mijn zusje heeft ook net de 20 weken echo gehad, dinsdag! En ik krijg waarschijnlijk een nichtjequote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja ... we hebben de 20 weken echo gehad afgelopen donderdag
En alles zat erop en eraanIk zal van de week ff wat inscannen op mijn werk
Appeldinnetje heeft gisteren voor het eerste de kleine ook daadwerkelijk gevoeld
Mooi zo. Werken voor de kost zal je.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens vanaf komende week weer helemaal uit de ziektewet en weer terug in de maatschappij als loonslaaf - maar wel met een heel andere agenda en invulling dan voorheen gelukkig.
Bikkel!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef maril het volgende:
En ik die week daarop , komende week wat uurtjes meer , en va de 15e volledig.
Door dusquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Bikkels, wij HOOLS
Sterkte Rubber, gelukkig gaat het wat beter met je pa, en leuk dat je zusje zwanger isen hoezo, waarschijnlijk een meisje? Dat is echt wel 100% zeker te zien met 20 wkn echo hoor
Heftige dingen , fijn dat het weer beter gaat, sterkte Rubber.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef rubbereend het volgende:oi
hele week niet online geweest omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt, het was dus vooral werken en daarna naar het ziekenhuis. Het gaat de goede kant op gelukkig
niet als de kleine onhandig ligt voor de echoquote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Bikkels, wij HOOLS
Sterkte Rubber, gelukkig gaat het wat beter met je pa, en leuk dat je zusje zwanger isen hoezo, waarschijnlijk een meisje? Dat is echt wel 100% zeker te zien met 20 wkn echo hoor
haha, verstoppertje spelen noem je datquote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
niet als de kleine onhandig ligt voor de echo
Of gewoon pruts zoals onze mandarijntjequote:
ik draai me wel ff om...kunnen we eindelijk weer eens babbelenquote:
gelukkig is het 's avonds niet anders....kom hier namelijk voor m'n rust !quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Holland Sport. Met de mooiste filmpjes van het jaar. Uniek programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |