Dus dan zou je meer techniek verwachten. Nou dat heb ik vandaag niet gezien....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is er net zulke prestatiedrang, alleen is er nu eenmaal dat mindere fysieke.
Die smiley.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
Blijft die Safina ook nog nummer 1 zo?
Briljante post dit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef stefan92 het volgende:
Wie heeft er gewonnen? Ik zie er 2 boos staan, de een met een beker en de ander met een schaal.
[...]
Dit zijn dan ook geen toppers, maar subtoppers die de lakens uitdelen omdat de toppers gestopt, gekwetst of maar half geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus dan zou je meer techniek verwachten. Nou dat heb ik vandaag niet gezien....
Vond je dat grappig? Toen ze dat destijds zei zat ik echt zo:quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef stefan92 het volgende:
Wie heeft er gewonnen? Ik zie er 2 boos staan, de een met een beker en de ander met een schaal.Had zomaar zo'n schijt grap van Federer-fan kunnen zijn deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
Vrouwentennisliefhebberquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat vind jij, als vrouwentennisliefhebber, nou van het gelijke prijzengeld?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik had beter een uur lang naar mijn eigen navel kunnen kijken zeg
Ja, dat lijkt mij ook. Toen vond ik het vrouwentennis geweldig (met Graf, Seles, Hingis, Sabatini etc.) Die finale Graf-Hingis destijds.quote:
of naar je avatarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had zomaar zo'n schijt grap van Federer-fan kunnen zijn deze post
Volgens mij was het geen compliment.quote:
Daar kijk ik sowieso al een uur per dag naar tijdens mijn cock push-upsquote:
Cool, maak er voortaan een livestream vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik twijfelde tussen volger en liefhebberquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrouwentennisliefhebber
Zoals ik al zei kijk ik veel liever naar mannentennis, logisch ook, maar dat is nog geen reden om het vrouwentennis tot op de grond toe af te maken. En dat gelijke prijzengeld, zei ik al eerder, vind ik gewoon terecht. Het is niet omdat mannen fysiek veel grotere voordelen hebben dat ze veel meer moeten verdienen. Ik ben er zeker van dat vrouwen er net zo hard voor werken. Dat het dan niet hetzelfde spektakel is, tsja logisch.
quote:
quote:
Volger is beter jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Cool, maak er voortaan een livestream van!
[..]
Ik twijfelde tussen volger en liefhebber.
Dat ze er even hard voor werken lijkt me inderdaad wel duidelijk, behalve als je Williams heet, maar de entertainmentwaarde is gewoon een stuk minder, en het lijkt me dat dat doorslaggevend zou moeten zijn in dit tijdperk van commercie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |