Ik wil hier snel mijn verhaal doen.
8 maanden geleden leuke meid leren kennen via werk, 5 maanden geleden relatie mee begonnen. Alles ging goed alleen financieel viel het wat tegen, maar we zetten ons er doorheen. Ze had tenminste af en toe wel een baan, maar meestal niet voor long of zeer korte tijd. Kwam er op neer dat het meeste geld dat nodig was voor huur etc. van mij uit kwam. Wellicht niet een goed idee, maar ik ben blijkbaaar te gul.
Afgelopen maandag probeerde ik haar te bellen en kreeg ineens te horen dat ze wou praten. Wou het niet over de telefoon doen, maar ten slotte toch maar snel gedaan. Blijkt dat ze het uit wil maken omdat het gevoel er niet meer is. Week daarvoor nog zitten te praten over de toekomst en leek alles ook verder goed. In ieder geval dus een beetje nog besproken en daarna zoiets van we slapen er een nachtje over en zien wel op dinsdag.
Blijkbaar had ze nog steeds wel dezelfde gedachtes op dinsdag en wou er op dit moment niet meer verder mee gaan. Ze gebruikte mijn telefoon nog op dat moment en ze mocht deze nog gebruiken voor een dag van mij om haar dingetjes te regelen met instanties en daarna zou ik deze terugnemen.
Woensdag nog gesproken op de telefoon en dan blijkt het te zijn dat ze teveel stress heeft van alle financiele problemen, dat ze niet constant geld van mij wil gebruiken sinds het ten koste van mij gaat en dat ze de relatie wil pauzeren. Op dat moment wist ik echt even niet meer wat ik moest doen.
Donderdag zou ik nog bellen om dan af te spreken dat ik mijn telefoon terug zou krijgen, maar kreeg maar geen gehoor. Afijn ze heeft soms van dat soort dagjes dat ze op zich zelf is en de telefoon uitzet.
Vrijdag. Lekker zitten te werken, kom uiteindelijk thuis en probeer haar weer te bellen, nog steeds staat de telefoon uit. Ben er daarna maar langsgegaan maar is niemand thuis. Nadat ik weer thus ben nogmaals geprobeerd te bellen en krijg ineens een soort van spaanse voice mail erachter. Toen had ik al zoiets van wtf. Een paar keer geprobeerd te bellen en blijkt hij ineens over te gaan, maar was al wel duidelijk een internationaal gesprek, werdt alleen niet opgenomen.
Bel ik een kameraad, blijkt hij net een sms van haar te hebben ontvangen dat zij ineens op Aruba zit.... Op dat moment had ik helemaal zoiets van wtf. Hoe komt zij daar ineens terecht zonder ook maar een cent te hebben. Ben toen maar naar haar schoonzus heen gegaan en die verteld dat ze dus inderdaad op Aruba zit voor een tijdje op vakantie. Even over gepraat want ik ben op dat moment echt helemaal
Kom ik thuis, blijkt ze gebeld te hebben, bel ik haar op en ze neemt eindelijk eens op. Ze zit op Aruba en wil niet lastig gevallen worden, ze wil genieten van de vakantie zonder stress van anderen naar haar toe.Wil me niet vertellen hoe ze er is gekomen want dat gaat mij niks aan en zit er iig niet met een andere jongen.
En nu zit ik hier aardig in de put. Heel veel moeite in de relatie gestopt en dan ineens zo aan de kant gezet worden en met min of meer het geval nagetrapt te worden. Sorry als het een beetje onduidelijk is, maar ik moest dit gewoon echt even wegschrijven. Geen zin aan een blog