lok is zeker leuk maar heel onhandig! ik ben er meteen mee gekapt toen ik dat had... daarbij duurt het jaren voordat het weer in een staart kan. kan nu eindelijk bij mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelf kleuren durf ik niet aan. Dat gaat mis.![]()
En ik probeer mijn haar gezond te houden, vorige keer advies gehad ff niet te kleuren. Niet dat het in zo'n slechte staat is, maar dat het haar ook weleens wat rust mag hebben.![]()
Wil het eigenlijk weer donkerrood maar in de zomer is dat al helemaal niet handig.
En heb mijn haar nu gemanoevreerd dat er zijscheiding beetje inzit. Heb de neiging zelf een lok zeg maar te knippen. Heb een klasgenoot die dat zo leuk heeft. Ik wil dat ook!
Moet ook geen korte lok worden indd. Maar wel dat dat beetje lok is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lok is zeker leuk maar heel onhandig! ik ben er meteen mee gekapt toen ik dat had... daarbij duurt het jaren voordat het weer in een staart kan. kan nu eindelijk bij mij.
ah ok. maar heb jij echt een kappersopleiding dan? coolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet ook geen korte lok worden indd. Maar wel dat dat beetje lok is.
Las al dat het een leerweekend voor je werd.. dan beter ander keertjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Ofresca het volgende:
Hey Cue, ik heb dit weekend wel de auto, maar ook een hond. Denk niet dat het verstandig is om dan langs te komen.
Ooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. maar heb jij echt een kappersopleiding dan? cool
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
Ooit2002-2004. Geen diploma, het was wel leuk maar had niet zoveel talent.
Dat hou ik ook wel. Mag niet veel korter dan dit. Wil liever nog wat langer maar dan moet ik het wel goed bijhouden anders gaan het hangen en klitten enzo.quote:
Heb wel slag maar dat komt pas als het wat langer is. Heb gelukkig heel makkelijk haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
ow, zo'n lok is wel mooi ja. Kan alleen niet als je krullen hebt
Leuk he!quote:
Zo klinkt het net zo fout als Harskampquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verhalen? Waar?
This one time...at cutclass.![]()
Die zal ze zelf ook nog wel eens vertellenquote:
Tis nog waar ookquote:
Moeten we nog wel even zorgen voor verhaallijnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das een goede recensie voor jou.Als daar geen soap van komt!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo klinkt het net zo fout als Harskamp
neequote:
Die creëren zichzelf wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we nog wel even zorgen voor verhaallijnen
Zaterdag voetbalquote:
Een eindexamen in BBQen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee.
Oh, mijn broertje heeft vanavond zijn eindexamen BBQ bij ons thuis...
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?quote:
Like every weekend since a very long time i am hatching a grand scheme concerning the emptying all of my friends wallets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ze bedoeld waarschijnlijk dat haar broertje eindexamen heeft gedaan en ze nu een BBQ houdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Like every weekend since a very long time i am hatching a grand scheme concerning of emptying all of my friends wallets!Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokeren.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
Zijn eindexamen BBQ, niet zijn eindexamen BBQ-en. Zijn hele klas komt bij ons eten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?
Helemaal mee eensquote:
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
cue kan lekker aaien dus die is zeker good for you
oja zo kan je het ook lezen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze bedoeld waarschijnlijk dat haar broertje eindexamen heeft gedaan en ze nu een BBQ houdenmet de klas ofzo?
I knew that. Heb ik nu een prijs gewonnen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Zijn eindexamen BBQ, niet zijn eindexamen BBQ-en. Zijn hele klas komt bij ons eten.
Deel uw informatie met ons.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemen
Je mag ook komen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
I knew that. Heb ik nu een prijs gewonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh? wat dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
tussen allemaal 16-18 jarige pubertjes?
17-20 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook meer bier drinken, ouwehoeren en dan af en toe eens naar je kaarten kijken.quote:
Kom gezellig langsquote:
ach die paar jaar leeftijdsverschilquote:
quote:
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?quote:
ach niet joh, die vorige was maar 22... wat maakt die 2 jaar nou uit?quote:
Oh, dat is nog wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is ook meer bier drinken, ouwehoeren en dan af en toe eens naar je kaarten kijken.
En morgen karten! Heb er zin in
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
met de randstadrail dan, heb geen auto....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?
En zie hoe dat gelopen is!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach niet joh, die vorige was maar 22... wat maakt die 2 jaar nou uit?
Ik zie jou nu zo voor me M.I.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?
ben jij ook leeuw dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zie hoe dat gelopen is!
Nee hoor, 2 jaar jonger en Leeuw dat werkt niet.![]()
het zou wel erg ranzig worden als ik iets met een middelbare school jongetje zou doen. zelfs al zou ie 20 zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.![]()
Het zijn allemaal nog jongetjes.
Oeeh gezellig !!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet ff kijken hoe mn weekend loopt
maar ik had het stiekum ook al als optie bedacht
Maar niet zo behaard!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
PM dan maarquote:
ah op die manier, jij valt dus op leeuwen. die van mij zit op de grens van leeuw en kreeft... ook fijn....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, hij wel en ex 1 ook al. En daar scheelde ik ook 2 jaar mee.
Is zeker leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel leuk.
Ik kan niet pokeren, maar drinken en ouwehoeren zijn dan wel weer mijn ding.
Wanneer ga je naar Terminator 4?
Weet ik niet, is een verrassing. Het is namelijk mijn verjaardagskado van mijn vrienden. Hele dag verzorgdquote:
die hoeven dan ook niet naar Harskampquote:
Blijkbaar val ik op leeuwen ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah op die manier, jij valt dus op leeuwen. die van mij zit op de grens van leeuw en kreeft... ook fijn....
quote:
Nee, gold dat maar voor meer mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die hoeven dan ook niet naar Harskamp
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mail naar de majoor: nog leuke plannen dit weekend?
majoor: Jou masseren voordat ik naar a'dam ga![]()
Moet je maar eens in mijn fobo kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie je dus vanavond?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, gold dat maar voor meer mensen.
Hey, ja dat was er ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mail naar de majoor: nog leuke plannen dit weekend?
majoor: Jou masseren voordat ik naar a'dam ga![]()
Geen tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen tijd.
De andere kant van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bus!![]()
niet slechtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik niet, is een verrassing. Het is namelijk mijn verjaardagskado van mijn vrienden. Hele dag verzorgdIk word opgehaald en weer thuisgebracht.
Het is jouw geheimpje over haar, die mag ze best vertellen aan 3en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan ga jij het verder vertellen zeker
PM het dan maar aan mij, ik vertel nooit dingen verderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks mee gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hey, ja dat was er ook nog
Nog wat met hem gedaan? :
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden geven altijd grote kado's aan elkaarquote:
arme kwaakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
lekkere niet harige mannetjes met veul haar op het hoofd en bruine ogen
Niet genoeg, want om 5 uur gaat hij alweer weg, dus geen tijd dit weekendquote:
[negeermodes]quote:
Tegen mij zeggen ze meestal "Age ain't nothing but a number"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je maar eens in mijn fobo kijken.
De laatste reactie geeft precies de volwassenheid van een gekwetst toyboytje weer.
Powermassage? Of gewoon stukje voor stukje. Eerst je voet en bij volgende afspraak je enkel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet genoeg, want om 5 uur gaat hij alweer weg, dus geen tijd dit weekend
hahaha ik zou wel willen.... Aziëquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met de randstadrail dan, heb geen auto....
Met de majoor wordt niks afgesproken hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ik zou wel willen.... Azië![]()
Oh cue maar als jij met de majoor gaat spelen dan kan ik niet meer langskomen natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
Powermassage? Of gewoon stukje voor stukje. Eerst je voet en bij volgende afspraak je enkel.
daar krijgt hij niks van toch, als ik wat onschuldige fantasietjes erop nahoud?quote:
Is spanning opbouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
ik wikl wel een goede natuurlijk. Dus dat wordt een ander keertje
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
auto weer gemaaktwie gaat er mee een stukje rijden van het weekend?
Jullie gaan allemaal leuke dingen doen zonder mij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Als je murm nu eens ophaald en dan langs mij komt
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Als je murm nu eens ophaalt en naar kwaak brengt
Dan haal ik jou toch ook opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jullie gaan allemaal leuke dingen doen zonder mij!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
auto weer gemaaktwie gaat er mee een stukje rijden van het weekend?
Gezelilg meegaan dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jullie gaan allemaal leuke dingen doen zonder mij!
ja maar wat cue zegt, met mij naar enschede rijden gezellig en we sleuren venco ook gewoon mee, die kan wel studeren in enschedequote:
Dan ga ik dus niet meequote:
Nee, jullie leiden me toch allemaal af.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar wat cue zegt, met mij naar enschede rijden gezellig en we sleuren venco ook gewoon mee, die kan wel studeren in enschede
doe je goed! leuke hechte vriendengroep dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden geven altijd grote kado's aan elkaarSamen geld neerleggen en dan iets leuks/nuttigs kopen. Er zijn al tv's, spelcomputers, vaatwassers, etc gekocht door de jaren heen.
zeker als murm alleen maar kousen en een regenjas aan heeft...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, jullie leiden me toch allemaal af.
Detail:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze meestal "Age ain't nothing but a number"
Ik heb nog geen botte opmerking gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Detail:
Ik kreeg ook nog een pm met een oneerbaar voorstel, waar ik vervolgens op geheel Klutsige (onwijs botte) wijze op gereageerd heb. En toen postte hij dit.
Ik kijk nergens van op. Zou meer afgeleid zijn als jij alleen maar kousen en regenjas aanhebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker als murm alleen maar kousen en een regenjas aan heeft...
Niet alleen jij denk ik.... ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou meer afgeleid zijn als jij alleen maar kousen en regenjas aanhebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Detail:
Ik kreeg ook nog een pm met een oneerbaar voorstel, waar ik vervolgens op geheel Klutsige (onwijs botte) wijze op gereageerd heb. En toen postte hij dit.
ik krijg ze gelukkig niet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]ow, ik reageer nooit op de oneerbare PM's
maar je gooit ze ook nooit weg, daarom zit je PM box weer vol natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ik probeer me geen beeld te vormen, ok?
elke keer over mannen met haar op hun hoofd, das gewoon gemeenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar krijgt hij niks van toch, als ik wat onschuldige fantasietjes erop nahoud?
Ja maar...ja maar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef Murmeli het volgende:
afijn het plan is dus als volgt: djayzz haalt venco op, ik ga ergens met de trein heen waar ie makkelijk langs kan komen (breda?) en dan rijden we naar cuegaan we enschede onveilig maken
![]()
![]()
gezellig!!!
hij leest nu toch niet mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer over mannen met haar op hun hoofd, das gewoon gemeen
niks jamaar!! is harstikke gezelligquote:
je inbox zit volquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
Ja die kennen wij ook. Maar die krijgen hetzelfde wat ze geven. Maar die horen ook niet echt bij de groep.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
doe je goed! leuke hechte vriendengroep dus![]()
ik geef en krijg zelf ook altijd.....
maar ik ken jongens
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
maar je gooit ze ook nooit weg, daarom zit je PM box weer vol natuurlijk...
Weet ik, geloof ik ook. Maar ik moet dan wel opletten dat ik me niet schuldig voel omdat ik niets voor school heb gedaan.quote:
Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat doet murm wel voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik, geloof ik ook. Maar ik moet dan wel opletten dat ik me niet schuldig voel omdat ik niets voor school heb gedaan.
precies!!! maar ik heb dr mail hoor dus als je het wilt hebben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies!!! maar ik heb dr mail hoor dus als je het wilt hebben...ruilen voor het geheimpje dat ik heb over Cue?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat doet murm wel voor je
En het is maar een dagje. je blijft geen week weg. (Toch Cue? )
uh? ik? waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Murmpje maakt met liefde jouw dingetjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?
Als we met jouw bakkie niet ergens in de middle of nowhere stil komen te staan met pech, dan niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat voor dingetjes moet ik maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?
Wat je nu allemaal mistquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan niet wissen op deze laptop, op een of andere manier
morgen, zondag regent het te veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uh? ik? waarom?
maargoed, we gaan dus? gezellig! morgen of zondag?
Trust me.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen botte opmerking gezien.
Ik ook niet, tenzij ik gewoon zin heb om vervelend te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
Hij is toch gemaakt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als we met jouw bakkie niet ergens in de middle of nowhere stil komen te staan met pech, dan niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
ruilen voor het geheimpje dat ik heb over Cue?
In dat geval komt zondag wel beter uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uh? ik? waarom?
maargoed, we gaan dus? gezellig! morgen of zondag?
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
Stelling "Om vrouwen te versieren moet je vooral niet te veel praten"
perhaps I will, perhaps I won'tquote:
waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval komt zondag wel beter uit.
Jij bent een Amsterdammer, dus jij bent hoe dan ook botter dan ik.quote:
Rustdag.quote:
Daar is dan weer geen speld tussen te krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent een Amsterdammer, dus jij bent hoe dan ook botter dan ik.
Dat kan je dan ook verplaatsen naar zondagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rustdag.![]()
maar dan kan ik morgen extra werk gaan doen zodat ik zondag meer ruimte kan maken voor de minimeet.
En die zin slaat dan weer volledig op mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is dan weer geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
maar zondag gaat het regenen ... kan ook wel, doen we gewoon de kap dichtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rustdag.![]()
maar dan kan ik morgen extra werk gaan doen zodat ik zondag meer ruimte kan maken voor de minimeet.
Grappige mannenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.
Vooral als ze ook nog eensgrappig
zijn.
Aha der staat dus nog wel wat in de planning?quote:
Ik was ook niet van plan je met een speld te prikken ofzo hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die zin slaat dan weer volledig op mij.
Wil ik de soap interessant houden, dan wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Aha der staat dus nog wel wat in de planning?
Let niet op mij snelle reactie tijd
Nee want dan heb ik het gevoel alsof ik heel veel moet inhalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook verplaatsen naar zondag
Ik val juist op 2 dingen bij mannen: Humor en betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappige mannen![]()
Mijn exen waren niet grappig helaas, dat heb ik wel gemist
Dat dacht ik ook niet, ik bedoelde dat ik als ik eenmaal praat, dat er geen speld meer tussen te krijgen is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan je met een speld te prikken ofzo hoor.
Je moet het zelf beslissen natuurlijk. Maar de keuze is of beetje schuldig voelen ivm school (wat altijd nog in te halen is)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik het gevoel alsof ik heel veel moet inhalen.
Ok, nu ben ik wel erge studiebol he.![]()
beetje welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik het gevoel alsof ik heel veel moet inhalen.
Ok, nu ben ik wel erge studiebol he.![]()
You've got a point there.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet het zelf beslissen natuurlijk. Maar de keuze is of beetje schuldig voelen ivm school (wat altijd nog in te halen is)
of een gezellig dagje met djayzz, murm en mij
ik ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.
Vooral als ze ook nog eensgrappig
zijn.
Ik kan ook niet omgaan met stille mannen. Moet iemand hebben die juist beetje initiatief neemt en zelf veel praat en makkelijk enzo. Kom ik vanzelf wel wat losser.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook!
het moet wel gezellig zijn. als ze zo stil zijn dan zeg ik ook niks meer.
dan maar geen ATWT kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
You've got a point there.ff plannen dan hoe en wat ik dan ga doen. Wou dat ik eerder had geweten eigenlijk, kon ik vandaag extra veel doen.
Mijn laatste ex zei nooit wat, maar ik kwebbel zelf ook heel veelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook!
Hij is kapot?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:35 schreef mrbox het volgende:
Lol net zonnebril binnen gekregen die ik via internet besteld had... Mja dat is niet het meest slimme om te doen![]()
Het gebeurd heel zelden dat een gesprek met mij stilvalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook!
Venco ga nu maar gewoon lekker mee! Je hebt vast een top tijd en studie komt wel goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
You've got a point there.ff plannen dan hoe en wat ik dan ga doen. Wou dat ik eerder had geweten eigenlijk, kon ik vandaag extra veel doen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hij is denk ik net ff iets te grootquote:
klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gebeurd heel zelden dat een gesprek met mij stilvalt.
If so, dan ligt het echt niet aan mij, maar dan heeft diegene gewoonweg echt niets te melden.
Toen een van mijn exen aan mij werd voorgesteld, werd erbij verteld dat hij heel druk was en veel praatte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn laatste ex zei nooit wat, maar ik kwebbel zelf ook heel veel
Dan ga je nu mooi weg, en dan wanneer ik thuis kom en atwt afgelopen is, mag je weer postenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon van Fok wegblijven! Dat is het kwaad!
haha dat vond kwaak van mij ook ja, die vindt mij een beetje introvert.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen een van mijn exen aan mij werd voorgesteld, werd erbij verteld dat hij heel druk was en veel praatte.
Ik heb 4,5 jaar met die gozer gelopen, nooit wat gemerkt. Maar dat is vooral omdat ikzelf zo belachelijk veel praat, dat hij daarbij in het niet viel.
Ik wacht nog steeds op een pmquote:
Geef maar aan mij dan, ik heb een soort waterhoofdquote:
Jeetje, als Kwaak jou al introvert vind, wat moet ie van mij dan niet vinden? Dood ofzo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha dat vond kwaak van mij ook ja, die vindt mij een beetje introvert.....
Ik ben nog aan het onderhandelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga je nu mooi weg, en dan wanneer ik thuis kom en atwt afgelopen is, mag je weer posten
maar je moet gewoo nmeegaan morgen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen een van mijn exen aan mij werd voorgesteld, werd erbij verteld dat hij heel druk was en veel praatte.
Ik heb 4,5 jaar met die gozer gelopen, nooit wat gemerkt. Maar dat is vooral omdat ikzelf zo belachelijk veel praat, dat hij daarbij in het niet viel.
Jaa maar met sommige mensen heb je natuurlijk ook gewoon nietsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze doen bij mij niet anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek niet dat iemand mij ooit introvert heeft genoemd
Morgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef rival het volgende:
Wanneer gaan jullie nou meeten? ik dacht dat jullie voor vanavond aan het plannen waren... ik wilde ook komen
Als ze alleen graag naar d'r eigen geklets luisterd is dat zwaar irritant ja. Daar valt dan vaak weinig conversatie mee te voeren omdat ze het heel snel weer naar hun zelf trekken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje in het algemeen. Waarom praten vrouwen veel? ( Ik heb dat namelijk niet zo) Vind je jezelf dan zo belangrijk of ben je niet geïnteresseerd in die ander? En waar heb je het in godsnaam allemaal over dan?
En vraag aan de mannen. Is dat aantrekkelijk een vrouw die de hele dag door lult? Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment ook nog maar naar 25% luistert.
Nee, doodvermoeiend lijkt mij dat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
En vraag aan de mannen. Is dat aantrekkelijk een vrouw die de hele dag door lult? Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment ook nog maar naar 25% luistert.
Lol tja als die echt te groot is mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan, ik heb een soort waterhoofd
mij ook niet eerder. alleen kwaak..... dat kwam omdat ik stilval als hij mij in de rede valt. dan ben ik mn verhaal kwijt. ik ben daar nu wel vanaf hoor, ik blijf gewoon doorpraten als ie me in de rede valt, dus nu is het altijd een druk gekwebbel bij onsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek niet dat iemand mij ooit introvert heeft genoemd
Als de ander terugkwebbelt kan ik ook goed luisterenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje in het algemeen. Waarom praten vrouwen veel? ( Ik heb dat namelijk niet zo) Vind je jezelf dan zo belangrijk of ben je niet geïnteresseerd in die ander? En waar heb je het in godsnaam allemaal over dan?
Ja, dat weet ik ookwel hoor, ik hou van de flauwe verdraaiingenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Dat dacht ik ook niet, ik bedoelde dat ik als ik eenmaal praat, dat er geen speld meer tussen te krijgen is.
Wel scherp blijven he.
Antwoord is dus, nee, niet aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als ze alleen graag naar d'r eigen geklets luisterd is dat zwaar irritant ja. Daar valt dan vaak weinig conversatie mee te voeren omdat ze het heel snel weer naar hun zelf trekken.
Sorry maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Die stagiaire van bij de kapper heeft mijn haar gewoon echt GERUÏNEERD !![]()
Dit kan gewoon echt niet
Even kijken wat er gebeurt als ik gedouched heb en in model heb gedaan
Sommige dames kunnen wel veel praten maar kunnen ook luisteren. Dan is het geen probleem, niet kunnen luisteren is het echt niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Antwoord is dus, nee, niet aantrekkelijk?
Dat is misschien wat kort door de bocht. Ik zou wel een geluidsdichte kamer voor mijzelf willen hebben, zodat ik af en toe ook van de stilte en de rust kan genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef heksehiel het volgende:
Antwoord is dus, nee, niet aantrekkelijk?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de ander terugkwebbelt kan ik ook goed luisteren
En ik praat over van alles: politiek, ovide, hoe ik 15 keer iets gebroken heb - gewoon wat er naar boven komt.
Ik geloof niet dat mannen er erg veel problemen mee hebbenWaarschijnlijk zonen ze wel de helft uit ja, maar goed
En als ze je daar komt opzoeken om nog heel even dat ene belangrijke te vertellen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is misschien wat kort door de bocht. Ik zou wel een geluidsdichte kamer voor mijzelf willen hebben, zodat ik af en toe ook van de stilte en de rust kan genieten.
Mijn eigen geluidsdichte kamer kan natuurlijk wel op slotquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef heksehiel het volgende:
En als ze je daar komt opzoeken om nog heel even dat ene belangrijke te vertellen?
Wat is er dan voor voetbal?quote:
jij liever niet zo? wie heb ik gemeet dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
hmmm zit te denken, vast wel, hij valt graag op in groepen of in het openbaar, en ik liever niet zo (hoewel het soms wel gebeurt maar het is me er niet om te doen zeg maar, hij is denk ik meer aandachtsgeil irl. ik alleen op internet)
Ik ben een ramp in luisteren. Ik luister wel, maar ben ook zo van de hak op de tak dat ik dan weer op iets anders kom. En dan lijkt het net of je niet geluisterd hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de ander terugkwebbelt kan ik ook goed luisteren
En ik praat over van alles: politiek, ovide, hoe ik 15 keer iets gebroken heb - gewoon wat er naar boven komt.
Ik geloof niet dat mannen er erg veel problemen mee hebbenWaarschijnlijk zonen ze wel de helft uit ja, maar goed
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eigen geluidsdichte kamer kan natuurlijk wel op slot
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En als ze je daar komt opzoeken om nog heel even dat ene belangrijke te vertellen?
Ah, goed om te weten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ookwel hoor, ik hou van de flauwe verdraaiingen.
Immer scherp.
Kan je met de trein naar breda komen, net als murm?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
EUhm, wordt ik hier opgehaald of ergens in de middle of NL?
Het valt wel mee geloof ik, meestal vinden ze het amusement wel okay. En zo niet, dan zeggen ze het welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar observeer je ondertussen dan wel of die ander niet omvalt van vermoeidheid?
Nee, die collecties die deel ik gewoon met haar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef heksehiel het volgende:
Dat is tevens de kamer die vol hangt met blote tieten en waar je je porno en muziek collectie veilig opbergt?
nou dus wat ik zeg: als het ervan komt dan weet ik wel dat ik een hoop aandacht trek, maar ik trek geen aandacht om aandacht te krijgen. ik heb soms gewoon lol en dan denk ik niet meer zo goed na en dan maak ik veel lawaai en dat trekt meestal de aandacht wel. maar ik maak niet heel veel lawaai met het doel om aandacht te krijgen. you snap?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
jij liever niet zo? wie heb ik gemeet dan?
Gewoon naar Breda komen (mits dat dichterbij is)quote:
Stom!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cue mn PM is stuk ofzomaar ik snap je wel wat je zei
Euhm, ik moet ff denken. Kan financieel niks missen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je met de trein naar breda komen, net als murm?
Dat is misschien nog te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Voetbal: Nederlands elftal: IJsland - Nederland
Wat is er dan in je saaie kamertje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die collecties die deel ik gewoon met haar...
Zat je d'r te versieren en was dit haar wraakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
Neeeeeeeee![]()
!!!
Het lukt nadat ik naar de kapper ben geweest niet meer om de 'tomahawk' te doen !!!
Quoten kan ik niet, maar goedquote:
ik snapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou dus wat ik zeg: als het ervan komt dan weet ik wel dat ik een hoop aandacht trek, maar ik trek geen aandacht om aandacht te krijgen. ik heb soms gewoon lol en dan denk ik niet meer zo goed na en dan maak ik veel lawaai en dat trekt meestal de aandacht wel. maar ik maak niet heel veel lawaai met het doel om aandacht te krijgen. you snap?
Genieten van de stilte.quote:
Haar watteuh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zat je d'r te versieren en was dit haar vraak
Jij hebt andere kwaliteiten?quote:
oh dat is bij mij altijd heel gezellig met mn gedachtes...die zijn vrij druk enzoquote:
Precies... Beetje wegdutten zonder dat je wakker schrikt van dat oeverloze geblaat tegen je...quote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon naar Breda komen (mits dat dichterbij is)
En anders gewoon naar Enschede komen![]()
![]()
[..]
Stom!!Ga het eens maken!
Gelukkig
jullie kunnen allebei niet quotenquote:
Gewoon zo'n rechtopstaande hanekam op zijn kop.quote:
Wraak , staat er toch ookquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het valt wel mee geloof ik, meestal vinden ze het amusement wel okay. En zo niet, dan zeggen ze het wel
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zat je d'r te versieren en was dit haar wraak
Hoe kan de tomahawk 2005 zijn als ik het woord en het kapsel in 2008 heb verzonnenquote:
Neeeeee, het is geen hanenkamquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n rechtopstaande hanekam op zijn kop.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe kan de tomahawk 2005 zijn als ik het woord en het kapsel in 2008 heb verzonnen?!
Ik heb een vaste en het is altijd lekker kleppen met haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neeik vind die standaard kappers praatjes altijd zo leuk...
Altijd deze vragen:
Kom je net uit je werk of van school ?
Wat voor werk / school doe je ?
Ga je van het weekend nog wat doen ?
Ga je nog op vakantie
Ik hou altijd gewoon mijn bek bij de kapper, heb als ik mijn mond hou al een probleem met stil zitten
Jij hebt andere kwaliteiten?quote:
Die vorige was ook wel leuk om mee te praten, totdat ze zei dat ze een zoontje van 2 hadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb een vaste en het is altijd lekker kleppen met haar.
Simpel, je hebt een slecht geheugen en bent vergeten dat je dat kapsel in 2005 overal om je heen zag.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
Hoe kan de tomahawk 2005 zijn als ik het woord en het kapsel in 2008 heb verzonnen?!
Bij mij is het meer.... hoe gaat het met je zus? woont ze nog met edje samen? lang niet gezien zeg, ga je soms ook naar andere kappers? Hoe gaat het met je auto? en dat meisej waar je toen mee uit ging?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neeik vind die standaard kappers praatjes altijd zo leuk...
Altijd deze vragen:
Kom je net uit je werk of van school ?
Wat voor werk / school doe je ?
Ga je van het weekend nog wat doen ?
Ga je nog op vakantie
Ik hou altijd gewoon mijn bek bij de kapper, heb als ik mijn mond hou al een probleem met stil zitten
En toen was ze niet meer leuk om mee te praten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vorige was ook wel leuk om mee te praten, totdat ze zei dat ze een zoontje van 2 had
Classicquote:
Ik ga het zelfde ff doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
Ok ik ga jullie ff verlaten, alles op mijn huiswerk zetten.
Morgenquote:
Minder interessant in ieder geval, had het niet verwacht van haar, ze was net zo oud dan ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
En toen was ze niet meer leuk om mee te praten?
Jah idd.. de gesprekken worden leuker als je er sowieso al langer komt (of dus al kent van daarvoor)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij is het meer.... hoe gaat het met je zus? woont ze nog met edje samen? lang niet gezien zeg, ga je soms ook naar andere kappers? Hoe gaat het met je auto? en dat meisej waar je toen mee uit ging?
ja gezellig als je de kapster wat beter kent
Hij's net zo'n hondje dat overal tegenaan moet rijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
En toen was ze niet meer leuk om mee te praten?
kijk, zo kennen we jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Minder interessant in ieder geval, had het niet verwacht van haar, ze was net zo oud dan ik
zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen
Weet nog niet hoe laat.. ergens in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |