Strategisch stemmen is het domste wat je kunt doen in een kiessysteem van evenredige vertegenwoordiging.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef ASroma het volgende:
wie overweegt er om de volgende keer maar CDA te stemmen om wilders niet de grootste partij te laten worden in 2010?
Waar zie je dat, ik zie alleen zetelverdelingen en geen getallen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
VVD gaat D66 voorbij trouwens...
Jammer van de mensen die er wonen... (zeg ik als Limburger zijnde)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zuid-Limburg vind ik toch wel het mooiste gebied van Nederland eigenlijk...
uitzonderingsgeval?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Strategisch stemmen is het domste wat je kunt doen in een kiessysteem van evenredige vertegenwoordiging.
In Maarssen kent men ook flinke Marokkanenproblematiek en is de PVV ook de grootste.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:26 schreef isogram het volgende:
Amsterdam en Utrecht hebben gemeen dat GroenLinks en D66 de grote winnaars zijn en de PVV daar ver bij achterblijft, hoewel beide steden toch flinke problematiek kennen met Marokkanen. In Gouda is de PVV wél de grootste partij geworden, maar dat mag geen verrassing heten...
bij de Obamaverkiezingen moest ik de dag erna ook vroeg op, nu gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:28 schreef ASroma het volgende:
duurt me nu toch allemaal wat te lang, morgen weer 6 uur op
Als je bijvoorbeeld in een marginaal district woont in Groot-Brittannë, en je bent eigenlijk Lib-Dem maar over je lijk dat Labour de zetel pakt dan zou je strategisch op de Conservatieven kunnen stemmen.quote:
Zijn meerdere verklaringen voor;quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:26 schreef isogram het volgende:
Amsterdam en Utrecht hebben gemeen dat GroenLinks en D66 de grote winnaars zijn en de PVV daar ver bij achterblijft, hoewel beide steden toch flinke problematiek kennen met Marokkanen. In Gouda is de PVV wél de grootste partij geworden, maar dat mag geen verrassing heten...
In IJsselstein heeft de PVV gewonnen met 19,2% en CDA 19,1%.quote:
Dat is zo, maar sommige zaken wordt je geacht aan de overheid over te laten. Zoals veiligheid in de openbare ruimte. En daarin faalt men.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:22 schreef evert het volgende:
[..]
je moet gewoon duidelijk maken dat de politiek niet in eerste instantie voor al je problemen zorgt... dat moet je in eerste instantie zelf doen... die afhankelijkheid van de overheid, bah.... kom eens uit je luie stoel en werk zelf aan je toekomst
Maar het geeft dus wel aan dat Marokkanenproblematiek niet bepaldend hoeft te zijn voor het percentage PVV-stemmers.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:28 schreef Picchia het volgende:
[..]
In Maarssen kent men ook flinke Marokkanenproblematiek en is de PVV ook de grootste.
Is dit een soort modern 'Koning Midas' verhaal? Overal waar jij door heen fietst gaan mensen op de PVV stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef marcodej het volgende:
Hillegom is ook PVV-dorp geworden. Ook al een dorp waar ik regelmatig doorheen fiets...
quote:Zodra de uitslag van een gemeente bekend is zal deze verschijnen in de lijst hieronder. Door te klikken op een gemeente krijgt u in het onderste venster de volledige uitslag.
23:07 Stein
23:07 Midden-Delfland
23:07 Haaksbergen
tsja, als ik in het nieuwe wilders concentratie kamp zit, zal ik je het verschil per briefkaart duidelijk maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach, Wilders-stemmers zijn niet per definitie racisten, ze zijn gewoon ontevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |