Ik ben op zoek naar het afsluiten van een lening van een lening van 3000 euro op dit moment. maar het wil maar niet lukken omdat er constant negatief wordt gekeken naar het hebben van een fase a/b contract via uitzendbureau. Nu werk ik dus wel fulltime en de benodigde overuren wanneer nodig. Dus qua inkomen zal het afbetalen geen probleem wezen, ook omdat er weinig maandlasten zijn. Hou rond de 900 euro netto over per maand.
Hierbij dus de vraag of er iemand is met een idee waar het eventueel wel mogelijk is een eventuele lening af te sluiten.
Neem aan dat mensen willen weten waarvoor de lening nodig is en waarom ik niet bij mijn ouders ga vragen natuurlijk

Samen met mijn vriendin hebben we veel tegenslagen gehad de laatste paar weken dat ons beiden veel geld gekost heeft. Hierbij hebben we al geld moeten lenen van vrienden en familie en die verwachten het geld terug op dit moment. Dit is dus niet haalbaar en dat is tevens de reden voor de aanvraag van de lening om deze mensen af te kunnen betalen en dan de lening dmv een vast bedrag per maand.
Alvast bedankt voor de responses