PvdA staat inmiddels voor Portemonnee van de Ander.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de naam van de voorloper van de VVD. Het is dus gewoon een sneer naar de VVD toe.
Overigens zegt een naam helemaal niet veel. De PvdA is de partij van de arbeid, maar heeft als achterban alleen maar uitkeringstrekkers.
Ja ik las gisteren nog in de krant dat een groep Joden een homo in elkaar geslagen hadden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Gooh, Christenen en Joden en andere gelovigen discrimineren ook homo's
Wat kinderachtig. "HAHAHA LEKKER PUH!"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de naam van de voorloper van de VVD. Het is dus gewoon een sneer naar de VVD toe.
Religieus racisme? Laat me niet lachen. Ik snap dat je daarmee de afkeur tegenover religie bedoeld maar om de term racisme daarbij te halen past gewoon niet vanwege zijn betekenis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Leer eens wat de definitie is van racisme en discriminatie.. want je hebt ook religieuze racisme..
het buitenspel zetten van de Moslims en de allochtonen is de ergste vorm van racisme..
ze moeten niet meedoen enkel omdat ze een ander geloof hebben of zwart zijn of allochtoons..
Hij wil de Koran het liefst verbieden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef er1969 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je van Wilders best de Koran lezen, als je al die onzin wat er in staat maar niet te serieus neemt
Er zit heel wat tussen een politiestaat en de situatie die nu bestaat. In mijn ogen is het goed als de politie wat meer gezag krijgt en er meer respect komt voor de politie. Daarnaast bepalen de rechters in Nederland nog altijd de strafmaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Problemen benoemen kan elke halve gare, ik ben vooral benieuwd hoe hij ons land voor zich ziet als hij aan de macht is. Want hogere straffen zijn leuk en aardig, maar dan moet je de boosdoeners wel pakken en de pakkans verhoog je volgens mij alleen door meer richting een politiestaat te gaan. Om eerlijk te zijn vind ik dat geen wenselijk idee.
Dat is wel zo, je stemt niet op iemand die een dubbele agena en verborgen agenda onderhoudt..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar Meki, dat is ook allemaal helemaal neit zo, dat denk jij met je ietwat rare breintje alleen maar.
Wie zegt dat een Pechtold geen dubbele agenda heeft?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is wel zo, je stemt niet op iemand die een dubbele agena en verborgen agenda onderhoudt..
Hij manipuleert mensen en zegt kom stem op mij, dan wordt de economie goed, de Islaam zal verdwijnenen bla bla.. hij geeft valse hoop maar ruim de helft trapt erin..
Leer eens wat de definitie is van racisme..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Religieus racisme? Laat me niet lachen. Ik snap dat je daarmee de afkeur tegenover religie bedoeld maar om de term racisme daarbij te halen past gewoon niet vanwege zijn betekenis.
Ik weet wat religie is en haat het en zal alles doen binnen mijn macht om het de kop in te drukken en zover mogelijk uit te roeien. Ben ik dan een (religieuze) racist? Nee, zo iemand noem je een rationeel denkend mens.
Stel... daar kunnen we niks mee..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie zegt dat een Pechtold geen dubbele agenda heeft?
Ja, het is echt wenselijk als een politicus sneren gaat uitdelen omdat hij ooit eens op zijn pikkie getrapt is. Doe mij maar een rationeel iemand die dat soort onzin ontstijgt. Helaas ben ik die de laatste tijd niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe heet die partij ook alweer....? Owja VVD
Wehehe
*zucht* okidokie dan, leer het me!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Leer eens wat de definitie is van racisme..
Je kan toch zelf tegengas bieden als je dat wil.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is wel zo, je stemt niet op iemand die een dubbele agena en verborgen agenda onderhoudt..
Hij manipuleert mensen en zegt kom stem op mij, dan wordt de economie goed, de Islaam zal verdwijnenen bla bla.. hij geeft valse hoop maar ruim de helft trapt erin..
Ook al verbiedt je de Koran..quote:
Owquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Meki het volgende:
[..]
met Wilders is het al duidelijk geweest dat hij een dubbele agenda heeft..
Mensen uitsluiten omdat ze anders zijn en anders geloven..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
*zucht* okidokie dan, leer het me!
Ik kan niemand iets verbiedenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al verbiedt je de Koran..
90 % van alle Moslims kennen de Koran uit hun hoofd. ga je die moslims ook verbieden ?
Je maakt jezelf vrij belachelijk als je dat er steeds bij moet halen. Tegenwoordig zijn we gebonden aan iets meer regels.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Stel... daar kunnen we niks mee..
met Wilders is het al duidelijk geweest dat hij een dubbele agenda heeft..
we hebben het in 1930 tot 1939 meegemaakt wat een dubbele agenda inhoudt..
Als jij een ander die vrijheid niet gunt zie ik niet in waarom jij je vrijheden verdient, eigenlijk.quote:
De enige rascisten in Nederland zijn allochtoon. Zo, heb ik dat ook eens gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |