Met Pechtold als oud-burgermeester.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar dat is wel een apart soort universiteit, ik had eigenlijk CDA verwacht daar.
ik wil er best aan, dat er 1 op de 6, of 1 vd 5 mensen, racist is, of iets wat daar sterk op lijkt, tsja, fact of life.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je wilt er maar niet aan he, dat de PVV zo groot is geworden
Moet zeggen dat ik ook wel wat verbijsterd ben.
In Brabant liggen ze waarschijnlijk allemaal te slapen, of hangen ze in een kroeg rond. Zo gaat dat met Brabandersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
In de twee grootste gemeentes - A'dam en R'dam - hadden ze daar anders niet zoveel moeite mee.
wel waar, maar ok ede-wageningen kent zijn problematiek rondom marokkaanse jongeren en wilders scoort relatief laag met 6,8 procentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar dat is wel een apart soort universiteit, ik had eigenlijk CDA verwacht daar.
Tsja, maar ik heb die universiteit altijd meer geassocieerd met het uitbuiten van natuur en milieu dan het beschermen.quote:
We weten het ook beter. Maar om een oude Duitser te citeren:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:49 schreef Hordo het volgende:
[..]
Als ik de topics in dit forum bekijk zijn het meeral de tegenstanders van de PVV die huilie doen. oww waarom stemt iedereen op wilder, waarom gaat het heen met nederland
waarom wordt de pvv zo groot
is iedereen dan zo dom
hoe kan dit gebeuren
etc etc. Tja sommige kunnen niet tegen hun verlies, en hebben ondanks deze nekslag nog steeds de oogklepjes op en denken dat ze het nog steeds beter weten
quote:Tegen domheid strijden zelfs de Goden tevergeefs
Nee, echt niet. Ik denk niet dat alleen (halve) racisten op Wilders stemmen. Ik denk dat er een hoop mensen ook gewoon op Wilders stemmen uit ontevredenheid. Dat kan ontevredenheid met 'de islamisering' zijn, maar ook ontevredenheid met andere zaken. Als je een stem op Wilders wegschrijft als een extreem rechtse stem negeer je alle andere aspecten, en daar voed je Wilders alleen maar mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:53 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ik wil er best aan, dat er 1 op de 6, of 1 vd 5 mensen, racist is, of iets wat daar sterk op lijkt, tsja, fact of life.
Waar ik problemen mee heb, is dit als een geweldige politieke overwinning zien. Wilders heeft gewoon de hele extreem rechtse stem gepakt. Da's niet bijzonder knap.
Je klaagt dat de limbo's worden gedist maar je doet hetzelfde met Brabos???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:53 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
In Brabant liggen ze waarschijnlijk allemaal te slapen, of hangen ze in een kroeg rond. Zo gaat dat met Brabanders
Dat lijkt mij meer aan het feit te liggen dat het een studentenstad is. Van de uitslagen die tot nu toe binnen zijn is in steden met een universiteit veelal de PVV kleiner dan gemiddeld(Rotterdam uitgezonderd iig), en D'66 + GroenLinks erg groot.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
wel waar, maar ok ede-wageningen kent zijn problematiek rondom marokkaanse jongeren en wilders scoort relatief laag met 6,8 procent
dan had je deze 'bedreiging' wel kunnen omzeilen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:55 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
We weten het ook beter. Maar om een oude Duitser te citeren:
[..]
En met communisten hier in Havanna a/d Waalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:53 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
In Brabant liggen ze waarschijnlijk allemaal te slapen, of hangen ze in een kroeg rond. Zo gaat dat met Brabanders
Ik denk dat het ontevredenheid is met het luisteren van de gevestigde politiek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:55 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, echt niet. Ik denk niet dat alleen (halve) racisten op Wilders stemmen. Ik denk dat er een hoop mensen ook gewoon op Wilders stemmen uit ontevredenheid. Dat kan ontevredenheid met 'de islamisering' zijn, maar ook ontevredenheid met andere zaken. Als je een stem op Wilders wegschrijft als een extreem rechtse stem negeer je alle andere aspecten, en daar voed je Wilders alleen maar mee.
In Zundert 20%, tegen 33% CDA.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:56 schreef Lkw het volgende:
In Rucphen (NB) is de PVV ook groot: 34,8 procent.
Voor jou informatie zaten al die PVV stemmers 'vroeger' gewoon bij de PvdA, VVD en CDA. Normale kiezers dus, die zijn niet spontaan dom geworden. Die zijn juist wakker geworden blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:55 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
We weten het ook beter. Maar om een oude Duitser te citeren:
[..]
Niet zo huilie doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:56 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Je klaagt dat de limbo's worden gedist maar je doet hetzelfde met Brabos???
ik wilde zelf antwoorden, maar ben het volledig met je eens, dus hierbij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik denk niet dat alleen (halve) racisten op Wilders stemmen. Ik denk dat er een hoop mensen ook gewoon op Wilders stemmen uit ontevredenheid. Dat kan ontevredenheid met 'de islamisering' zijn, maar ook ontevredenheid met andere zaken. Als je een stem op Wilders wegschrijft als een extreem rechtse stem negeer je alle andere aspecten, en daar voed je Wilders alleen maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |