Heftige dingen , fijn dat het weer beter gaat, sterkte Rubber.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef rubbereend het volgende:oi
hele week niet online geweest omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt, het was dus vooral werken en daarna naar het ziekenhuis. Het gaat de goede kant op gelukkig
niet als de kleine onhandig ligt voor de echoquote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Bikkels, wij HOOLS
Sterkte Rubber, gelukkig gaat het wat beter met je pa, en leuk dat je zusje zwanger isen hoezo, waarschijnlijk een meisje? Dat is echt wel 100% zeker te zien met 20 wkn echo hoor
haha, verstoppertje spelen noem je datquote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
niet als de kleine onhandig ligt voor de echo
Of gewoon pruts zoals onze mandarijntjequote:
ik draai me wel ff om...kunnen we eindelijk weer eens babbelenquote:
gelukkig is het 's avonds niet anders....kom hier namelijk voor m'n rust !quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Holland Sport. Met de mooiste filmpjes van het jaar. Uniek programma.
Met Herman Dijkstra. Was toch aan de drugs en belandde in de bajes ?quote:
Dat was toch Martin Drentquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Herman Dijkstra. Was toch aan de drugs en belandde in de bajes ?
Ken je geschiedenisquote:
Ja , ze verkleuren met de jaargetijden, best mooi zijn ze nu,quote:
Oud FC Groningen trad in wisselende samenstellingen met de volgende dertien spelers aan:quote:
maar het blijft natuurlijk prachtig om tegen dat soort gasten te spelen...het gemak waarmee de meeste nog voetballen...je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !quote:
Dat vraag ik mij over mijzelf ook af.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Bjoro het volgende:
je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !
Wij speelden tweede klasse onze jubileum wedstrijd in 2003 tegen de oud internationals.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het blijft natuurlijk prachtig om tegen dat soort gasten te spelen...het gemak waarmee de meeste nog voetballen...je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !
Zie nog de beelden van Johan Neeskens op het WK-98 bij partijtjes.quote:
Ja dat klopt. Dat was wel jammer, daarom was het ook leuk dat LUinge er was. Hoekstra, Hugo en Drent doen gewoonlijk ook mee, maar die konden nu niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het blijft natuurlijk prachtig om tegen dat soort gasten te spelen...het gemak waarmee de meeste nog voetballen...je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |