maar in limburg wonen het minste allochtonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, migratieproblematiek is natuurlijk grensoverschrijdend en een Europees onderwerp.
Bron?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:39 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
maar in limburg wonen het minste allochtonen
En denk jij omdat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:37 schreef BogardeRules het volgende:
pvv heeft 450.000 stemmen, nog 200.000 minder dan verdonks voorkeursstemmen.
en bij landelijke verkiezingen doen ze het zeker nooit zo goed.
Hoezo vind je dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vind Limburgers wel allochtonen.
PVV is wel 2e daar. rechts bolwerk.quote:
ach welles, je moet ze gewoon een beetje klappen, dat helpt.quote:
Ik weet dat het geneuzel in de marge is en dat andere partijen het beter doen, maar partijen als Newropeans kan ik niet met de TK-verkiezingen vergelijken, LibDem wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:36 schreef Yonjuuni het volgende:
Veel van die andere partijen scoren nog sterker vanuit het niks, dus dat lijkt me op zich opvallender.
Nou heb ik zelf ook LibDem gestemd en ze mogen komende verkiezingen nog wel groter groeien, maar 0,2% nu lijkt me niet echt vermeldenswaardig vergeleken met de andere partijen.
Wel flink verloren hoor. Maar nog steeds wel de grootste.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:43 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, CDA heeft zich redelijk overeind gehouden in Weert.
Er wonen allemaal onverstaanbaar mompelende slome duikelaars die gaan marcheren zodra je ze een uniform geeft.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er wonen allemaal onverstaanbaar mompelende slome duikelaars die gaan marcheren zodra je ze een uniform geeft.
De meeste Brabantse steden moeten nog he, dat zijn een hoop inwoners bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:44 schreef ASroma het volgende:
zuid-holland en limburg mogen we toch wel als pvv provincies beschouwen met brabant als goeie derde en volendam als goeie vierde
Valt me nog mee, ik dacht echt dat Wilders daar de grootste overwinning zou hebben, maar Volendam staat nog bovenaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |