quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
maar je gooit ze ook nooit weg, daarom zit je PM box weer vol natuurlijk...
Weet ik, geloof ik ook. Maar ik moet dan wel opletten dat ik me niet schuldig voel omdat ik niets voor school heb gedaan.quote:
Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat doet murm wel voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik, geloof ik ook. Maar ik moet dan wel opletten dat ik me niet schuldig voel omdat ik niets voor school heb gedaan.
precies!!! maar ik heb dr mail hoor dus als je het wilt hebben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies!!! maar ik heb dr mail hoor dus als je het wilt hebben...ruilen voor het geheimpje dat ik heb over Cue?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat doet murm wel voor je
En het is maar een dagje. je blijft geen week weg. (Toch Cue? )
uh? ik? waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Murmpje maakt met liefde jouw dingetjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?
Als we met jouw bakkie niet ergens in de middle of nowhere stil komen te staan met pech, dan niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat voor dingetjes moet ik maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?
Wat je nu allemaal mistquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan niet wissen op deze laptop, op een of andere manier
morgen, zondag regent het te veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uh? ik? waarom?
maargoed, we gaan dus? gezellig! morgen of zondag?
Trust me.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen botte opmerking gezien.
Ik ook niet, tenzij ik gewoon zin heb om vervelend te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]ow, ik reageer nooit op de oneerbare PM's
Hij is toch gemaakt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als we met jouw bakkie niet ergens in de middle of nowhere stil komen te staan met pech, dan niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
ruilen voor het geheimpje dat ik heb over Cue?
In dat geval komt zondag wel beter uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uh? ik? waarom?
maargoed, we gaan dus? gezellig! morgen of zondag?
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
Stelling "Om vrouwen te versieren moet je vooral niet te veel praten"
perhaps I will, perhaps I won'tquote:
waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval komt zondag wel beter uit.
Jij bent een Amsterdammer, dus jij bent hoe dan ook botter dan ik.quote:
Rustdag.quote:
Daar is dan weer geen speld tussen te krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent een Amsterdammer, dus jij bent hoe dan ook botter dan ik.
Dat kan je dan ook verplaatsen naar zondagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rustdag.![]()
maar dan kan ik morgen extra werk gaan doen zodat ik zondag meer ruimte kan maken voor de minimeet.
En die zin slaat dan weer volledig op mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is dan weer geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
maar zondag gaat het regenen ... kan ook wel, doen we gewoon de kap dichtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rustdag.![]()
maar dan kan ik morgen extra werk gaan doen zodat ik zondag meer ruimte kan maken voor de minimeet.
Grappige mannenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.
Vooral als ze ook nog eensgrappig
zijn.
Aha der staat dus nog wel wat in de planning?quote:
Ik was ook niet van plan je met een speld te prikken ofzo hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die zin slaat dan weer volledig op mij.
Wil ik de soap interessant houden, dan wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Aha der staat dus nog wel wat in de planning?
Let niet op mij snelle reactie tijd
Nee want dan heb ik het gevoel alsof ik heel veel moet inhalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook verplaatsen naar zondag
Ik val juist op 2 dingen bij mannen: Humor en betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappige mannen![]()
Mijn exen waren niet grappig helaas, dat heb ik wel gemist
Dat dacht ik ook niet, ik bedoelde dat ik als ik eenmaal praat, dat er geen speld meer tussen te krijgen is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan je met een speld te prikken ofzo hoor.
Je moet het zelf beslissen natuurlijk. Maar de keuze is of beetje schuldig voelen ivm school (wat altijd nog in te halen is)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik het gevoel alsof ik heel veel moet inhalen.
Ok, nu ben ik wel erge studiebol he.![]()
beetje welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik het gevoel alsof ik heel veel moet inhalen.
Ok, nu ben ik wel erge studiebol he.![]()
You've got a point there.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet het zelf beslissen natuurlijk. Maar de keuze is of beetje schuldig voelen ivm school (wat altijd nog in te halen is)
of een gezellig dagje met djayzz, murm en mij
ik ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.
Vooral als ze ook nog eensgrappig
zijn.
Ik kan ook niet omgaan met stille mannen. Moet iemand hebben die juist beetje initiatief neemt en zelf veel praat en makkelijk enzo. Kom ik vanzelf wel wat losser.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook!
het moet wel gezellig zijn. als ze zo stil zijn dan zeg ik ook niks meer.
dan maar geen ATWT kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
You've got a point there.ff plannen dan hoe en wat ik dan ga doen. Wou dat ik eerder had geweten eigenlijk, kon ik vandaag extra veel doen.
Mijn laatste ex zei nooit wat, maar ik kwebbel zelf ook heel veelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook!
Hij is kapot?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:35 schreef mrbox het volgende:
Lol net zonnebril binnen gekregen die ik via internet besteld had... Mja dat is niet het meest slimme om te doen![]()
Het gebeurd heel zelden dat een gesprek met mij stilvalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook!
Venco ga nu maar gewoon lekker mee! Je hebt vast een top tijd en studie komt wel goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
You've got a point there.ff plannen dan hoe en wat ik dan ga doen. Wou dat ik eerder had geweten eigenlijk, kon ik vandaag extra veel doen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |