
Gast, wel betaald niet geneukt? Naar wat voor hoeren ga jij?!
tja Nederlands.... who caresquote:
Ze is aan het zwemmen met de visjes!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Rumboon het volgende:
Idd, wat is er met die slettebak gebeurd?
Of hij kon de internet rekening niet meer betalenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
TS heeft waarschijnlijk geen trek meer om zich hier voor domme sukkel uit te laten maken.
Jammer
Laatste bezoek: 16 dagen, 9 uur geleden
dus je zit alleen maar hier om anderen af te kraken, lulloquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
TS heeft waarschijnlijk geen trek meer om zich hier voor domme sukkel uit te laten maken.
Jammer
Laatste bezoek: 16 dagen, 9 uur geleden
gewoon op haar verhalen, lijkt me niet meer dan redelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:40 schreef makenshi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het slechts een mooie gedachte dat er iets moois uit zou komen, maar realistisch bekeken ga ik er dus niet voor.
Vindt het jammer dat het heeft gedaan, maar vooral oneerlijk tegenover mij. Dan maar een paar maandjes vrijgezel en daarna het lijntje maar weer eens uitgooien
@Re
Rekening van 280 euro exclusief btw. Had er snel nog naar gevraagd tijdens het blokkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |