Vrouwen kunnen zomaar omslaan, mijn toenmalige vriendin wou het niet over samenwonen of toekomst hebben. Paar maanden later is het uitgegaan en ze woont nu samen met een gast die ze 1 maand kent. Ik kende haar al 2 jaar.quote:Afgelopen maandag probeerde ik haar te bellen en kreeg ineens te horen dat ze wou praten. Wou het niet over de telefoon doen, maar ten slotte toch maar snel gedaan. Blijkt dat ze het uit wil maken omdat het gevoel er niet meer is. Week daarvoor nog zitten te praten over de toekomst en leek alles ook verder goed. In ieder geval dus een beetje nog besproken en daarna zoiets van we slapen er een nachtje over en zien wel op dinsdag.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef Hukkie het volgende:
Dus je vriendin teert in het dagelijks leven op jouw zak, maar kan zich wel een solo vakantie naar Aruba veroorloven? Lol.
Mjah, kreeg net nog via via te horen dat ze met vrienden ineens is gegaan. Enige manier zou ook wezen dat dezen het betaald hebben sinds ze de huur niet kon betalen of alleen al boodschappen :squote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef Hukkie het volgende:
Dus je vriendin teert in het dagelijks leven op jouw zak, maar kan zich wel een solo vakantie naar Aruba veroorloven? Lol.
Typen ging snel, lezen wat minder denk ik danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Pinterman het volgende:
Ik dacht dat je snel je verhaal zou doen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar zie het er maar zo: er drijven meer meisjes in de zee rondom aruba
Dan had ze weer bij haar ouders moeten gaan wonen of zo. Is toch niet jouw verantwoordelijkheid en zeker niet in zo'n prille relatie. Je hebt haar ondertussen mooi de kans gegeven om te sparen voor Curacaoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef makenshi het volgende:
Klopt, ik betaalde inderdaad haar huur.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:56 schreef Pinterman het volgende:
Ho! Wacht! Dit soort misdadigheid sterft te vaak een stille dood.
Maak haar kapot, serieus. Doe het voor jezelf - of doe het voor alle mannen, opdat bitches twee keer nadenken voordat ze weer grappig gaan doen.
Tja, een vader die door de wereld heen gaat en waar ze zelden maar iets van hoort. Relatie met moeder die wel ok is, maar haar moeder heeft niet echt een budget om haar erbij te helpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan had ze weer bij haar ouders moeten gaan wonen of zo. Is toch niet jouw verantwoordelijkheid en zeker niet in zo'n prille relatie. Je hebt haar ondertussen mooi de kans gegeven om te sparen voor Curacao
Ik kan je verzekeren dat jij je een stuk beter zal voel als je het eenmaal hebt gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef makenshi het volgende:
@Pumatje
Dat ze me bedrogen etc. heeft dat weet ik. Ik besef het ook wel, maar als ik wraak zou nemen zou ik niet echt mijn tijd, moeite en geld etc. terugkrijgen jammer genoeg.
Plus niet echt de lust ervoor om er nog enige moeite in te steken als het ook maar iets met haar te maken heeft.
Je kunt erop vertrouwen dat ze niets kwaads in de zin heeft en toch goede redenen hebben om haar niet terug te willen. Ze houdt totaal geen rekening met jouw gevoelens en dan kan ze nog zo'n lieverd zijn, de vraag is hoeveel langer je nog de olifant in de porseleinenkast wil laten rondlopen ook al zegt ze na heel lang nadenken dat ze het daar best wel naar haar zin heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef makenshi het volgende:
@Black_Tulip
Je zou best wel gelijk kunnen hebben. Gezien je de omschrijving aardig goed hebt en sommige dingen precies opnoemt zoals ze gezegd aan de telefoon.
Maar als ik haar nog zou vertrouwen zou ik alleen maar weer net zo hard genaaid kunnen worden denk ik en dat is toch echt niet een risico wat ik nog zou willen lopen
Respect voor je gouden reactiesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef makenshi het volgende:
Nou, ik heb het al besproken met een zeer goede kameraad van mij en deze is wel zo onder de indruk dat ze me inderdaad gebruikt heeft en ik zal dit ook maar moeten accepteren. Telefoon is iig per direct geblokkeerd en zal nu er maar voor moeten zorgen dat ik haar uit mijn kop kan krijgen.
Bedankt alvast voor de reacties
@ Xennia
Klopt, ik betaalde inderdaad haar huur. De verwachting was voor een korte tijd, maar is uiteindelijk langer geworden aangezien ze dus geen werk kon krijgen. Enkele weken geleden had ze dan wel een baan bij een kleding winkel, maar deze besloten enkele vestigingen te sluiten waardoor zij haar baan kwijtraakte.
Levenservaring rijker denk ik dan maar weer, maar het heeft me wel veel geld en energie gekost.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een klotewijf! Gatver![]()
Meteen telefoon laten blokkeren...wtf zeg!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef MamsX het volgende:
Ik zou ook haar nummer blokkeren hoor, als ze vrienden van je smst vanaf aruba..
Jij bent degene die kan betalen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef makenshi het volgende:
Telefoon is iig per direct geblokkeerd en zal nu er maar voor moeten zorgen dat ik haar uit mijn kop kan krijgen.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das wel kut ja![]()
Maar zie het er maar zo: er drijven meer meisjes in de zee rondom aruba
Of waren het nou meer vissen in de zee? Kweet het gezegde niet meer![]()
Je houdt die mogelijkheid serieus open ? Ik zou niet alleen leering trekken uit haar manier van omgaan met mensen, maar zou ook leren van mijn eigen naïviteit. Je wordt recht in je bek gescheten en toch hoop je op betere tijden, of een besef bij haar. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef makenshi het volgende:
Maar als ik haar nog zou vertrouwen zou ik alleen maar weer net zo hard genaaid kunnen worden denk ik en dat is toch echt niet een risico wat ik nog zou willen lopen
Wat hij zegt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:23 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Je houdt die mogelijkheid serieus open ? Ik zou niet alleen leering trekken uit haar manier van omgaan met mensen, maar zou ook leren van mijn eigen naïviteit. Je wordt recht in je bek gescheten en toch hoop je op betere tijden, of een besef bij haar. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik je vertellen.
Leuke avatarquote:
Uiteindelijk is het slechts een mooie gedachte dat er iets moois uit zou komen, maar realistisch bekeken ga ik er dus niet voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:23 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Je houdt die mogelijkheid serieus open ? Ik zou niet alleen leering trekken uit haar manier van omgaan met mensen, maar zou ook leren van mijn eigen naïviteit. Je wordt recht in je bek gescheten en toch hoop je op betere tijden, of een besef bij haar. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik je vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |