Alleen die roepen niet op tot het vermoorden ervanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Gooh, Christenen en Joden en andere gelovigen discrimineren ook homo's
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Je weet als je op Bin Laden stemt je indirect stemt voor Al Qaida..
Deze dan:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef Afvoerput het volgende:
“Criminele allochtonen zouden na het uitzitten van hun straf hun verblijfsvergunning kwijt moeten raken en het land moeten worden uitgezet”.
Geert Wilders, Volkskrant, 6 oktober 2006
.
Leer eens wat de definitie is van racisme en discriminatie.. want je hebt ook religieuze racisme..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Gast, racisme slaat op ras, niet op geloof/cultuur etc. Racistisch kan alleen als je mensen op basis van hun ras afkeurt.
Ik heb op de PVV gestemd en precies om de redenen die in de OP staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Meddo het volgende:
Ik heb niet op de pvv gestemd, maar hierboven zie ik een heel rijtje met redenen staan
en dan stem je dus op iemand die racistisch is.. ??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik verwacht dat veel mensen op de PVV stemmen omdat de PVV duidelijk uitspreekt dat ze bepaalde zaken aan willen pakken. Dat spreekt mensen gewoon aan.
Zo te zien dus wel he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan stem je dus op iemand die racistisch is.. ??
Ik heb niet op de PVV gestemdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar als ik op Agnes Kant had gestemd was ik weer maoistisch geweestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen bezielen die enkel tegen Europa zijn of etc.. als excuus gebruiken om Wilders te stemmen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb niet op de PVV gestemdomdat ik het met bepaalde standpunten niet eens ben. Maar hij durft problemen te benoemen en daardoor stemmen mensen op hem.
Dat is de naam van de voorloper van de VVD. Het is dus gewoon een sneer naar de VVD toe.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef ehqo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de naam Partij voor de Vrijheid eigenlijk precies vandaan komt? Want over de vrijheid om de Koran te lezen gaat het bijvoorbeeld niet. Of bepaald Wilders je vrijheden? Want dat zou ik geen vrijheid willen noemen.
Waarom heb jij op PVV gestemd ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
Waar is je antwoord nou Meki? Met je racistische geblaat..
Problemen benoemen kan elke halve gare, ik ben vooral benieuwd hoe hij ons land voor zich ziet als hij aan de macht is. Want hogere straffen zijn leuk en aardig, maar dan moet je de boosdoeners wel pakken en de pakkans verhoog je volgens mij alleen door meer richting een politiestaat te gaan. Om eerlijk te zijn vind ik dat geen wenselijk idee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb niet op de PVV gestemdomdat ik het met bepaalde standpunten niet eens ben. Maar hij durft problemen te benoemen en daardoor stemmen mensen op hem.
Volgens mij mag je van Wilders best de Koran lezen, als je al die onzin wat er in staat maar niet te serieus neemtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef ehqo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de naam Partij voor de Vrijheid eigenlijk precies vandaan komt? Want over de vrijheid om de Koran te lezen gaat het bijvoorbeeld niet. Of bepaald Wilders je vrijheden? Want dat zou ik geen vrijheid willen noemen.
Ja maar Meki, dat is ook allemaal helemaal neit zo, dat denk jij met je ietwat rare breintje alleen maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen bezielen die enkel tegen Europa zijn of etc.. als excuus gebruiken om Wilders te stemmen..
Dat is fout... want je gaat niet op Hitler stemmen als hij zegt, stem op mij want de economie komt goed en je weet dondersgoed dat hij een verborgen agenda onderhoudt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |