Uit onderzoek in het verleden in Rotterdam bleek bv. dat veel Leefbaar stemmers vaak niet in gekleurde wijken woonden, in die wijken stemden autochtonen vaak niet op zo'n partij. Dat kan ik me herinneren maar ik heb het niet zo bij de hand allemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef JamesWarrenJones het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Waarom denk je dat de PVV de grootste is in steden als Rotterdam of Gouda?
Rotterdam is nu eenmaal een vreemde eend in de bijt, mede door de LR-ervaringen daar en het werk van Sørensen. Gouda is één van de uitzonderingen. Uiteraard zijn die er, maar de trend ligt er echt wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef JamesWarrenJones het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Waarom denk je dat de PVV de grootste is in steden als Rotterdam of Gouda?
Je hoeft niet in de wijk te wonen om er last van te hebben. Meestal verspreidt de overlast zich juist naar aangrenzende gebieden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit onderzoek in het verleden in Rotterdam bleek bv. dat veel Leefbaar stemmers vaak niet in gekleurde wijken woonden, in die wijken stemden autochtonen vaak niet op zo'n partij. Dat kan ik me herinneren maar ik heb het niet zo bij de hand allemaal.
Jup, Pim Fortuyn woonde in zo een wijk, Rosemuller niet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit onderzoek in het verleden in Rotterdam bleek bv. dat veel Leefbaar stemmers vaak niet in gekleurde wijken woonden, in die wijken stemden autochtonen vaak niet op zo'n partij. Dat kan ik me herinneren maar ik heb het niet zo bij de hand allemaal.
Fortuin ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jup, Pim Fortuyn woonde in zo een wijk, Rosemuller niet...
Nee, in mijn opinie is dat vooral angst. Mensen in de wijken zelf kunnen er vaak veel beter mee dealen omdat ze wel contact hebben, wel communiceren en deelnemen aan van alles.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de wijk te wonen om er last van te hebben. Meestal verspreidt de overlast zich juist naar aangrenzende gebieden.
Sterker nog, hij neukte zelfs met marokkaanse knaapjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Fortuin ook niet hoorDie woonde achter hekken.
Dat kan wel wat verklaren. Wellicht. Zo waren we hier vannacht op FOK! met enkele stemmers uit Vogelaarwijken en allen hadden nog NOOIT een probleem gehad, van diefstallen, geweld of misbruik tot spuwende ov-gangers.... Uiteraard een te kleine steekproef, maar als dan 40% uit Volendam op PVV stemt (wellicht uit heel andere standpunten dan angst voor Islam en buitenlanders), krab ik me toch even achter de oren..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de wijk te wonen om er last van te hebben. Meestal verspreidt de overlast zich juist naar aangrenzende gebieden.
Oh kut, ik wist het niet meer. Je had het over die klokkenluider.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:44 schreef popolon het volgende:
SCH jij hebt met mijn machtiging toch wel een stem op Gekke Geert uitgebracht?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh kut, ik wist het niet meer. Je had het over die klokkenluider.
Veeeel moeilijker? Die gaan gewoon 4 jaar lang betaald vakantie vieren daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij de PVV ja. Als D66 de rest van de Europese liberalen kan optrommelen kunnen ze écht wat beginnen. 't blijft moeilijk, maar de PVV gaat het veeeel moeilijker krijgen...
Jij hebt de illusie dat de anderen dat niet doen begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Veeeel moeilijker? Die gaan gewoon 4 jaar lang betaald vakantie vieren daar.
Ach hou toch op, de CDA en PvdA als regeringspartijen zijn ook drie keer niks. Wat een fantastisch bestuur man.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, wat mij bezorgt is dat ca 1/3 van de mensen dus op protestpartijen stemt, zelfs partij van de dieren doet het goed. Mensen hebben echt geen binding met goed bestuur.
Ben jij lid van een poltieke partij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ach hou toch op, de CDA en PvdA als regeringspartijen zijn ook drie keer niks. Wat een fantastisch bestuur man.
Boe fucking Hoequote:Ze hebben mijn geliefde paddo in de ban gedaan
Sommigen voeren ook werkelijk invloed uit, en moeten daar dan evenveel moeite voor doen als de PVV, maar het resultaat ligt 1000 maal hoger. (Er van uit gaande dat PVV iets bereikt, want 1000x0=0, In geval dat PVV niks bereikt is het helemaal meer)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jij hebt de illusie dat de anderen dat niet doen begrijp ik?
Bron?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook dat de PVV-stemmers zelf nauwelijks uit ‘probleemwijken’ komen.
Wilders heeft het goed gedaan, ga zelf huilen. Ik vind het een prima uitslag zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben jij lid van een poltieke partij?
[..]
Boe fucking Hoe
Heb jij voor de Tweede Kamer gestemd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ach hou toch op, de CDA en PvdA als regeringspartijen zijn ook drie keer niks. Wat een fantastisch bestuur man.
Ze hebben mijn geliefde paddo in de ban gedaan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik verwacht dat veel mensen op de PVV stemmen omdat de PVV duidelijk uitspreekt dat ze bepaalde zaken aan willen pakken. Dat spreekt mensen gewoon aan.
Het was voor mij gisteren zelfs een van de hoofdredenen om op D66 te stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:54 schreef pfaf het volgende:
Overigens is het paddoverbod voor mij genoeg reden om NOOIT op CDA, CU of PvdA te gaan stemmen, zo lang ik leef.
Zelfde voor mij, mocht het gedoogbeleid ook onder discussie komen te staan zal ik waarschijnlijk op Groenlinks stemmen. Gewoon irritant dat ze ons die vrijheden af willen nemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb jij voor de Tweede Kamer gestemd?
Overigens is het paddoverbod voor mij genoeg reden om NOOIT op CDA, CU of PvdA te gaan stemmen, zo lang ik leef.
Weet je wie er in de tweede kamer voor en tegen gestemt hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb jij voor de Tweede Kamer gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |