Nee hoor, dit was het al.quote:
Dick Norman komt straks op de baan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens Ik vind het tot nu toe vrij schandalig Ik neem aan dat de mensen in het stadion hier nog voor moeten betalen ook?
Vindt je het gek.. Na zo'n makkelijke partij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk Kuznetsova eens stralen van geluk.
Jezus, hoe kleurloos kan je zijn.
En sindsdien raakt Jankovic geen bal meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat zal ik zeggen?
Degene met de minste fouten heeft verloren.
En binnenkort haalt Roger Federer ook hard uit naar Dinara Safina, omdat zij net zoals Jankovic als nummer 1 van de WTA-ranglijst ook geen enkele Grand Slam heeft gewonnen.
Ik hoop ook echt dat ze die mag inleveren. Kleurloze tennisster.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
Blijft die Safina ook nog nummer 1 zo?
Tsja nogmaals, daar kan Safina niets aan doen. Clijsters had het vroeger ook. De verloor ook eerst 4 finales in GS's voordat er één won.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar daar komen mensen toch voor. Het is toch de triest voor woorden dat de nummer 1 van de wereld zo spelt in de finale van een GS?![]()
[..]
Wanneer dan? Bedoel je trouwens een "zwak' of een "wak"?
Valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie opmerking van Kuznetsova over Safina: "She's better than me at the moment."
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie opmerking van Kuznetsova over Safina: "She's better than me at the moment."
Alsof ze gaat zeggen dat een stuk beter is dan haarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
En nu is het andersom.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja nogmaals, daar kan Safina niets aan doen. Clijsters had het vroeger ook. De verloor ook eerst 4 finales in GS's voordat er één won.
En ik bedoelde echt wak, zoals het er ook staat. Die jaren met Hewitt bijvoorbeeld op de nummer 1 positie waren ook alles behalve schitterende jaren in het mannentennis. Sterker nog, toen was het mannentennis gewoon zwak.
Ach dat is onzin. Alleen toen werd het mannentennis heus niet zo afgemaakt als het vrouwentennis nu. Vandaar dat ik het een beetje kansloze kritiek vind. Bij de vrouwen is er net zulke prestatiedrang, alleen is er nu eenmaal dat mindere fysieke.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En nu is het andersom.
Bij de heren bespeur ik meer prestatiedrang dan bij de dames.
Wat vind jij, als vrouwentennisliefhebber, nou van het gelijke prijzengeld?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach dat is onzin. Alleen toen werd het mannentennis heus niet zo afgemaakt als het vrouwentennis nu. Vandaar dat ik het een beetje kansloze kritiek vind. Bij de vrouwen is er net zulke prestatiedrang, alleen is er nu eenmaal dat mindere fysieke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |