Neeeeee, het is geen hanenkamquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n rechtopstaande hanekam op zijn kop.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe kan de tomahawk 2005 zijn als ik het woord en het kapsel in 2008 heb verzonnen?!
Ik heb een vaste en het is altijd lekker kleppen met haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neeik vind die standaard kappers praatjes altijd zo leuk...
Altijd deze vragen:
Kom je net uit je werk of van school ?
Wat voor werk / school doe je ?
Ga je van het weekend nog wat doen ?
Ga je nog op vakantie
Ik hou altijd gewoon mijn bek bij de kapper, heb als ik mijn mond hou al een probleem met stil zitten
Jij hebt andere kwaliteiten?quote:
Die vorige was ook wel leuk om mee te praten, totdat ze zei dat ze een zoontje van 2 hadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb een vaste en het is altijd lekker kleppen met haar.
Simpel, je hebt een slecht geheugen en bent vergeten dat je dat kapsel in 2005 overal om je heen zag.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
Hoe kan de tomahawk 2005 zijn als ik het woord en het kapsel in 2008 heb verzonnen?!
Bij mij is het meer.... hoe gaat het met je zus? woont ze nog met edje samen? lang niet gezien zeg, ga je soms ook naar andere kappers? Hoe gaat het met je auto? en dat meisej waar je toen mee uit ging?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neeik vind die standaard kappers praatjes altijd zo leuk...
Altijd deze vragen:
Kom je net uit je werk of van school ?
Wat voor werk / school doe je ?
Ga je van het weekend nog wat doen ?
Ga je nog op vakantie
Ik hou altijd gewoon mijn bek bij de kapper, heb als ik mijn mond hou al een probleem met stil zitten
En toen was ze niet meer leuk om mee te praten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vorige was ook wel leuk om mee te praten, totdat ze zei dat ze een zoontje van 2 had
Classicquote:
Ik ga het zelfde ff doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
Ok ik ga jullie ff verlaten, alles op mijn huiswerk zetten.
Morgenquote:
Minder interessant in ieder geval, had het niet verwacht van haar, ze was net zo oud dan ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
En toen was ze niet meer leuk om mee te praten?
Jah idd.. de gesprekken worden leuker als je er sowieso al langer komt (of dus al kent van daarvoor)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij is het meer.... hoe gaat het met je zus? woont ze nog met edje samen? lang niet gezien zeg, ga je soms ook naar andere kappers? Hoe gaat het met je auto? en dat meisej waar je toen mee uit ging?
ja gezellig als je de kapster wat beter kent
Hij's net zo'n hondje dat overal tegenaan moet rijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
En toen was ze niet meer leuk om mee te praten?
kijk, zo kennen we jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Minder interessant in ieder geval, had het niet verwacht van haar, ze was net zo oud dan ik
zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen
Weet nog niet hoe laat.. ergens in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |