niet zo zielig doen, he. Of heeft wilders dat huilie gedoe vanuit zijn limbabwaanse achtergrond?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:45 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Vreemde definitie van "allochtoon" maar vooruit dan maar... Limburg-bashen zal alleen maar populairder worden na deze verkiezingsuitslagen.
In Noord-Brabant moeten de grote steden nog komen toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:44 schreef ASroma het volgende:
zuid-holland en limburg mogen we toch wel als pvv provincies beschouwen met brabant als goeie derde en volendam als goeie vierde
Je wilt er maar niet aan he, dat de PVV zo groot is gewordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:45 schreef BogardeRules het volgende:
en heeft de PVV eigenlijk niet verloren tov de laatste peilingen?
volgens maurice de hond stond ie op 32 zetels, dan had ie meer moeten hebben, dan die miezerige 15%
Den Haag was ik gewoon glad vergetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:46 schreef Magere_Gein het volgende:
Nu wil ik het toch wel weten van Groningen, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Maastricht en Leeuwarden om maar ff wat te noemen...
Ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Den Haag was ik gewoon glad vergeten
Zou me helemaal niet verbazen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
niet zo zielig doen, he. Of heeft wilders dat huilie gedoe vanuit zijn limbo achtergrond?
Als ik de topics in dit forum bekijk zijn het meeral de tegenstanders van de PVV die huilie doen. oww waarom stemt iedereen op wilderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
niet zo zielig doen, he. Of heeft wilders dat huilie gedoe vanuit zijn limbo achtergrond?
Nou ja, het was wel de duidelijkste anti-europa partij. En dat veel mensen 'tegen Europa' zijn was ook wel bekend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je wilt er maar niet aan he, dat de PVV zo groot is geworden
Moet zeggen dat ik ook wel wat verbijsterd ben.
Met de hand tellen en daarna op het gemeentehuis invoeren kan even duren in een grote gemeentequote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:36 schreef ASroma het volgende:
waar blijven de grote steden?? groningen,nijmegen, eindhoven, tilburg,apeldoorn,breda....
Ja, daarom ben ik nog wakker. Den Bosch, Eindhoven en Breda bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:47 schreef n00000b het volgende:
[..]
In Noord-Brabant moeten de grote steden nog komen toch?
Ik had de PvdD daar hoger verwacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:50 schreef ASroma het volgende:
studentenstad wageningen naar d66 uiteraard
Dat is crap, aantal niet-Westerse allochtonen ligt gewoon op het landelijk gemiddelde, en het aantal westerse allochtonen is juist hoger.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:49 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Zou me helemaal niet verbazen.
Ik blijf het vreemd vinden dat Limburgers voor Wilders stemmen. Er zijn bijna geen allochtonen daar
Dat is zeker waar.quote:en als er één regio in Nederland pro Europa zou moeten zijn dan was het wel Zuid-Limburg, hoewel de drugsproblematiek daar ook wel flink naar voren komt.
Maar dat is wel een apart soort universiteit, ik had eigenlijk CDA verwacht daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:50 schreef ASroma het volgende:
studentenstad wageningen naar d66 uiteraard
In de twee grootste gemeentes - A'dam en R'dam - hadden ze daar anders niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Met de hand tellen en daarna op het gemeentehuis invoeren kan even duren in een grote gemeente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |